Mohamed Ihattaren (M)

Nou vind ik Raiola een matig persoon, maar hij zal hier niet glashard over liegen, lijkt mij. Meer dan een gerucht dus.

Toch wonderlijk dat Raiola in het artikel gequote wordt dat hij nooit over spelers praat ("daarom schrijf ik ook geen boek") maar dat hij uitgebreid een boekje open doet over Ihattaren?
 
Een liefdevolle werk/studieomgeving; vertel mij even waar je die vindt. Ik ben die namelijk nog nooit tegengekomen. Of ben ik dan te cynisch/realistisch?
Poeh. Ik zit nu nog net, bijna einde project, op een goede werkplek. Een combi goed bedrijf met goede manager vinden...het kan zeker!
Maar het tegendeel heb ik ook gezien, echt ronduit toxische omgevingen. En dat geeft echt wel een deuk.

Choose wisely, en niet voor die paar honderd meer.

Sorry voor de offtopic mensen.
 
Poeh. Ik zit nu nog net, bijna einde project, op een goede werkplek. Een combi goed bedrijf met goede manager vinden...het kan zeker!
Maar het tegendeel heb ik ook gezien, echt ronduit toxische omgevingen. En dat geeft echt wel een deuk.

Choose wisely, en niet voor die paar honderd meer.

Sorry voor de offtopic mensen.
Dit ja, een paar honderd meer betekent slechts leukere schoenen die alsnog vol met lood zitten als je naar je werk gaat.
 
Laatst bewerkt:
Het is maar een huurspeler voor hen. Die sturen hem in januari gewoon terug en geloven het nu wel. En dat snap ik wel. Waarom moeite steken in een speler die niet eens van jou is en die zelf niet wil? Dat is vanaf januari het probleem van Juventus.
Doe hoeven ze niet meer terug te sturen. Hij is er niet meer. Hij heeft zichzelf verzonden.

images
74968474-only-for-genoa-rubber-stamp-grunge-design-with-dust-scratches-effects-can-be-easily-removed-for-a-cl.jpg
Genoa.jpg
 
In het VI pro artikel valt mij vooral een ding op:

'ernstig narcistisch'

Ik vrees dus dat wij nooit meer iets gaan horen van hem.

( Op voetbalgebied tenminste; Donald Trump heeft immers dezelfde karakteristieken. En daar kan je dus best ver mee komen. )

Mooi dat we die 1,9 miljoen hebben gescoord.

Maar geloof me, als voetballiefhebber BAAL ik hiervan.
 
GERUCHT: Feyenoord heeft interesse in spoorloze Ihattaren

link

Feyenoord is een van de clubs die interesse heeft in Mohamed Ihattaren, speler van Juventus. De middenvelder is verhuurd aan Sampdoria, maar wil weg uit Italië en is teruggekeerd naar Nederland. Het avontuur van Ihattaren bij Juventus zit erop en Feyenoord hoopt toe te kunnen slaan. (Corriere dello Sport)
 
GERUCHT: Feyenoord heeft interesse in spoorloze Ihattaren

link

Feyenoord is een van de clubs die interesse heeft in Mohamed Ihattaren, speler van Juventus. De middenvelder is verhuurd aan Sampdoria, maar wil weg uit Italië en is teruggekeerd naar Nederland. Het avontuur van Ihattaren bij Juventus zit erop en Feyenoord hoopt toe te kunnen slaan. (Corriere dello Sport)
Lol, ik zou het een stunt vinden. Zou er ook geen problemen mee hebben.
 
GERUCHT: Feyenoord heeft interesse in spoorloze Ihattaren

link

Feyenoord is een van de clubs die interesse heeft in Mohamed Ihattaren, speler van Juventus. De middenvelder is verhuurd aan Sampdoria, maar wil weg uit Italië en is teruggekeerd naar Nederland. Het avontuur van Ihattaren bij Juventus zit erop en Feyenoord hoopt toe te kunnen slaan. (Corriere dello Sport)
Ook al gaat die daarheen, als nog hoop ik dat die het enigszins redt.
 
Als hij zich niet snel anders gaat gedragen is hij reddeloos verloren. :cautious:
Ik blijf er nog steeds bij dat het verliezen van een vader ieder mens anders raakt. Heb vrienden gehad die daardoor compleet de weg verloren zijn. Alleen om daarom gun ik die jongen alsnog het beste. Snap de negatieve energie richting hem 100%. Toch blijft het een gozer van 19 die zn pa verliest en enorm veel druk ervaart. Daar gaat iedereen anders mee om.
 
In het VI pro artikel valt mij vooral een ding op:

'ernstig narcistisch'

Ik vrees dus dat wij nooit meer iets gaan horen van hem.

( Op voetbalgebied tenminste; Donald Trump heeft immers dezelfde karakteristieken. En daar kan je dus best ver mee komen. )

Mooi dat we die 1,9 miljoen hebben gescoord.

Maar geloof me, als voetballiefhebber BAAL ik hiervan.
En wie vindt dat?
 
Ik blijf er nog steeds bij dat het verliezen van een vader ieder mens anders raakt. Heb vrienden gehad die daardoor compleet de weg verloren zijn. Alleen om daarom gun ik die jongen alsnog het beste. Snap de negatieve energie richting hem 100%. Toch blijft het een gozer van 19 die zn pa verliest en enorm veel druk ervaart. Daar gaat iedereen anders mee om.
100% eens. Je kunt je alleen wel afvragen of iemand die zo intens reageert op verdriet en tegenslag wel geschikt is voor topsport. Of welke variant van top dan ook. Je moet je daar toch ondanks tegenslag en verdriet staande weten te houden. De overgrote massa is mentaal sowieso niet geschikt voor een topfunctie. In welke vorm dan ook. Veel aandacht, veel geld en veel verantwoordelijkheid zijn heftige, bijna onmenselijke zaken.
 
100% eens. Je kunt je alleen wel afvragen of iemand die zo intens reageert op verdriet en tegenslag wel geschikt is voor topsport. Of welke variant van top dan ook. Je moet je daar toch ondanks tegenslag en verdriet staande weten te houden. De overgrote massa is mentaal sowieso niet geschikt voor een topfunctie. In welke vorm dan ook. Veel aandacht, veel geld en veel verantwoordelijkheid zijn heftige, bijna onmenselijke zaken.
Wellicht dat je op je 17e heel anders hier mee omgaat dan als je 40 bent, zelf vrouw en kinderen hebt voor wie je moet zorgen en heel wat zaken aan je hoofd hebt en veel verleidingen in het leven al hebt doorstaan.
 
Wellicht dat je op je 17e heel anders hier mee omgaat dan als je 40 bent, zelf vrouw en kinderen hebt voor wie je moet zorgen en heel wat zaken aan je hoofd hebt en veel verleidingen in het leven al hebt doorstaan.
Ook dat. Maar op je 40e word je geen profvoetballer meer. Het moet ook allemaal een beetje meezitten, maar je moet ook al heel jong heel erg gefocust en stabiel zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan