PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 3 oktober | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bekijk bijlage 3861
Ff kijken of dit werkt, xG 2.55 - 0.38
Uiteindelijk n buslading schoten, en soms uitstekende reddingen, maar veelal uit posities die er zelden ingaan (Sangarés goal is zo'n klein rondje net buiten de 16).
dus 1 grote kans verpest en een goal te makkelijk weggeven? raar overigens dat die kans waar de goal van Sparta uit viel zo laag is ingeschaald?
 
Ik heb me vanaf het begin zorgen gemaakt om twee zaken: geen rechtsback gehaald en geen creatieve middenvelders of een echte box to box. Dat van Ginkel werd aangetrokken was al een teken aan de wand. Hij heeft vorig jaar hier alleen maar geweest om fit te worden en bij elkaar meer dan 2 seizoenen had hij niet gespeeld. Zelfs Messi gaat het op topniveau niet redden als hij 2 jaar geen wedstrijden heeft gespeeld. Je ziet dus al weken de terugval bij hem wat logisch is gezien zijn geschiedenis. En dat geldt ook voor alle respect voor Götze. Hij heeft nog wel zijn geniale momenten maar ook op hem kun je niet leunen. En dan heb je ook nog Pröpper: ook al een seizoen lang niet gespeeld bij Brighton. Ze zijn al te blij met zijn vertrek heb ik het idee. Dit alles is veel te veel voor dit niveau. Dat kun je als PSV zijnde gewoon niet maken als je kampioen wil worden. Maar goed JDJ heeft al met zoveel geld zitten smijten dat ie niets meer goedgekeurd krijgt van de RvC. Hij en dus ook wij moeten dit jaar dus op de blaren zitten. Er was geen geld en dus was Ramalho de grootste aankoop. Schandalig beleid.

Ik spreek mezelf trouwens tegen, want ik had ook de hele zomer aangegeven dat Mo gemist gaat worden en er een creatieve middenvelder bij moest maar ook een buitenspeler die het waardig is om madueke of gakpo. Achteraf is de steengoede pré season een vloek gebleken waardoor JDJ dacht die 100 miljoen in kas te kunnen houden. Voordeel is dat die 100 miljoen er nog steeds zitten en in de winter reparatietransfers gedaan kunnen worden. Het nadeel is dat JDJ dat moet doen met Jan Vennegoor als zijn belangrijkste adviseur. Dan maar hopen op ingevingen Schmidt
 
Die Okoye is trouwens wel echt een beest hoor. Knap van Sparta dat ze die niet zijn kwijtgeraakt. Buiten dat is het wel een broer van ik heb per ongeluk een pilletje van mijn vriendin gepakt. Dus dikke vette karma dat hij nog 2 keer kon vissen.
 
Met deze spelers moet er toch wel beter voetbal gespeeld kunnen worden, ze kunnen geen fatsoenlijke aanval op de mat leggen. Soms ziet het er leuk uit maar ik heb het gevoel dat 9 van de 10 doelpunten vallen door individuele klasse dan dat er een idee achter zit.
Inderdaad er zit geen plan achter , trage opbouw en dan eindeloos door het centrum tikken en breien en blijven breien . Iedere trainer weet wanneer men compact speelt tegen PSV ze het moeilijk hebben om via het vele balbezit kansen te krijgen. Het is zoals U aanhaalt dat via een individuele flits een vaak het doelpunt valt.
Het tegendoelpunt kwam er weer door niet vooruit te willen spelen , het blijven pingelen in de breedte afgestraft met balverlies met het gekende gevolg.
 
Super blij met deze overwinning. Leek een typische PSV wedstrijd te worden als de concurrentie het laat gaan, maar gelukking door klasse over de streep getrokken. Hulde
Klasse is wel het laatste woord dat ik zou gebruiken in relatie tot onze spelers en deze overwinning. Wat goed begon draait nu al maandenlang voor geen meter meer. Het predikaat plaatsvervangende schaamte is meer van toepassing dan klasse.
 
Samenvatting:

Zahavi wel heel unlucky met die bal op de paal.
Tsja, in tegenstelling tot wat velen hier denken, is het gewoon een goede spits (vindt ik). Hij heeft de pech in een hopeloos draaiend elftal te staan.
 
Die Okoye is trouwens wel echt een beest hoor. Knap van Sparta dat ze die niet zijn kwijtgeraakt. Buiten dat is het wel een broer van ik heb per ongeluk een pilletje van mijn vriendin gepakt. Dus dikke vette karma dat hij nog 2 keer kon vissen.
Broer van Onana? Hoe kom je daar nou bij?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan