Coronavirus

Je bent je bewust dat ruim 90% van de kinderen al diverse prikken hebben gehad op die leeftijd?
Ja, mijn (klein)kinderen ook. Gelukkig wel.
Maar dat is iets heel anders dan wat er nu gaat gebeuren door de eenzijdige benadering van de situatie.
Tweedeling van de maatschappij lijkt inmiddels een groter probleem aan het worden dan het virus zelf.
 
Ja, mijn (klein)kinderen ook. Gelukkig wel.
Maar dat is iets heel anders dan wat er nu gaat gebeuren door de eenzijdige benadering van de situatie.
Tweedeling van de maatschappij lijkt inmiddels een groter probleem aan het worden dan het virus zelf.
Nah, ga gewoon met mij broer om die zich niet laat prikken, ga gewoon om met mijn collega's die zich niet laten prikken. Die tweedeling laat een flink deel zich aanpraten door charlatans met een verdienmodel.
 
Ja, mijn (klein)kinderen ook. Gelukkig wel.
Maar dat is iets heel anders dan wat er nu gaat gebeuren door de eenzijdige benadering van de situatie.
Tweedeling van de maatschappij lijkt inmiddels een groter probleem aan het worden dan het virus zelf.

Ik denk dat ze het in principe hetzelfde benaderen als bij de benadering bij de al gegeven vaccinaties. Wordt het veilig bevonden en heeft het nut voor de volksgezondheid.

Niemand prikt zomaar iemand omdat het kan, er wordt echt wel gekeken naar de veiligheid. Dat was in het verleden niet zo en dat is nu niet zo. Je lijkt dat niet te geloven. Dat mag. Je hoeft je van mij ook niet te prikken, dat weet je. Maar er schuilt geen vijand achter iedere boom.

Het is uiteraard gewoon weer eigen perspectief, maar ik ken echt -niemand- die ziek is geworden van de vaccinaties. Hoogstens een avondje de rillingen en zelfs dat was op één hand te tellen, en ik kom vanuit mijn werk toch met vrij veel mensen in aanraking, los van eigen familie en vrienden.
 
Nah, ga gewoon met mij broer om die zich niet laat prikken, ga gewoon om met mijn collega's die zich niet laten prikken. Die tweedeling laat een flink deel zich aanpraten door charlatans met een verdienmodel.
Dat is heel mooi van jou. Niet iedereen doet zo.
Maar we komen er toch niet uit zolang veel mensen zich niet afvragen of er nog ooit een einde komt aan het
steeds weer om andere redenen blijven voortgaan met prikken.
En het verdelen van de mensheid in twee soorten.

Hopelijk krijgen veel ouders de kriebels nu ze zien dat dadelijk hun babies ook geprikt moeten worden zonder dat
iemand weet wat dat over vele jaren met het lichaam van hun kindje doet.
Lange termijn effecten zijn volslagen onbekend, Vedette.
We worden het hier niet over eens, denk ik. Het zij zo.
 
Dat is heel mooi van jou. Niet iedereen doet zo.
Maar we komen er toch niet uit zolang veel mensen zich niet afvragen of er nog ooit een einde komt aan het
steeds weer om andere redenen blijven voortgaan met prikken.
En het verdelen van de mensheid in twee soorten.

Hopelijk krijgen veel ouders de kriebels nu ze zien dat dadelijk hun babies ook geprikt moeten worden zonder dat
iemand weet wat dat over vele jaren met het lichaam van hun kindje doet.
Lange termijn effecten zijn volslagen onbekend, Vedette.
We worden het hier niet over eens, denk ik. Het zij zo.
Het verdelen in de groep die wel vertrouwen heeft in de wetenschap en de groep die charlatans met een verdienmodel volgen? Of de slaafse kudde versus de wakkeren, vanuit de andere kant bekeken.
 
Dat is heel mooi van jou. Niet iedereen doet zo.
Maar we komen er toch niet uit zolang veel mensen zich niet afvragen of er nog ooit een einde komt aan het
steeds weer om andere redenen blijven voortgaan met prikken.
En het verdelen van de mensheid in twee soorten.

Hopelijk krijgen veel ouders de kriebels nu ze zien dat dadelijk hun babies ook geprikt moeten worden zonder dat
iemand weet wat dat over vele jaren met het lichaam van hun kindje doet.
Lange termijn effecten zijn volslagen onbekend, Vedette.
We worden het hier niet over eens, denk ik. Het zij zo.

Volgens mij hebben andere mensen al eerder toegelicht waarom de angst voor langetermijn effecten ongegrond is, maar het zij zo. Je hebt een bepaald geloof hierover en daar hou je aan vast. Prik je vooral niet.

Dat betekent dan voorlopig wel even een snelle test om aan te tonen dat je niet ziek bent. En geen zorgen, zo lang duurt dat ook niet meer vermoedelijk, als blijkt dat de situatie werkbaar is. Wat hebben we nog aan maatregelen na morgen? Bewijs van vaccinatie of bewijs van niet ziek zijn. En Antenor, echt, dat testje stelt niks voor. Tien minuten werk.
 
Het verdelen in de groep die wel vertrouwen heeft in de wetenschap en de groep die charlatans met een verdienmodel volgen? Of de slaafse kudde versus de wakkeren, vanuit de andere kant bekeken.
Toch zou ik als vrouw met babywens 2 keer nadenken. Beiden nichtjes de menstrustie helemaal op hol geslagen en een ander die niet ongesteld kan worden het ineens weer wel wordt. Linksom of rechtsom blijft het gewoon troep. Maar ja we willen allemaal 100 worden tegenwoordig dus heb je vaccins nodig om dat doel mogelijk te kunnen bereiken.
 
Volgens mij hebben andere mensen al eerder toegelicht waarom de angst voor langetermijn effecten ongegrond is, maar het zij zo. Je hebt een bepaald geloof hierover en daar hou je aan vast. Prik je vooral niet.

Dat betekent dan voorlopig wel even een snelle test om aan te tonen dat je niet ziek bent. En geen zorgen, zo lang duurt dat ook niet meer vermoedelijk, als blijkt dat de situatie werkbaar is. Wat hebben we nog aan maatregelen na morgen? Bewijs van vaccinatie of bewijs van niet ziek zijn. En Antenor, echt, dat testje stelt niks voor. Tien minuten werk.
De bijbel is ook al 10000 keer weerlegt maar nog steeds zitten de kerken vol. Dat zijn dezelfde mensen die de wappies veroordelen omdat ze niet vertrouwen op de wetenschap. Ieder kiest zijn eigen belang en het belang geld speelt een hele grote rol.
 
Toch zou ik als vrouw met babywens 2 keer nadenken. Beiden nichtjes de menstrustie helemaal op hol geslagen en een ander die niet ongesteld kan worden het ineens weer wel wordt. Linksom of rechtsom blijft het gewoon troep. Maar ja we willen allemaal 100 worden tegenwoordig dus heb je vaccins nodig om dat doel mogelijk te kunnen bereiken.

Zeker weer een geval van eigen perspectief. Ik kan niet bij je nichtjes naar binnen kijken om te kijken of het klopt dat door de vaccinaties komt. Het zou op z'n minst onderzocht kunnen worden.

Het probleem in dat geval is dat de tegenstanders zeggen "zie je wel" en de voorstanders zeggen "dat heeft er niks mee te maken". Daarna wordt er geen onderzoek meer gedaan. Er is wel onderzoek gedaan naar het verhaal dat het vrouwen met een babywens kan benadelen, en het antwoord was nee. Maar of je dat dan weer gelooft ligt aan je eigen belevingswereld. Vanuit de wet van de grote getallen lijkt het antwoord nee. Is het antwoord in alle gevallen nee? Geen idee. Het kan altijd een bijwerking hebben op iemand.
 
Zeker weer een geval van eigen perspectief. Ik kan niet bij je nichtjes naar binnen kijken om te kijken of het klopt dat door de vaccinaties komt. Het zou op z'n minst onderzocht kunnen worden.

Het probleem in dat geval is dat de tegenstanders zeggen "zie je wel" en de voorstanders zeggen "dat heeft er niks mee te maken". Daarna wordt er geen onderzoek meer gedaan. Er is wel onderzoek gedaan naar het verhaal dat het vrouwen met een babywens kan benadelen, en het antwoord was nee. Maar of je dat dan weer gelooft ligt aan je eigen belevingswereld. Vanuit de wet van de grote getallen lijkt het antwoord nee. Is het antwoord in alle gevallen nee? Geen idee. Het kan altijd een bijwerking hebben op iemand.
Zit nu tegenwoordig wel bij de bijwerkingen genoemd.
 
De bijbel is ook al 10000 keer weerlegt maar nog steeds zitten de kerken vol. Dat zijn dezelfde mensen die de wappies veroordelen omdat ze niet vertrouwen op de wetenschap. Ieder kiest zijn eigen belang en het belang geld speelt een hele grote rol.

Ieder kiest z'n eigen belang. Mee eens. Als je terugleest, zul je zien dat ik daarover niet in discussie ga en zelf aanhaal. Zie voor de rest m'n post hierboven. Ik kan niks uitsluiten, maar op basis van waarschijnlijkheid sluit het wel e.e.a. uit. De vraag is alleen of je dat wil geloven. En of je dat wil geloven, is weer een hele andere discussie die ik zelf niet kan voeren. Dat laat ik dan liever aan iemand als Relix over die er vanuit z'n vakgebied mee te maken heeft. Ik heb het vertrouwen wel. Ik heb nog nooit reden gehad de medische wetenschap te wantrouwen. Tot nu toe leverde me dat alleen maar goede ervaringen op.
 
Volgens mij hebben andere mensen al eerder toegelicht waarom de angst voor langetermijn effecten ongegrond is, maar het zij zo. Je hebt een bepaald geloof hierover en daar hou je aan vast. Prik je vooral niet.

Dat betekent dan voorlopig wel even een snelle test om aan te tonen dat je niet ziek bent. En geen zorgen, zo lang duurt dat ook niet meer vermoedelijk, als blijkt dat de situatie werkbaar is. Wat hebben we nog aan maatregelen na morgen? Bewijs van vaccinatie of bewijs van niet ziek zijn. En Antenor, echt, dat testje stelt niks voor. Tien minuten werk.
`Andere mensen` van de overheid notabene, hebben ook beloftes gedaan die ze niet nakwamen.
En angst voor lange termijn effecten ongegrond? Bestaat het virus dan al decennia lang?
Dat testje stelt inderdaad niets voor, zo heb ik gemerkt.
Maar hoezo tien minuten? Mij kostte het met heen en weer fietsen naar de locatie een uur.
En dat moet ik vrijwel dagelijks doen als ik naar stadion, restaurant, museum, schouwburg enzovoorts wil.
Kerngezond zijnde.
Hoe gek is de maatschappij aan het worden?
 
`Andere mensen` van de overheid notabene, hebben ook beloftes gedaan die ze niet nakwamen.
En angst voor lange termijn effecten ongegrond? Bestaat het virus dan al decennia lang?
Dat testje stelt inderdaad niets voor, zo heb ik gemerkt.
Maar hoezo tien minuten? Mij kostte het met heen en weer fietsen naar de locatie een uur.
En dat moet ik vrijwel dagelijks doen als ik naar stadion, restaurant, museum, schouwburg enzovoorts wil.
Kerngezond zijnde.
Hoe gek is de maatschappij aan het worden?
Precies. Alleen testen verplichten wanneer de zorg het niet aankan. De zorg die het laatste jaar niet is uitgebouwd. Stel dat er 1000 ziekenhuizen zijn en 10000 IC bedden dan kunnen ze geen controle meer op ons uitoefenen. Dat kan niet de bedoeling zijn.
 
`Andere mensen` van de overheid notabene, hebben ook beloftes gedaan die ze niet nakwamen.
En angst voor lange termijn effecten ongegrond? Bestaat het virus dan al decennia lang?
Dat testje stelt inderdaad niets voor, zo heb ik gemerkt.
Maar hoezo tien minuten? Mij kostte het met heen en weer fietsen naar de locatie een uur.
En dat moet ik vrijwel dagelijks doen als ik naar stadion, restaurant, museum, schouwburg enzovoorts wil.
Kerngezond zijnde.
Hoe gek is de maatschappij aan het worden?

Je doet de test toch van tevoren? Voor je de reist maakt?

Je vraagt je af hoe gek de maatschappij aan het worden is, maar lijkt tegelijkertijd niet te willen beseffen dat het virus een probleem voor de zorgcapaciteit is en dat de maatregelen daarvoor bedoeld zijn.

De angst voor langetermijn effecten en het ongegronde ligt aan het feit hoe het vaccin werkt, maar volgens mij heeft Relix dat al eens eerder uitgelegd. Na een paar weken is het uit je systeem en daarna verder niks. Je gelooft dat niet, denk ik. Prima. Geen prik. Maar dus wel een test.

Ik weet niet hoe oud je bent, want je bent op leeftijd volgens mij, maar ik wil best met je afspreken dat we ons hier over 10 jaar nog eens treffen en de vaccinaties evalueren. ;)
 
En dan los van het feit van hoe vaak je de test nodig hebt. Ik heb me de afgelopen tijd nog nooit druk hoeven maken over het tonen van het vaccinatiebewijs of andere verplichtingen. Ik vraag me af of we niet een probleem aan het maken zijn van iets wat vrijwel geen impact heeft.
 
De bijbel is ook al 10000 keer weerlegt maar nog steeds zitten de kerken vol. Dat zijn dezelfde mensen die de wappies veroordelen omdat ze niet vertrouwen op de wetenschap. Ieder kiest zijn eigen belang en het belang geld speelt een hele grote rol.
ja, want binnen de kerken is de vaccinatiegraad heul hoog :FP: :FP:
 
Toch zou ik als vrouw met babywens 2 keer nadenken. Beiden nichtjes de menstrustie helemaal op hol geslagen en een ander die niet ongesteld kan worden het ineens weer wel wordt. Linksom of rechtsom blijft het gewoon troep. Maar ja we willen allemaal 100 worden tegenwoordig dus heb je vaccins nodig om dat doel mogelijk te kunnen bereiken.
ik neem aan dat ze t gemeld hebben bij Lareb?
 
Ik weet niet hoe oud je bent, want je bent op leeftijd volgens mij, maar ik wil best met je afspreken dat we ons hier over 10 jaar nog eens treffen en de vaccinaties evalueren. ;)
Zoals ik schreef zou ik de test bijna dagelijks moeten doen.
Volstrekt belachelijk want er is ook geen druk meer op de zorg.
Maar ik wil graag die vaccinaties over 10 jaar evalueren. Dat spreken we bij deze af. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan