PSV - FC Utrecht | Zaterdag 4 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toch jammer dat geen enkel team met angst tegen dit PSV speelt. Iedereen lijkt te denken, we gaan sowieso scoren vandaag en gelijk hebben ze…

Heb jij Utrecht wel eens met angst zien spelen dan? Lijkt me nou niet de perfecte graadmeter nu
 
Heb jij Utrecht wel eens met angst zien spelen dan? Lijkt me nou niet de perfecte graadmeter nu
Jawel meerdere keren en zeker uit! En het gaat alleen om Utrecht. Ook Cambuur dacht hier gewoon mee te kunnen voetballen…
 
Jawel meerdere keren en zeker uit! En het gaat alleen om Utrecht. Ook Cambuur dacht hier gewoon mee te kunnen voetballen…

Jaa goed, mij valt zoiets niet echt op. Of ik stoor me er niet aan, dat kan ook. Ik heb tot op heden alleen Sparta niet zien voetballen en dat was ook meteen de meest vreselijke wedstrijd van het seizoen. Ik neem het ze niet kwalijk, maar het is wel leuker om 2 voetballende teams te zien dan teams die met angst komen. Zolang we winnen, vind ik het best.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kom op man, enigste echte spits in de selectie en haal je eruit bij rust voor een verdediger. Lekker laten staan.
 
Wat heeft Boscagli nou voor op bijv. Pröpper? Boscagli speelt echt al weken slecht, in de eerste helft bakte hij er ook geen reet van en als beloning mag hij naar het middenveld. Wisse hem dan voor Pröpper of heeft die aan de vrouw van Schmidt gezeten dat hij zo weinig speeltijd krijgt?
 
Wat heeft Boscagli nou voor op bijv. Pröpper? Boscagli speelt echt al weken slecht, in de eerste helft bakte hij er ook geen reet van en als beloning mag hij naar het middenveld. Wisse hem dan voor Pröpper of heeft die aan de vrouw van Schmidt gezeten dat hij zo weinig speeltijd krijgt?

Boscagli heeft geen blessures, Propper wel. Ik denk dat dat je antwoord is ;P
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan