PSV - FC Twente | Zaterdag 30 oktober | Eindstand: 5-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV 19 goals tegen
GAE 19 goals tegen
PEC 20 goals tegen
Cambuur 25 goals tegen

Top 4 met meeste tegen goals en de nummer 2 staat erbij. Dit moet toch wel een wake up call zijn dat er een andere keeper/verdediging moet komen. 19 is echt te veel.

Ik heb het idee dat dat komt door de tactiek van Schmidt. Max is te vaak voorin, terwijl hij daar zelfs niet zo goed meer is. Van Ginkel trekt elk been bijna terug en Mwene ...mja, verdedigend valt het wel mee, maar houdt niet over....dan komt alles op het bordje van Sangare en de 2 CV's. Ramalho is de laatste wedstrijden ook minder, maar ook toen hij het goed deed kregen we genoeg tegengoals.
 
PSV 19 goals tegen
GAE 19 goals tegen
PEC 20 goals tegen
Cambuur 25 goals tegen

Top 4 met meeste tegen goals en de nummer 2 staat erbij. Dit moet toch wel een wake up call zijn dat er een andere keeper/verdediging moet komen. 19 is echt te veel.
Haal je de 9 stuks tegen Feijenoord en Ajax er af , hebben we 10 tegendoelpunten in 9 wedstrijden.
Nog teveel, okay, maar met cijfers kun je dingen wel dramatischer maken dan ze zijn.
Of het nu om verkoudheden dan wel goals gaat. :)

Een amusante wedstrijd waar ik diverse keren mijn ogen niet kon geloven bij een aantal fouten, blunders, domme keuzes en gebrek aan techniek en tactisch inzicht.

Maar;
Leuk dat we ons terugknokken, ook mooie dingen doen en ruim winnen en dat het toch merkwaardig is dat deze ploeg die hier op het forum door sommigen
op deze 30 pagina's in allerlei opzichten de grond in wordt geboord, slechts twee schamele puntjes blijkt achter te staan op de ook hier door sommigen
bewierookte godenzonen uit Amsterdam.
Ra, ra, hoe dat dan kan?
Ajax 26 punten, PSV 24.
Tsja......?
 
Vorig seizoen inderdaad 4-2-2-2. Dit seizoen 4-2-3-1.
Toch zou ik graag vaker 4-3-3 zien. Zeker tegen de zwakke tegenstanders. Als we dan toch standaard 2 goals tegenkrijgen kunnen we beter maar zorgen dat we meer gaan scoren.. Het AIDA systeem.. Alles In De Aanval :grin:
 
Toch zou ik graag vaker 4-3-3 zien. Zeker tegen de zwakke tegenstanders. Als we dan toch standaard 2 goals tegenkrijgen kunnen we beter maar zorgen dat we meer gaan scoren.. Het AIDA systeem.. Alles In De Aanval :grin:
Dan moeten we toch wel een stuk effectiever gaan worden.
 
Haal je de 9 stuks tegen Feijenoord en Ajax er af , hebben we 10 tegendoelpunten in 9 wedstrijden.
Nog teveel, okay, maar met cijfers kun je dingen wel dramatischer maken dan ze zijn.
Of het nu om verkoudheden dan wel goals gaat. :)

Een amusante wedstrijd waar ik diverse keren mijn ogen niet kon geloven bij een aantal fouten, blunders, domme keuzes en gebrek aan techniek en tactisch inzicht.

Maar;
Leuk dat we ons terugknokken, ook mooie dingen doen en ruim winnen en dat het toch merkwaardig is dat deze ploeg die hier op het forum door sommigen
op deze 30 pagina's in allerlei opzichten de grond in wordt geboord, slechts twee schamele puntjes blijkt achter te staan op de ook hier door sommigen
bewierookte godenzonen uit Amsterdam.
Ra, ra, hoe dat dan kan?
Ajax 26 punten, PSV 24.
Tsja......?
Tja als als, het feit blijft 19 goals tegen en ja 4 tegen Feyenoord en 5 tegen Ajax dat is sowieso al te veel. Dramatischer maken? Zijn gewoon de keiharde cijfers die gewoon niet goed genoeg zijn.
 
Haal je de 9 stuks tegen Feijenoord en Ajax er af , hebben we 10 tegendoelpunten in 9 wedstrijden.
Nog teveel, okay, maar met cijfers kun je dingen wel dramatischer maken dan ze zijn.
Of het nu om verkoudheden dan wel goals gaat. :)

Een amusante wedstrijd waar ik diverse keren mijn ogen niet kon geloven bij een aantal fouten, blunders, domme keuzes en gebrek aan techniek en tactisch inzicht.

Maar;
Leuk dat we ons terugknokken, ook mooie dingen doen en ruim winnen en dat het toch merkwaardig is dat deze ploeg die hier op het forum door sommigen
op deze 30 pagina's in allerlei opzichten de grond in wordt geboord, slechts twee schamele puntjes blijkt achter te staan op de ook hier door sommigen
bewierookte godenzonen uit Amsterdam.
Ra, ra, hoe dat dan kan?
Ajax 26 punten, PSV 24.
Tsja......?
MaAr Ik BeN GeEn CoMpLoTeR :maniac:

Voor iemand die geen prik neemt en alles wel serieus zegt te nemen braak je toch opvallend vaak nonsens uit.
 
met een 6,5 gemiddeld heb je ook je diploma...
Klopt maar een voldoende is geen “goed” net zoals een “goed” geen “excellent” kan zijn al betekent dit alles dat ze allemaal niet gezakt zijn voor het examen.
 
MaAr Ik BeN GeEn CoMpLoTeR :maniac:

Voor iemand die geen prik neemt en alles wel serieus zegt te nemen braak je toch opvallend vaak nonsens uit.
In dit geval is het vooral het schrijnende gebrek aan voetbalverstand.. Het beste is dan ook gewoon mijn inzichten hierover te copy pasten.. Tegen een kleine vergoeding uiteraard..
 
In dit geval is het vooral het schrijnende gebrek aan voetbalverstand.. Het beste is dan ook gewoon mijn inzichten hierover te copy pasten.. Tegen een kleine vergoeding uiteraard..
Och, het 'ach die 19 valt best mee' was van dusdanig domme aard dat ik daar maar helemaal niet op in ben gegaan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Klopt maar een voldoende is geen “goed” net zoals een “goed” geen “excellent” kan zijn al betekent dit alles dat ze allemaal niet gezakt zijn voor het examen.
een 6,5 is toch goed? Ik had altijd een hekel aan die strebertjes die met negens op het rapport rondliepen. En toch heb ik ook mijn diploma :cool:
 
MaAr Ik BeN GeEn CoMpLoTeR :maniac:

Voor iemand die geen prik neemt en alles wel serieus zegt te nemen braak je toch opvallend vaak nonsens uit.
Typisch dat relativerende opmerkingen bij het zoeken naar nuance kunnen leiden tot zulke reacties.
Complotten en nonsens?
Of gewoon de waarheid in het midden en ( sociale ) media die houden van uitersten?

Nogmaals; wat ik hier lees aan negativiteit die tijdens de wedstrijd over onze mooie club wordt uitgestort
zet ik daar wat vraagtekens bij.
Ik was gewoon blij met de verdiende overwinning. :)
 

Tot aan de tweede helft ging het gewoon de kant van een gelijkspelletje op, of zelfs een nederlaag. Nu is het een keertje goed gevallen en scoort PSV wel, maar ik blijf erbij dat het vooraf een realistische voorspelling was. Onze verdediging oogt nog steeds erg kwetsbaar en hoe je het ook wendt of keert kregen we toch weer 2 doelpunten tegen in eigen huis van een team uit de middenmoot. Aan PSV om te bewijzen dat we een serie kunnen neerzetten en dit geen positief ''incident'' was.
 
Typisch dat relativerende opmerkingen bij het zoeken naar nuance kunnen leiden tot zulke reacties.
Complotten en nonsens?
Of gewoon de waarheid in het midden en ( sociale ) media die houden van uitersten?

Nogmaals; wat ik hier lees aan negativiteit die tijdens de wedstrijd over onze mooie club wordt uitgestort
zet ik daar wat vraagtekens bij.
Ik was gewoon blij met de verdiende overwinning. :)
Klets er maar weer overheen intrigant
 
Tot aan de tweede helft ging het gewoon de kant van een gelijkspelletje op, of zelfs een nederlaag. Nu is het een keertje goed gevallen en scoort PSV wel, maar ik blijf erbij dat het vooraf een realistische voorspelling was. Onze verdediging oogt nog steeds erg kwetsbaar en hoe je het ook wendt of keert kregen we toch weer 2 doelpunten tegen in eigen huis van een team uit de middenmoot.
Het zijn dan wel halve Duitsers.. Geen idee waarom ik dit zeg trouwens..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan