Vitesse - PSV | Zaterdag 12 februari | Eindstand: 0-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het frustreert dan vooral dat we serieus CL hadden kunnen spelen.
Maar het blijft Europees voetbal en dus kun je status verdienen. En de spelers een boost in prijs. Het is niet het toernooi waar we willen zijn maar laat ons zo ver mogelijk komen.
 
Maar het blijft Europees voetbal en dus kun je status verdienen. En de spelers een boost in prijs. Het is niet het toernooi waar we willen zijn maar laat ons zo ver mogelijk komen.
Als je 'm dan toch moet spelen (tegen wil en dank) dan maar zo goed mogelijk om nog iets uit dit seizoen te halen. Persoonlijk win ik liever de knvb beker overigens.. daarvoor is de Conference League te onbenullig
 
Van buitenaf en van heel ver aannames doen over de gemoedstoestand van mensen en dat dan in de rest van het verhaal als feiten weergeven: auw, niet goed van je.

Zo slecht viel hij trouwens niet in op een voor hem niet gebruikelijke plek. Integendeel: zag hem weer bewegingen maken, ook zonder bal die een ander niet ziet of doet. Zag ook een paar dieptepasses die ik alleen van Guti heb gezien in de tijd van Lozano.
Zet hem op de plek van Guti, naast Sangaré, zet er wat straaljagers voor en beoordeel hem dan op zijn emoties.

Viel me ook op van Drommel. Hij was verbaal behoorlijk aanwezig (en zag ook niet zo wit/grauw in zijn gezicht). Letterlijk en figuurlijk wat kleur op de wangen.
Hoezo aannames? Het is toch ook de eerste keer dat hij bij een club op de bank terecht komt? En daar moet hij mee leren omgaan? En ik zeg niet zomaar dat ie een emotionele jongen is; je hebt waarschijnlijk niet op hem gelet toen afgelopen zomaar zijn transfer niet doorging. Buiten het feit dat ie tot 3x toe in de media zijn ongenoegen hierover uitsprak en de clubleiding openlijk bekritiseerde, speelde hij ook de eerste twee maanden als een natte krant.
 
Maar het blijft Europees voetbal en dus kun je status verdienen. En de spelers een boost in prijs. Het is niet het toernooi waar we willen zijn maar laat ons zo ver mogelijk komen.
Daar geloof ik niets van. Het prijsverschil tussen spelers in de CL en die in de EL is al groot. Laat staan in een conference league. Ik kan wel raden wat voor soort clubs daar gaan shoppen en dat zijn niet de rijkste clubs.
 
Ik vind Madueke na zijn blessure veel gevaarlijker dan dat hij was in de wedstrijden net voor zijn blessure, alsof iedereen is vergeten wat ie in zijn mars heeft.

Ik vind Madueke na zijn blessure veel gevaarlijker dan dat hij was in de wedstrijden net voor zijn blessure, alsof iedereen is vergeten wat ie in zijn mars heeft.
Maar hij gaat nu ook vaker buitenom IPV elke keer weer naar binnen trekken om te schieten. Nu is hij veel onvoorspelbaarder.
Geweldig om te zien
 
Nu ik Vitesse heb zien spelen denk ik niet dat ik die Letsch bij PSV zou willen zien. Ik vond Vitesse erg naief voetballen.
Wie heeft er voorgesteld Letsch te halen dan? Wat heeft die tot nu toe echt laten zien?
 
Daar geloof ik niets van. Het prijsverschil tussen spelers in de CL en die in de EL is al groot. Laat staan in een conference league. Ik kan wel raden wat voor soort clubs daar gaan shoppen en dat zijn niet de rijkste clubs.
Het wordt altijd meer. Geen tientallen miljoenen, maar zeker wel meer. En het is en blijft een prijs. Een Europese beker in de vitrine is toch altijd welkom lijkt mij
 
Wie heeft er voorgesteld Letsch te halen dan? Wat heeft die tot nu toe echt laten zien?
Vorig jaar 4e, beker en een mooie Europese campagne. Maar vooral met defensief en strijdbaar spel. Wat we gisteren overigens niet zagen.
 
Met zijn huidige vorm en werklust zie ik Doan graag op de plek van Gotze die mag ongelimiteerd maar blijven staan.
Nou, Götze oogt wellicht wat flegmatiek maar doet echt mooie dingen, simpele aannames, balletje even vasthouden etc. Mag soms zich wat meer laten zien of eens een keer lekker uithalen, maar is in mijn ogen echt wel veel beter dan Doan. Die oogt meestal alsof het allemaal niet veel uitmaakt wat ie doet of dat het goed of fout gaat. Is het net niet, snap ook niet dat hij steeds de voorkeur krijgt als rechtsbuiten boven Vertessen.
 
Nou, Götze oogt wellicht wat flegmatiek maar doet echt mooie dingen, simpele aannames, balletje even vasthouden etc. Mag soms zich wat meer laten zien of eens een keer lekker uithalen, maar is in mijn ogen echt wel veel beter dan Doan. Die oogt meestal alsof het allemaal niet veel uitmaakt wat ie doet of dat het goed of fout gaat. Is het net niet, snap ook niet dat hij steeds de voorkeur krijgt als rechtsbuiten boven Vertessen.
Zie Gotze regelmatig knullig de bal verspelen en de overname die volgt erg gevaarlijk wordt. Daarnaast is zijn scorende vermogen voor een tien matig tot slecht. Had gister de wedstrijd al veel eerder moeten beslissen nu loopt het goed af maar dat kan je opbreken. Doe mij maar Doan.
 
Het wordt altijd meer. Geen tientallen miljoenen, maar zeker wel meer. En het is en blijft een prijs. Een Europese beker in de vitrine is toch altijd welkom lijkt mij

Eh je vergeet dat wij geen kepper hebben? Elk beetje tegenstander die beetje zijn best doet en paar keer schiet gaat goals maken, als je denkt dat je met 10 man ( zonder keeper dus ) een beker in europa kan winnen... :lmao:
 
Eh je vergeet dat wij geen kepper hebben? Elk beetje tegenstander die beetje zijn best doet en paar keer schiet gaat goals maken, als je denkt dat je met 10 man ( zonder keeper dus ) een beker in europa kan winnen... :lmao:
Nee, ik reageerde op dat er mensen zijn die de Europese wedstrijden niets interesseert. Ik geloof er ook geen hout van dat we dag ding gaan winnen, maar vind dat je zeker moet proberen elke wedstrijd te winnen
 
Moet er om lachen!!😂 maar stel we zeggen: flikker maar op met dat ding. We vergooien die wedstrijden, worden eruit gegooid en Feyenoord of az komt in de finale. Gaan wij fan weer klagen van hè dat hadden wij moeten zijn?
Bij n gunstige loting is de finale halen niet eens heel pittig. Zal later vandaag wat data in t wedstrijdtopic voor donderdag plempen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan