FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind de antipathie die Schmidt opwekt met zijn wissels in blessuretijd niet opwegen tegen de 30 seconden tijdvoordeel.
Ik betwijfel zelfs of het uberhaupt wel voordeel oplevert. Hou gewoon op met dit spelbederf. Toon, grijp in!
Haalt de tegenstander uit de wedstrijd.. Slotoffensief onderbreken. Dus slim gedaan omdat we toch even stonden te schutteren tegen het einde..
 
Ik vind de antipathie die Schmidt opwekt met zijn wissels in blessuretijd niet opwegen tegen de 30 seconden tijdvoordeel.
Ik betwijfel zelfs of het uberhaupt wel voordeel oplevert. Hou gewoon op met dit spelbederf. Toon, grijp in!

Positief nootje: 1 wedstrijd zonder Sangare overleefd
Dat ze eerst eens ingrijpen om dat theater tegen te gaan. Is ergerlijker dan een wissel in de 92e minuut.
 
Zwaar bevochten en dat was erg onnodig als je het mij vraagt want Groningen stelt echt helemaal niets voor! Waarom je dan zo slap en slordig bent en zulke domme momenten hebt die eigenlijk niet meer bij te houden waren, is toch een raadsel. Onwijs laag niveau voetbal laten zien met Götze en Guti als de uitzondering op de regel. Een speler als Veerman die graag wil opbouwen verzuipt op deze manier op het middenveld en je hebt er dan ook niets aan. Heel weinig rust en intelligentie in dit team om maar te zwijgen over het voetbalgogme. Tactisch verdient dit elftal een 4 en niet hoger.
 
Saaie wedstrijd. Maar qua resultaat prima weekend. Blijven koploper en lopen uit op Feyenoord.

Denk volgende week dat Guti - Veerman de beste optie is. Hopelijk worden er nog wat spelers fit want voor Ajax moet het nog wel drie tandjes omhoog.
 
We hebben de punten, maar dit geeft mij weinig vertrouwen richting Ajax. Te veel kansen worden gemist en PSV kan nog steeds een wedstrijd niet voor minimaal 2/3e domineren. Maar goed, het is een wedstrijd op zich en we kunnen weer een uitwedstrijd afstrepen. Voor nu echter acht ik ons toch te licht om kampioen te worden. Daar zal veel geluk voor nodig zijn.
 
Behoudens een redelijk eerste kwartier hebben PSV en Nijhuis geprobeerd Groningen zo lang mogelijk in de wedstrijd te houden. Verdiende overwinning, maar als je zo tegen Ajax speelt, ga je er met 1-4 vanaf.
Groningen is echt heel pover. Viel het gemis van Sangaré en Ramalho wat minder op. Wordt volgende week lastiger. En Joey, als je kunt kiezen uit Cody en Bruma, altijd kiezen voor Cody.
 
Behoudens een redelijk eerste kwartier hebben PSV en Nijhuis geprobeerd Groningen zo lang mogelijk in de wedstrijd te houden. Verdiende overwinning, maar als je zo tegen Ajax speelt, ga je er met 1-4 vanaf.
Groningen is echt heel pover. Viel het gemis van Sangaré en Ramalho wat minder op. Wordt volgende week lastiger. En Joey, als je kunt kiezen uit Cody en Bruma, altijd kiezen voor Cody.
Ajax is kwetsbaar in de counter. En daar weten wij wel raad mee..
 
Daarom staan ze tweede.. Zelfs als wij potjes verprutsen..
Dat heeft niks met kamikaze voetbal te maken. 4 (?) tegendoelpunten pas.
Dat je met Vertessen of Bruma op de counter wil spelen snap ik wel. Maar alle twee tegelijk is te veel van het goede. Zo hou je geen balbezit meer voorin.
Niemand voorin die het spel verdeelde / bal vasthield. Dat deed Romero wel. Had gewoon Fofana 30min laten spelen.
Met twee nieuwe backs tegelijk? De kans dat het niet goed gaat is dan redelijk aanwezig.
De clubnaam in ere hersteld. Max en Mwene: Philipp’s Sport Vereniging.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan