PSV - Vitesse | Zaterdag 20 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die miljoen per wedstrijd is natuurlijk enorm veel, maar een Ajax of Feyenoord zal ook geld verliezen en een buitenlandse club misschien weer niet.
Voor kleinere Eredivisie clubs zal het ook een aderlating zijn maar ik weet niet hoe die er dan voor staan en het zal waarschijnlijk wel niet zo makkelijk te vergelijken zijn lijkt me.
 
Wie missen we nou eigenlijk allemaal? Is er nog een representatieve opstelling te maken? Vitesse heeft namelijk best een vervelende ploeg.
 
Wie missen we nou eigenlijk allemaal? Is er nog een representatieve opstelling te maken? Vitesse heeft namelijk best een vervelende ploeg.
Wat mij betreft Obispo voor Boscagli. Hoop dat teze er weer bij is.
Ginkel Gotze en Sangaré op het middenveld. Dan Bruma Vinicius en Vertessen in de spits?
 
Ik denk: Drommel-Mwene-Ramalho-Boscagli-Max-Sangare-Guti-Gotze (mits fit)-Bruma-Vinicius-Vertessen(mits fit). Anders waarschijnlijk Doan en/of Mauro jr.
 

Op de tribune. Ik was erbij. De spanning, de ontlading, de euforie.:CHEER:

Zaterdag in een leeg stadion weer 5-1. Een heel andere beleving.
Ik was vol vertrouwen naar Eindhoven gereden en heb de wedstrijd op Stratum gekeken met honderden, misschien wel duizenden anderen. Ik vergeet die "PSV is landskampioen geworden! Het is niet te geloven!" nooit meer. Het werd een volksfeest van heb ik jou daar. Het enige 'smetje' was dat PSV niet die dag gehuldigd werd op het stadhuisplein.
Moet zeggen dat ik verder niet heel veel details meer weet van die avond...
 
Dan zul je zien dat het ontbreken van de halve selectie ons weer compleet gaat opbreken. Lekker dan. Vorig jaar had je er met die corona uitbraken weinig invloed op. Of we dat nu wel kunnen laat ik ter discussie, vind het ergens lastig om daar een oordeel over te vellen. Heb het idee dat de Voodoo pop van Ajax bij ons ook zijn werk aan het doen is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan