PSV - AZ | Zaterdag 5 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb geen rood gezien. Wel veel kleine overtredingen die al dan niet een ploeg uit het ritme halen of juist in het zadel helpen. Als er heel veel geel plaatsvindt in de staart van de wedstrijd is dat allemaal frustratie-geel als gevolg van al die dubieuze beslissingen die eraan vooraf gingen.
Ik wel. Sangare en die AZ-er kregen geel bij het opstootje en Wijndal voor de overtreding, maar Wijndal had nog een extra geel moeten hebben voor het opstootje.
 
Heel eerlijk kan het me niet zo veel meer boeien wat er gebeurt bij PSV. Ik zal voor altijd fan van de club blijven maar merk dat de interesse langzaamaan verdwijnt. Vandaag ook maar de eerste 20 minuten gekeken.

Ik kijk uit naar de periode na Schmidt.
Ik heb hetzelfde. Ik kan me niet identificeren met deze waardeloze bedoening op alle fronten en ga ook zeker niet mijn verwachtingen naar beneden bijstellen en daar tevreden mee zijn. Een andere club gaat het ook niet worden, dus dan gaat vanzelf de interesse verdwijnen. Gelukkig betekent dat ook dat er minder ergernis en frustratie is, zoals ook nu na een zoveelste beschamende thuisnederlaag. Ik had echt zoiets van "Yup, typisch PSV; sukkels. whatever. En weer door."
 
Pfff. Dit is wel weer een klap hoor. Geen voetbal, geen passie, geen strijd en dat met een beetje publiek erbij.

Ik verwacht dat Roger S aankomende week op non actief wordt gezet. Zonde en wat een kapitaalvernietiging dit…
 
Dat heb ik in 30 jaar nog nooit gehad! Ik heb genoeg bagger gezien en kan vloeken en tieren maar uiteindelijk kijk ik altijd en zal ik ze bloijvrn steunen! En steunen kan ook zijn dstvje hoopt dat die mafkees van een trainen ontslagen wordt
Ik hang precies tussen de twee standpunten in. Ik kijk nog maar weet van tevoren al dat het hoogstwaarschijnlijk met weinig plezier gaat zijn. En ik nader het punt waarop de irritatie het wint van het plichtmatige toch maar weer kijken. En dan stop ik dus met kijken. Voor altijd fan maar ik zie steeds minder reden om mezelf te pijnigen met chagrijn, wedstrijd na wedstrijd. Zelfs de gewonnen potjes gaan zo moeizaam en krapjes dat ook die vol met irritatie zijn.
 
We zijn gewoon succes gewend. Dat is inmiddels een poosje terug en de vooruitzichten zijn ook niet gunstig. Dat bijt. Maar ooit komt het wel weer goed. Eerst deze organisatie eruit.
Toch denk ik dat we echt een hele goeie jeugdlichting hebben waar er genoeg uit door kunnen breken.
 
Je kan als topclub niet verwachten van je fans dat ze daarop gaan wachten. Want dan ben je jaren verder.
 
Ik heb hetzelfde. Ik kan me niet identificeren met deze waardeloze bedoening op alle fronten en ga ook zeker niet mijn verwachtingen naar beneden bijstellen en daar tevreden mee zijn. Een andere club gaat het ook niet worden, dus dan gaat vanzelf de interesse verdwijnen. Gelukkig betekent dat ook dat er minder ergernis en frustratie is, zoals ook nu na een zoveelste beschamende thuisnederlaag. Ik had echt zoiets van "Yup, typisch PSV; sukkels. whatever. En weer door."
Nou, ik baalde eerst dat ik na lange tijd weer niet kon gaan, maar achteraf was dit resultaat weer voorspelbaar en ben ik blij dat ik niet ben geweest vandaag en over 2 weken heerlijk in de sneeuw sta te genieten ipv die bagger van PSV aan te moeten zien. Ik bespeur ook gewoon berusting na wéér zo’n kutpot en waardeloos resultaat. In een paar weken is PSV weer helemaal klaar voor dit seizoen. Met dank aan Roger, John en Toon. Eruit met die slappe hap en de bezem door de club.
 
Nou, ik baalde eerst dat ik na lange tijd weer niet kon gaan, maar achteraf was dit resultaat weer voorspelbaar en ben ik blij dat ik niet ben geweest vandaag en over 2 weken heerlijk in de sneeuw sta te genieten ipv die bagger van PSV aan te moeten zien. Ik bespeur ook gewoon berusting na wéér zo’n kutpot en waardeloos resultaat. In een paar weken is PSV weer helemaal klaar voor dit seizoen. Met dank aan Roger, John en Toon. Eruit met die slappe hap en de bezem door de club.
Yep. Gakpo, Sangare behouden. Madueke verkopen. Daar een goed team omheen bouwen met gerichte aankopen. De ECHT grote talenten al eerder aan het grote werk laten ruiken.
Weg: Max, Gotze, van Ginkel, Madueke, Zahavi, Bruma, Guti, Romero, Thomas, Doan, Drommel, Sadilek, Baumgartl
Types als Mwene en Mauro lekker als backup houden, maar zeker niet als Basismateriaal.

Basis: Nieuwe keeper- Nieuwe RB -Ramalho- Nieuwe LCV(al blijf ik fan van Boscagli) - NIeuwe LB - Sangare - Veerman - Nieuwe AM - Gakpo - Nieuwe Spits- Vertessen

Boscagli,Mwene,Mauro,Obispo,Teze,Vinicius, lekker als backup.
De rest opvullen met Jeugd: Oppegard/Sambo/Seelt/Bakayoko/Fofana

Misschien nog Antonisse, vd Blaak, Babadi, Sealy
 
Yep. Gakpo, Sangare behouden. Madueke verkopen. Daar een goed team omheen bouwen met gerichte aankopen. De ECHT grote talenten al eerder aan het grote werk laten ruiken.
Weg: Max, Gotze, van Ginkel, Madueke, Zahavi, Bruma, Guti, Romero, Thomas, Doan, Drommel, Sadilek, Baumgartl
Types als Mwene en Mauro lekker als backup houden, maar zeker niet als Basismateriaal.

Basis: Nieuwe keeper- Nieuwe RB -Ramalho- Nieuwe LCV(al blijf ik fan van Boscagli) - NIeuwe LB - Sangare - Veerman - Nieuwe AM - Gakpo - Nieuwe Spits- Vertessen

Boscagli,Mwene,Mauro,Obispo,Teze,Vinicius, lekker als backup.
De rest opvullen met Jeugd: Oppegard/Sambo/Seelt/Bakayoko/Fofana

Misschien nog Antonisse, vd Blaak, Babadi, Sealy
Ahem, wat dacht je van eerst een nieuwe TD aantrekken. Anders hebben al je plannetjes geen enkele zin.
 
Ik heb toch de indruk dat er in het forum steeds meer begrip komt voor mijn standpunten over de NL arbitrage.
Dit staat wel los uiteraard van ontzettend slechte keepers die nu bij PSV op doel staan.

Ik weet dat de mening van een Ajacied waarschijnlijk hier nu niet gewaardeerd zal worden, maar:

Kijk ook even naar de 1-1. Indi staat zo verschrikkelijk vrij. Eigenlijk een beperkte voetballer maar als je hem zoveel ruimte geeft, schiet zelfs hij die bal er in. Is dat ook de schuld van de scheidsrechter?
 
Schmidt vertrekt, verliest ook direct het kampioenschap, gaat zonder kleerscheuren weg en een toptalent zit bij de concurrent.
Psv laat geen voetbal zien, maar alleen strijd. Het trekt echt op helemaal niets en wanneer je denkt dat het op iets lijkt, is het van een veel te korte duur.

We zijn een beetje in de maling genomen door deze Duitser, hoewel er ook weinig kwaliteit in de selectie lijkt te zijn. De trainer laat alleen een geraamte achter, waar hij 2 jaar voor nodig had.

Nogmaals, het spelsysteem is te lastig, want ze maken zelfs nog basisfouten (1-1 martins indi).

Strijd is er dus wel en daarom hebben wij tot nu toe niet met de witte zakdoek gezwaaid.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Strijd is er dus wel en daarom hebben wij tot nu toe niet met de witte zakdoek gezwaaid.

Schmidt heeft amper met publiek gespeeld dus dat was zijn redding eerder. Andere amateurs zouden ook al lang afgebrand zijn in de stadion.

Maar ik laat de optimisten weer verder typen, bal is rond en we kunnen nog kampioen worden enzo.. 💤
 
Schmidt heeft amper met publiek gespeeld dus dat was zijn redding eerder. Andere amateurs zouden ook al lang afgebrand zijn in de stadion.

Maar ik laat de optimisten weer verder typen, bal is rond en we kunnen nog kampioen worden enzo.. 💤
Alles wat ik denk is momenteel al verwoord door vele forummers hier, dus hoef ik er niks meer over te zeggen. Ben weinig optimisten tegengekomen momenteel.
 
Ben weinig optimisten tegengekomen momenteel.

Ik als professioneel pessimist hier, 14 jaar ervaring. Kan je vertellen dat optimisten 48h na een nederlaag terugkomen en we weer in de race zitten 😍 vanaf morgen worden we weer kampioen dus doe niet zo pessimistisch jij 🙄😂
 
Op welke basis denkt de clubleiding van PSV dat het een goed idee is om verder te gaan met Schmidt!?. Te vaak met zijn rare wisselbeleid een wedstrijd de nek omgedraaid. Veldspel is niet om aan te gluren en kansen worden er amper gecreëerd. En bij PSV zeggen ze hier tekenen Herr Schmidt. Pek en veren!
Het zou geen slecht idee zijn om nu al Koeman te halen. Schmidt is natuurlijk door zijn aangekondigde vertrek zijn autoriteit kwijt - die volgens mij sowieso al niet zo groot was in de spelersgroep,, mede door zijn wisselbeleid.
Met Koeman haal je iemand in huis die er meteen staat.
Er staat dit seizoen natuurlijk nog wel wat op het spel.
 
Alles wat ik denk is momenteel al verwoord door vele forummers hier, dus hoef ik er niks meer over te zeggen. Ben weinig optimisten tegengekomen momenteel.
Normaal ben ik bijna altijd optimistisch maar ook na een nachtje slapen is dat niet het geval. Wat een zooitje is het.

Ik zie maar 2 lichtpuntjes: ons programma is minder lastig dan die van Feyenoord (moeten nog tegen az ajax en ons) en er komt een interessante lichting jeugdspelers aan. Dat was het dan ook.

Schmidt nog deze week eruit gooien. Koeman en van Nistelrooij voor de groep.
 
Normaal ben ik bijna altijd optimistisch maar ook na een nachtje slapen is dat niet het geval. Wat een zooitje is het.

Ik zie maar 2 lichtpuntjes: ons programma is minder lastig dan die van Feyenoord (moeten nog tegen az ajax en ons) en er komt een interessante lichting jeugdspelers aan. Dat was het dan ook.

Schmidt nog deze week eruit gooien. Koeman en van Nistelrooij voor de groep.
Feyenoord wordt 2e. Die hebben inmiddels een fatsoenlijke organisatie. Daar begint het mee. Onze redding is niet Schmidt out. Onze redding is met name JdJ, Vennegoor en wellicht zelfs oldskool Toontje out. Toon is inmiddels te oud om een modern bedrijf te leiden. JdJ en Vennegoor zijn lichtgewichten op de plek waar een zwaargewicht moet zitten. Het enige dat me op dit moment hoopvol stemt is dat we zo nu en dan een pareltje in de jeugd hebben rondlopen. Nu nog een selectie en begeleiding waarin deze pareltjes in alle rust tot volle wasdom kunnen komen.
 
Schmidt vertrekt, verliest ook direct het kampioenschap, gaat zonder kleerscheuren weg en een toptalent zit bij de concurrent.
Psv laat geen voetbal zien, maar alleen strijd. Het trekt echt op helemaal niets en wanneer je denkt dat het op iets lijkt, is het van een veel te korte duur.

We zijn een beetje in de maling genomen door deze Duitser, hoewel er ook weinig kwaliteit in de selectie lijkt te zijn. De trainer laat alleen een geraamte achter, waar hij 2 jaar voor nodig had.

Nogmaals, het spelsysteem is te lastig, want ze maken zelfs nog basisfouten (1-1 martins indi).

Strijd is er dus wel en daarom hebben wij tot nu toe niet met de witte zakdoek gezwaaid.
Strijd ......wel met een leger op slappe benen
 
Dit is wel kolder van de bovenste plank, en de reinste leeftijd discriminatie.

Verder kan Toon gewoon geen leiding geven, en moet hij daarom oprotten, maar 5 jaar geleden was dat ook al.
Niet mee eens. Ik denk dat Toon de eerste periode veel rust bracht. En dat dat goed was voor de club. Ik denk ook dat we op dit moment meer gebaat zijn bij een proactievere leiding ipv iemand die rust brengt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan