Vitesse - PSV | Zaterdag 12 februari | Eindstand: 0-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Madueke is serieus de reden waarom dit PSV veel lekkerder speelt. Het is zo fijn om naast Gakpo ook een fantastische te speler hebben aan de andere kant. Daardoor spelen we minder voorspelbaar voetbal.

Doodzonde dat je dit soort wel wedstrijden wint, maar niet de 'toppers'. 12 punten verloren omdat je thuis ( ahum, ahum ) en uit verloor van Ajax, thuis van AZ, en thuis van Feyenooit. Dat kan gewoon niet als je Ajax het moeilijk wilt maken en jezelf een kans wilt geven om de titel.

Maar goed. 3 punten zijn binnen. Op naar Maccabi. Hoe kijken mensen eigenlijk naar dat toernooi hier? Zijn er mensen die er geloven dat we ver kunnen komen als PSV het serieus neemt? Bedoel, ik zie veel teams waar we absoluut niet onder hoeven te doen.
Ik kijk naar "dat tournooi" met plaatsvervangende schaamte. Een tournooi voor clubs die zo slecht zijn dat ze zelfs niet in de Europa League kunnen overwinteren. Sorry, kan er niet meer van maken.
 
Mooie goal hoor, maar Madueke staat toch buitenspel?
Nope, speler ter hoogte vd goal staat dichter bij.

FLa9EALXwAQ549-
 
moest eerst even wie is de mol kijken met de vrouw.
Daarna genoten vd eerste helft op die afschuwelijke eerste 2 min na. Zakelijke tweede helft. Toch twee goals.

Wat een wereld van verschil als je Madueke speelt. Er gebeurt zoveel meer! Heerlijk manneke!
 
Madueke is serieus de reden waarom dit PSV veel lekkerder speelt. Het is zo fijn om naast Gakpo ook een fantastische te speler hebben aan de andere kant. Daardoor spelen we minder voorspelbaar voetbal.

Doodzonde dat je dit soort wel wedstrijden wint, maar niet de 'toppers'. 12 punten verloren omdat je thuis ( ahum, ahum ) en uit verloor van Ajax, thuis van AZ, en thuis van Feyenooit. Dat kan gewoon niet als je Ajax het moeilijk wilt maken en jezelf een kans wilt geven om de titel.

Maar goed. 3 punten zijn binnen. Op naar Maccabi. Hoe kijken mensen eigenlijk naar dat toernooi hier? Zijn er mensen die er geloven dat we ver kunnen komen als PSV het serieus neemt? Bedoel, ik zie veel teams waar we absoluut niet onder hoeven te doen.
Ver komen? Ja, zeker als de loting mee zit. Echter tref je in de latere stadia ook gewoon goede ploegen, dus winnen is echt niet makkelijk. Kwart of halve finale kan met goede loting.
 
Veerman viel wel erg slecht in. Het is een jongen die heel emotioneel is volgens mij en moeilijk met dit soort situaties kan omgaan. Het is voor hem de eerste keer bij een club dat hij op de bank terecht komt. Hopelijk leert hij hier mee om te gaan zodat ie alsnog van waarde kan zijn voor het team.
Verder viel het me op dat Drommel heel gretig en aanwezig was hoewel hij niet veel te doen had. Maar je zag hem voor alle ballen gaan en willen heersen in zijn eigen gebeid. De uittrappen van hem zijn echter zwak en hij overschat zichzelf met meevoetballen en ballen naar de verdediging spelen..
 
Als alle poppetjes op de juiste plaats staan, iedereen (top)fit is... dan heeft Schmidt toch wel een heel goed elftal staan. Vraag me af of we zo aanvallend gaan spelen onder een coach a la Koeman en Cocu.
 
Als alle poppetjes op de juiste plaats staan, iedereen (top)fit is... dan heeft Schmidt toch wel een heel goed elftal staan. Vraag me af of we zo aanvallend gaan spelen onder een coach a la Koeman en Cocu.
Volgend jaar is de helft van de spelers weg. :cautious:
 
Ik kijk naar "dat tournooi" met plaatsvervangende schaamte. Een tournooi voor clubs die zo slecht zijn dat ze zelfs niet in de Europa League kunnen overwinteren. Sorry, kan er niet meer van maken.
Laten we punten en geld pakken. Europees vind ik toch altijd een kers op de taart, en na Maccabi wordt het serieuzer. Belachelijk hoe we de EL verklooid hebben, dat dan weer wel.
 
Veerman viel wel erg slecht in. Het is een jongen die heel emotioneel is volgens mij en moeilijk met dit soort situaties kan omgaan. Het is voor hem de eerste keer bij een club dat hij op de bank terecht komt. Hopelijk leert hij hier mee om te gaan zodat ie alsnog van waarde kan zijn voor het team.
Verder viel het me op dat Drommel heel gretig en aanwezig was hoewel hij niet veel te doen had. Maar je zag hem voor alle ballen gaan en willen heersen in zijn eigen gebeid. De uittrappen van hem zijn echter zwak en hij overschat zichzelf met meevoetballen en ballen naar de verdediging spelen..
Lijkt me logisch dat als je naar een topclub gaat dat je geen 100% basis garantie hebt. Veerman is nog redelijk jong en pas bij de club. Ik heb wel het gevoel dat hij snapt dat het wat tijd nodig heeft.

Denk dat Guti Sangare momenteel voor de meeste stabiliteit zorgen. Maar richting het eind van het seizoen moet Veerman toch wel Guti eruit hebben gespeeld. Maar daarvoor moet hij zich zonder bal nog ontwikkelen. Wat ook prima is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Veerman viel wel erg slecht in. Het is een jongen die heel emotioneel is volgens mij en moeilijk met dit soort situaties kan omgaan. Het is voor hem de eerste keer bij een club dat hij op de bank terecht komt. Hopelijk leert hij hier mee om te gaan zodat ie alsnog van waarde kan zijn voor het team.
Verder viel het me op dat Drommel heel gretig en aanwezig was hoewel hij niet veel te doen had. Maar je zag hem voor alle ballen gaan en willen heersen in zijn eigen gebeid. De uittrappen van hem zijn echter zwak en hij overschat zichzelf met meevoetballen en ballen naar de verdediging spelen..
Van buitenaf en van heel ver aannames doen over de gemoedstoestand van mensen en dat dan in de rest van het verhaal als feiten weergeven: auw, niet goed van je.

Zo slecht viel hij trouwens niet in op een voor hem niet gebruikelijke plek. Integendeel: zag hem weer bewegingen maken, ook zonder bal die een ander niet ziet of doet. Zag ook een paar dieptepasses die ik alleen van Guti heb gezien in de tijd van Lozano.
Zet hem op de plek van Guti, naast Sangaré, zet er wat straaljagers voor en beoordeel hem dan op zijn emoties.

Viel me ook op van Drommel. Hij was verbaal behoorlijk aanwezig (en zag ook niet zo wit/grauw in zijn gezicht). Letterlijk en figuurlijk wat kleur op de wangen.
 
Als alle poppetjes op de juiste plaats staan, iedereen (top)fit is... dan heeft Schmidt toch wel een heel goed elftal staan. Vraag me af of we zo aanvallend gaan spelen onder een coach a la Koeman en Cocu.
Onder Ten Hag of Slot wel.
Probeer maar, zou ik aanbevelen.
 
Op naar Maccabi. Hoe kijken mensen eigenlijk naar dat toernooi hier? Zijn er mensen die er geloven dat we ver kunnen komen als PSV het serieus neemt? Bedoel, ik zie veel teams waar we absoluut niet onder hoeven te doen.
Ik zou als je er dan toch uit de EL ligt best enthousiast worden van deze league maar dan alleen dit jaar. Het eerste jaar dat deze league er is. Mogelijk hoor je dan tig jaren later: die in 2022 voor het eerst gewonnen werd door PSV.

Voor de opbrengsten hoef je het niet te doen maar ik weet zeker dat mocht je de finale weten te bereiken spelers als Gakpo en Madueke een enorme boost in waarde krijgen en vele miljoenen meer waard zijn.
 
Ik kijk naar "dat tournooi" met plaatsvervangende schaamte. Een tournooi voor clubs die zo slecht zijn dat ze zelfs niet in de Europa League kunnen overwinteren. Sorry, kan er niet meer van maken.

Ik persoonlijk snap ook niks van een derde Europese toernooi. Maar hey, alles draait om geld. Zal me niet eens niks verbazen als er een vierde komt in de toekomst. Dan krijg je straks teams als Groningen, Utrecht, Heerenveen en Heracles die erin spelen.

Ik vind het eigenlijk ook niet leuk om te zien dat PSV erin zit. Van uur lang tegen 10 man Benfica waar je maar 1 goal nodig had om CL te halen, naar Conference League. Hopelijk spelen we na er na dit jaar nooit meer in.
 
Ik persoonlijk snap ook niks van een derde Europese toernooi. Maar hey, alles draait om geld. Zal me niet eens niks verbazen als er een vierde komt in de toekomst. Dan krijg je straks teams als Groningen, Utrecht, Heerenveen en Heracles die erin spelen.

Ik vind het eigenlijk ook niet leuk om te zien dat PSV erin zit. Van uur lang tegen 10 man Benfica waar je maar 1 goal nodig had om CL te halen, naar Conference League. Hopelijk spelen we na er na dit jaar nooit meer in.
Het is beter dan niks en passend bij het huidige PSV. Helaas niet bij het vroegere PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan