PSV - AZ | Zaterdag 5 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kans is wel kleiner. Maar voor de winterstop stonden we ook eerste. Toen hadden we iedereen een keer gehad. Dus onmogelijk is het niet.
Nou ja, hier komen we nooit uit….ga jij maar lekker bij onze kluns van een trainer zitten en presteren niet belangrijk vinden. Dan ga ik hopen dat hij voor maandag weg is!!
 
Geacht bestuur,
Ik vraag nooit veel van jullie, maar voor komend seizoen een fatsoenlijke keeper die weer punten pakt voor ONS PSV kan toch niet teveel gevraagd zijn.
Natuurlijk moeten we ook goede spelers blijven aantrekken en doorselecteren, maar met 1 goede keeper hadden we ook in dit seizoen en met dit spelersmateriaal om het kampioenschap meegespeeld.
Natuurlijk is er nog niks verloren en hebben we (ook in dit seizoen) de arbitrage niet bepaald mee gehad, maar het wordt nu wel lastig.
Neem a.u.b. vanaf nu de juiste beslissingen om ONS PSV weer terug te brengen waar we horen:
Aan kop van de eredivisie!
Dank u wel bij voorbaat voor uw inzet en mocht u mijn (ons) gedachtegoed over nieuwe keepers/ spelers op prijs stellen dan geven we hier graag vrijblijvend advies over.
Met vriendelijke groet,
Ronaldinho van PSV
 
Prutsers zijn het. Meer woorden ga ik er ook niet aan vuil maken. Ben blij dat ik niet ben geweest en ben blij dat ik die hele pot ook heb geskipt. Scheelt echt een boel ergernis kan ik je vertellen
 
Zwak interview van Cody. Soort van berusting. Ik wil irritatie of boosheid zien, niet iemand die een hele andere wedstrijd heeft gezien.
 
Heel vaak bracht je het ook vrij extreem waarbij de scheids twijfelachtig at best was.
Denk dat als je het genuanceerder brengt dat mensen sws wel begrip voor je standpunt hebben.

De NL arbitrage is idd echt een bedroevend niveau.
Teleurstelling en nuance gaan niet altijd samen. 😉
Ook nu zit ik er nog steeds slecht in en druipt de teleurstelling er vanaf.
Ik kan zéér slecht tegen mijn verlies en blijf hier lang in hangen. Zeker als het PSV betreft en ze puntverlies leiden dat onterecht is in mijn ogen.
Vandaag is de keeper hier debet aan en heb ik hem in huis verrot gescholden (Dat hoor ik alleen zelf gelukkig) , maar ook de arbitrage had een negatieve rol in de wedstrijd.
 
Zwak interview van Cody. Soort van berusting. Ik wil irritatie of boosheid zien, niet iemand die een hele andere wedstrijd heeft gezien.
Dit soort persoonlijkheden hebben we niet. Götze lachte ook in het interview alles een beetje weg. Ook berusting bij hem. Ook spelers als Doan of Mwene enz zijn van die vlakke figuren die geen emotie uitstralen op het veld. Alleen Mauro is pittig en Sangare schermt met zijn postuur maar ook hij is veel te vrolijk en veel te lief eigenlijk.
 
Nou ja, hier komen we nooit uit….ga jij maar lekker bij onze kluns van een trainer zitten en presteren niet belangrijk vinden. Dan ga ik hopen dat hij voor maandag weg is!!
Uhm, presteren is wel belangrijk. Dat was mijn punt. Maar goed, hoop maar lekker. Je weet iniedergeval dat hij aan het eind van het seizoen weg is.
 
Onze keeper was net zo slecht als de arbitrage van vandaag.
Arbiter Brandhout weet de wedstrijd bijna te laten ontsporen.
Gakpo heeft de hele wedstrijd niet 1 vrije trap meegekregen.
Ze hebben het in Zeist weer aardig voor elkaar om PSV op achterstand te zetten met schandalig slechte arbitrage.
We blijven altijd die excuusploeg. Dat “vermoeden van …”-filmpje blijft exemplarisch
 
Dit soort persoonlijkheden hebben we niet. Götze lachte ook in het interview alles een beetje weg. Ook berusting bij hem. Ook spelers als Doan of Mwene enz zijn van die vlakke figuren die geen emotie uitstralen op het veld. Alleen Mauro is pittig en Sangare schermt met zijn postuur maar ook hij is veel te vrolijk en veel te lief eigenlijk.
Dit dus! Wij vloeken op martinez, alvares en tadic. Maar dat is precies wat wij missen
 
Ajax had ook gewoon het kapitaal. Die hadden alleen een directie nodig die het durfde uit te geven. Vind ik sws wat makkelijker situatie.
En dat kapitaal…dat kwam uit de lucht vallen…?

Volgens mij begint het met goed beleid en voetbalvisie…iets waar het totaal aan ontbreekt bij ons al jaren 🤢🤮
 
Uhm, presteren is wel belangrijk. Dat was mijn punt. Maar goed, hoop maar lekker. Je weet iniedergeval dat hij aan het eind van het seizoen weg is.
Het niet zo erg vinden om elke topwedstrijd niet te winnen is geen presteren. En het eind van het seizoen is te laat, nu weg met hem! Er moeten koppen rollen nu. Die gast verteld doodleuk dag als die clown die bal tegenhoud hadden we gewonnen. Dat terwijl ik niet een fatsoenlijke aanval heb gezien! Weg met hem
 
En dat kapitaal…dat kwam uit de lucht vallen…?

Volgens mij begint het met goed beleid en voetbalvisie…iets waar het totaal aan ontbreekt bij ons al jaren 🤢🤮
Ajax heeft altijd al een vrij grote achterban en flinke sponsordeals daardoor.
Denk alleen al aan seizoenkaarten etc.

Misschien dat PSV een paar jaar dankzij Phillips wat rijker is geweest en de verhoudingen lagen dichter bij elkaar.
Maar voor me gevoel heeft Ajax (vanwege Amsterdam/Randstad) altijd wel een financieel voordeel gehad.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan