Mohamed Ihattaren (M)

Auchhhh je neemt de woorden uit mijn toetsenbord gewoon... Alleen als ik het getypt had dan was ik Adolf2, Wilders2 of een ander vorm van racist en nazi, dus ik sluit me stilletjes achter je aan want jij kan het wel maken/typen :lmao::horns:

Ik zeg het heel anders. Bij jouw komt hij meteen als pakketbezorger terecht of pizzavouwer bij de lokale kebabtent. Dag is gewoon racistisch.
 
De sfeer is best goed in t stadion en ook worden er leuke sfeer acties gehouden. Luid publiek ook dus valt mee toch?
Eens. Sinds 5-6 jaar en met de nodige investeringen van Ajax zelf in de supportersvereniging en de contacten met hen, is de sfeer in de arena eentje om er jaloers op te zijn. Zelfs de Kuip kan daar wat van leren.
 
Ik vraag mij oprecht af. hoe zien jullie de transfer naar Ajax nou echt?
Ik denk dat Ihattaren voor jullie dezelfde status heeft als Onana voor ons. De status van persona non grata.
Een persona non grata die helaas wel veel kwaliteit heeft. Waarvan je stiekem hoopt dat hij goed op zn bek gaat bij de volgende club maar vreest dat de kwaliteit toch weer boven komt drijven.
Ik lees hier veel dat Ihattaren naar Ajax gaat zorgen voor onrust en een negatieve sfeer. En dat hij het toch niet gaat redden vanwege zijn mentaliteit. Iets waar ik ook wel deels huiverig voor ben. Vooral dat laatste dan want Ihattaren is qua status bij Ajax natuurlijk veel lager op de ladder als een groot deel van de basiself. Een Tadic pakt hem natuurlijk keihard aan als Ihattaren gaat lopen muiten.

De vraag is dus: is er een vorm van angst voor succes of oprechte blijheid voor een rotte appel bij de concurrent?
Bij mij niet, ik denk en ben bang dat hij bij Ajax op gaat leven. Ajax verkoopt hem voor vele miljoenen en bij de volgend club verkloot hij het weer. Dat gaat zijn pad worden denk ik.
 
Ik vraag mij oprecht af. hoe zien jullie de transfer naar Ajax nou echt?
Ik denk dat Ihattaren voor jullie dezelfde status heeft als Onana voor ons. De status van persona non grata.
Een persona non grata die helaas wel veel kwaliteit heeft. Waarvan je stiekem hoopt dat hij goed op zn bek gaat bij de volgende club maar vreest dat de kwaliteit toch weer boven komt drijven.
Ik lees hier veel dat Ihattaren naar Ajax gaat zorgen voor onrust en een negatieve sfeer. En dat hij het toch niet gaat redden vanwege zijn mentaliteit. Iets waar ik ook wel deels huiverig voor ben. Vooral dat laatste dan want Ihattaren is qua status bij Ajax natuurlijk veel lager op de ladder als een groot deel van de basiself. Een Tadic pakt hem natuurlijk keihard aan als Ihattaren gaat lopen muiten.

De vraag is dus: is er een vorm van angst voor succes of oprechte blijheid voor een rotte appel bij de concurrent?
Ik denk dat het publiek bij PSV wel gewoon nog een zwak had voor die jongen. Volgens mij had iedereen hem graag weer bij Utrecht zien slagen en dan een stap maken.

De overgang naar Ajax is natuurlijk wrang vanwege het supportersgevoel en de clubliefde. Voor spelers is het denk ik makkelijker om die 10 jaar bij PSV dan opzij te schuiven als de kans zich voordoet om zich weer bij een topclub te bewijzen. Al zijn praatje over het hebben van spijt kunnen in ieder geval de prullenbak in. Ik ben dan wel zo een eikel die hoopt dat het dan helemaal niets meer gaat worden, maar het kan natuurlijk zomaar allemaal op zn plekken vallen voor hem.
 
Vieze slang is het. Dat ze hem maar bij Jong Ajax laten spelen, kan hij daar weer gaan zitten janken dat hij niet behandeld wordt als een wereldster.
 
Verrekte bomo!

Zelfde figuur ook...
assistant-trainer-winston-bogarde-of-ajax-during-the-dutch-eredivisie-picture-id1314725246
Dat is toch The Rock?
 
Mo bij Ajax, gadverdamme. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Van alle clubs in de wereld...
Dat hij dan maar lekker in de stront mag zakken. Had hem graag nog wat gegund maar niet als hij naar die kutclub gaat. Stik er maar in.
 
Ach ... Betaald voetbal.
Spelers zijn hoeren en slaven die verkocht of verhuurd worden en zich laten gebruiken.
Makelaars zijn pooiers die vooral het eigenbelang voorop hebben staan.
Clubs zijn bordelen die veel geld uitgeven en alles eruit willen persen en
met een even groot gemak spelers en trainers weer op de markt dumpen.
Iedereen doet mee aan de mensenhandel.
:cautious:
En de supporters zitten elk jaar met andere passanten opgescheept.
 
Ach ... Betaald voetbal.
Spelers zijn hoeren en slaven die verkocht of verhuurd worden en zich laten gebruiken.
Makelaars zijn pooiers die vooral het eigenbelang voorop hebben staan.
Clubs zijn bordelen die veel geld uitgeven en alles eruit willen persen en
met een even groot gemak spelers en trainers weer op de markt dumpen.
Iedereen doet mee aan de mensenhandel.
:cautious:
En de supporters zitten elk jaar met andere passanten opgescheept.
Het is voor die jongens gewoon werk he? Jij en ik hebben geen duizenden mensen die hysterisch lopen doen over de kwaliteit van ons dagelijks werk. Best jammer eigenlijk...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bij mij niet, ik denk en ben bang dat hij bij Ajax op gaat leven. Ajax verkoopt hem voor vele miljoenen en bij de volgend club verkloot hij het weer. Dat gaat zijn pad worden denk ik.
Ik zou niet weten wie hij er bij Ajax nu uit gaat spelen.
 
Ach ... Betaald voetbal.
Spelers zijn hoeren en slaven die verkocht of verhuurd worden en zich laten gebruiken.
Makelaars zijn pooiers die vooral het eigenbelang voorop hebben staan.
Clubs zijn bordelen die veel geld uitgeven en alles eruit willen persen en
met een even groot gemak spelers en trainers weer op de markt dumpen.
Iedereen doet mee aan de mensenhandel.
:cautious:
En de supporters zitten elk jaar met andere passanten opgescheept.
En jij bent de hoerenloper die aan de vraag voldoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan