PSV - Vitesse | Zaterdag 20 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Solide 3 punten tegen een team dat thuis won van Tottenham, en nipt uit verloor van Tottenham. Hehe. Echt geen gek team hoor dat Vitesse. Dan is het toch wel lekker dat je vandaag wint door 2 schitterende goals. De nul gehouden is ook weer is lekker.

Mooi begin van een hele lastige blok. Volgende week uit tegen Heerenveen en daarna Utrecht thuis. Hopelijk zijn Gakpo en Madueke dan weer fit om te spelen.
 
Wat snap jij precies niet?? Als je bijna geen enkele Nederlander in het elftal hebt, dan heeft dat juist voor de fans de vorm van een vreemdelingen legioen. De fans willen zich altijd kunnen identificeren met het elftal. Waarom denk jij dat Cody een soort merchandising vorm voor PSV met het merk “Eintovenaar”?
Jij hebt dus eigenlijk nooit Romario omarmd?
 
Ik heb persoonlijk geen probleem mee dat er geen nederlandse spelers in stonden vandaag (op drommel na). Want ik vind het eigenlijk best sympathieke jongens (Ramalho, Bruma en Sangere bijv) en ze stonden er vandaag (vlgms) ook terecht in op basis van kwaliteit. Guti speelt bijv. de laatste drie wedstrijden stabieler dan van Ginkel en Propper.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal een afgang als PSV een paar dagen geleden zelf zegt 75% aan eigen opleiding in de selectie wil.
Misschien helemaal geen afgang als je optelt hoeveel Nederlandse , een aantal zelfs Eindhovense, jongens in de selectie van het eerste en van Jong PSV geblesseerd zijn.
Eens met zowel IPF over meer spelers van eigen bodem als met Kira over sympathieke uitstraling van genoemde jongens. :)
 
Wat een meevaller. Goed gespeeld. Loopt zoveel beter met 1 echte spits. Vinicius echt sterk als aanspeelpunt. Ooit met Gakpo en Madueke er naast en dan wordt het smullen.

Toch fijn dat we zo eenvoudig onze potjes winnen met zoveel afwezigen op dit moment
 
Ik ben een roepende in de woestijn, ik weet het. Maar toch zie ik liever een Zahavi.
 
Wedstrijd niet gezien. 3 punten en koploper.
Nog de moeite waard om alsnog te kijken?
 
Jij hebt dus eigenlijk nooit Romario omarmd?
Jawel! Maar het waren tijden van voor het verschrikkelijke Bosman-arrest. Destijds mocht je maar 3 buitenlanders opstellen en geen 11… En het mooie en het effect van dat beleid was dat je alleen de beste buitenlandse spelers liet spelen en niet elke houthakker die van ver komt en miljoenen gaat verdienen.
 
Wedstrijd niet gezien. 3 punten en koploper.
Nog de moeite waard om alsnog te kijken?
Eerlijk gezegd voelde ik me ook een beetje onthand toen ik je post met de chocoladeletters bij de goals niet zag. Nooit meer doen hè! :grin::star:
 
Jawel! Maar het waren tijden van voor het verschrikkelijke Bosman-arrest. Destijds mocht je maar 3 buitenlanders opstellen en geen 11… En het mooie en het effect van dat beleid was dat je alleen de beste buitenlandse spelers liet spelen en niet elke houthakker die van ver komt en miljoenen gaat verdienen.
Ik snap je punt.
Maar wat mij betreft is elke discussie over de nationale afkomst van een speler die voor onze mooie club uitkomt, een non-discussie.
De van ver komende miljoenenverslindende houthakkers?
Dat is een zaak voor het management en voor de scouting.
Ander onderwerp dus.

Off topic: ik wil Lucius weer terug op RB. Kromkamp is ook OK .:lol:
 
Eerlijk gezegd voelde ik me ook een beetje onthand toen ik je post met de chocoladeletters bij de goals niet zag. Nooit meer doen hè! :grin::star:
Sorry ... Ik had belangrijkere zaken en kon de wedstrijd niet live zien.
Maar als ik niet kijk spelen ze blijkbaar goed. Dat wordt dus een dilemma de volgende wedstrijd.

Speciaal voor jou IPF

1-0 :BALL: Ibrahim Sangaré :CHEER:
2-0 :BALL: Armindo Tué Na Bangna :CHEER:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan