AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bruma is oprecht een van de domste aanvallers die ik ooit heb gezien en daar hebben wij 15 miljoen voor betaald.
Van welke ploeg kochten we hem? Snel die TD halen, hebben hier ook nog wat rotzooi wat wel duur verkocht mag worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb Romero als match winner getipt. Maar nu ze om hem zingen, gaat Schmidt hem expres laten zitten.
Nu zie ik hem graag komen. Maar snap wel dat die niet rond de 60 min gebracht word. Die jongen heeft maandag nog gespeeld. Als een teze al kramp krijgt dan kan romero dat ook krijgen.

Maar eens dat romero nu wel mag komen
 
Arme jeugdspelers van PSV die naar dit walgelijk materiaal zitten kijken. Zij niet maar dit dure middelmaat mag er wel telkens op het veld verschijnen.
 
We hebben helemaal niks aan een punt. Sterker nog, dat we zondag vervolgens bij Fortuna verliezen betekent alsnog dat je deze week alleen maar verliest.
 
Het feit dat Schmidt bij deze stand in de wedstrijd en de poule niet eens Romero inbrengt en blijft doormodderen met deze vreselijke middelmaat is wat mij betreft al een reden tot onmiddellijk ontslag. Wat een slap excuus van een trainer die Schmidt. Ploeg wordt steeds slechter met de tijd. Geen team, nauwelijks iemand fit en prestaties ver onder de maat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan