Formule 1

Ik ben nog een terug gaan lezen in dit topic.
Toen we halverwege de race ervan uit gingen dat het wel beslist was:

Zondag 14:39



Zondag om 15:08

Latifi deed het. :cool:
En het wonder geschiedde ... :geek: :D
Mag ik jouw glazen bol even lenen? Ben benieuwd hoeveel medailles Nederland gaat halen op de Winterspelen😄.
 
Als hij echt een groots verliezer zou zijn, zou hij tegen z'n team zeggen: "Stop met die protesten, hier heb ik helemaal geen zin in. Het is klaar."

Sowieso, stel dat Hamilton 'm alsnog toegewezen krijgt, dat is toch helemaal niet bevredigend? Je hebt de ontlading gemist, de euforie, alles. Ik zou dat echt niet willen. Tenzij je écht genaaid bent, maar daar is hier geen sprake van en dat weet hij ook wel.
Ik hoor net van mijn collega's dat hij dit dus ook gedaan heeft. :clap::clap:
 
Ja, of de organisatie zag een manier om de sport aantrekkelijker te houden door eigenhandig te beslissen dat er een nieuwe winnaar kwam :sneaky:.

Verder eens hoor, Lewis had vaak geluk, Max veel pech. Maar het besluit van de raceleiding is ook direct een besluit voor de winnaar.
Dat hadden ze natuurlijk kunnen voorkomen door het hele jaar gewoon consequent op te treden, dan was het afgelopen zondag helemaal niet meer spannend geweest namelijk. Al dat gejank van die Engelsen achteraf is zo hypocriet als wat, aangezien je ze geen enkele keer hebt horen protesteren als Lewis en Mercedes bevoordeeld werden en 1600 motoren wisselden om toch maar te kunnen winnen.
 
Nee, je kan het niet verzinnen, niet plannen. maar ze hebben er wel handig gebruik van gemaakt. vrij vlot was duidelijk dat Max op rood zou verderrijden en Ham op heuuule oude witte. De kans dat Max hem niet voorbij zou komen was echt miniem.
Dat lag natuurlijk vooral aan Mercedes zelf dat veel te schijterig was om een pitstop te maken. Daarvoor zijn ze afgestraft. Bovendien, wie zegt dat Max niet had gewonnen als Lewis in de eerste ronde gewoon de koppositie had terug moeten geven (zoals volgens de regels zou moeten). Voer voor eeuwige discussie. Maar alles ophangen aan de SC op het eind is te makkelijk wat mij betreft.
 
Dat lag natuurlijk vooral aan Mercedes zelf dat veel te schijterig was om een pitstop te maken. Daarvoor zijn ze afgestraft. Bovendien, wie zegt dat Max niet had gewonnen als Lewis in de eerste ronde gewoon de koppositie had terug moeten geven (zoals volgens de regels zou moeten). Voer voor eeuwige discussie. Maar alles ophangen aan de SC op het eind is te makkelijk wat mij betreft.
Exact. Het is niet te zeggen wat de uitslag zou worden bij een andere regeling omtrent de SC. Het enige wat men kan doen is de race ongeldig verklaren.
En dan is Max ook Wereldkampioen. :party:
 
Tja, en dan weer dit bericht


Zijn het nou wel of niet sportieve verliezers.
Niet, ik dacht dat we daar al over uit waren. ;P
 
Tja, en dan weer dit bericht


Zijn het nou wel of niet sportieve verliezers.
Lewis wel, Toto absoluut niet.
 
Tja, en dan weer dit bericht


Zijn het nou wel of niet sportieve verliezers.
Ach ... Vergeet de FIA toch gewoon de beker voor de constructeur uit te reiken. :p
Die kunnen ze ook niet uitreiken. Die ligt nog thuis in de Mercedes van Jean Todt. ;)
Ze kunnen er ook oude Formule 1 Mercedessen neer zetten. Symbolisch zonder achtervleugel, want die is illegaal.
Of juist een een achtervleugel van 4 meter breed en 1 meter hoog. :lmao: Of de Mercedes van Nico Rosberg. ;)
 
Wij vonden Hamilton al langer een zeur... hij heeft nu de passende titel.. zeur Lewis Hamilton...


Tja als je dan toch een titel moet pakken.... dan is deze passender
 
Wij vonden Hamilton al langer een zeur... hij heeft nu de passende titel.. zeur Lewis Hamilton...


Tja als je dan toch een titel moet pakken.... dan is deze passender
Dikke darters, autocoureurs, voetballers, acteurs: vroegah had je tenminste echte ridders.

1489858865399.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan