Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 22 september | Eindstand:1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Echter hoeft men van mij niet te spreken over t verlengen van zijn contract.


Hij zit niet 👊 diep bij PSV maar tot zijn arm gewoon, op alle fronten heeft die zich gebarricadeerd dat je hem niet kan ontslaan meer. Dan stort het hele systeem genaamd PSV in elkaar. Krijg je van als je de trainer alles laat beslissen kopen etc..

Denk dat die ook betrokken was bij de vacatures van de glazenwassers en koks ook 🙄
 
Ach, ik vind de resultaten belangrijker dan het gelul er naast. Dat JDJ geen fatsoenlijke back heeft gehaald waardoor we weer staan te harken kan ik Schmidt niet kwalijk nemen. Echter hoeft men van mij niet te spreken over t verlengen van zijn contract.
Ik snap wat je zegt en dat respecteer ik, maar ik kijk verder omdat de resultaten veel verbloemen. We hebben ineens veel blessures terwijl het zogenaamd zo goed wordt gemanaged. Vorig jaar was dit ook al het geval. Het wisselbeleid is om te huilen en op dit moment zijn alle automatismen (door het wisselen) verdwenen. In de media heeft hij alleen maar als antwoord dat de tegenstander wel erg goed was en met supporters houd hij geen rekening.
Soms moet je spelers laten staan ook als ze slecht spelen (voorbeeld gisteren met v Ginkel), dat doet hij niet of te weinig. JDJ doet alleen wat Schmidt zegt en Schmidt dacht van Teze een back te kunnen maken ook al zo een grote misvatting. Volgens mij staat er een veel betere spelersgroep dan vorig jaar heeft hij de volledige voorbereiding kunnen doen met als resultaat dat we niets zijn opgeschoten. Ik vind de man totaal ongeschikt voor PSV.
 
Ik snap wat je zegt en dat respecteer ik, maar ik kijk verder omdat de resultaten veel verbloemen. We hebben ineens veel blessures terwijl het zogenaamd zo goed wordt gemanaged. Vorig jaar was dit ook al het geval. Het wisselbeleid is om te huilen en op dit moment zijn alle automatismen (door het wisselen) verdwenen. In de media heeft hij alleen maar als antwoord dat de tegenstander wel erg goed was en met supporters houd hij geen rekening.
Soms moet je spelers laten staan ook als ze slecht spelen (voorbeeld gisteren met v Ginkel), dat doet hij niet of te weinig. JDJ doet alleen wat Schmidt zegt en Schmidt dacht van Teze een back te kunnen maken ook al zo een grote misvatting. Volgens mij staat er een veel betere spelersgroep dan vorig jaar heeft hij de volledige voorbereiding kunnen doen met als resultaat dat we niets zijn opgeschoten. Ik vind de man totaal ongeschikt voor PSV.
Veel blessures, alleen van die van Sangaré sta ik te kijken, Pröpper en Götze zijn gewoon fragiel gebleken de laatste jaren. Dat met alle tikken die men te voorduren krijgt spelers soms pijntjes hebben of er even uit liggen (zoals Gakpo onlangs) kan je moeilijk op de manier van trainen afwenden.

Aangaande het wisselen, tja, daar valt altijd wat voor te zeggen om het wel/niet te doen. Gister scoorde v Ginkel wel een belangrijke, maar had ook veelvuldig balverlies, wat energie van de ploeg kost omdat je de bal weer moet veroveren in plaats van dat je de druk op de tegenstander kan opvoeren.
 
Ik irriteer me voornamelijk aan de vragen die Hans Kraaij stelt voor de wedstrijd aan Schmidt. Wat is dat toch een naar mannetje. Schmidt kan zijn antwoord niet eens afmaken, en meneertje komt er met een nieuwe nog laag drempeligere vraag weer tussendoor. Dat mannetje denkt ook dat ie het licht heeft uitgevonden.
 
Daarbij vind ik ook dat we nu niet opeens moeten gaan schreeuwen dat we er niks van kunnen en alles op de conto van Schmidt schuiven. Het ging voor deze wedstrijden gewoon prima. Beetje vertrouwen blijven houden, dat houdt ons alle vrolijk ;)
 
Ik irriteer me voornamelijk aan de vragen die Hans Kraaij stelt voor de wedstrijd aan Schmidt. Wat is dat toch een naar mannetje. Schmidt kan zijn antwoord niet eens afmaken, en meneertje komt er met een nieuwe nog laag drempeligere vraag weer tussendoor. Dat mannetje denkt ook dat ie het licht heeft uitgevonden.
Best ironisch gezien onze historische band met de gloeilampindustrie.
 
Schmidt vergeet één ding en dat is dat wij tegenstanders toestaan om hun beste wedstrijden tegen ons te spelen. Waar ploegen tegen Ajax al na een half uur smeken om het rustig aan te doen groeien ploegen als Go Ahead in de wedstrijd en gaan geloven in een resultaat. We houden tegenstanders niet in de wurggreep maar laten ze frank en vrij voetballen en wij lopen er als een stelletje zoutzakken achteraan te waggelen. Volgens mij doet een Fred Grim (om er maar eens eentje te noemen) niets onder voor onze Herr Schmidt.
 
Schmidt vergeet één ding en dat is dat wij tegenstanders toestaan om hun beste wedstrijden tegen ons te spelen. Waar ploegen tegen Ajax al na een half uur smeken om het rustig aan te doen groeien ploegen als Go Ahead in de wedstrijd en gaan geloven in een resultaat. We houden tegenstanders niet in de wurggreep maar laten ze frank en vrij voetballen en wij lopen er als een stelletje zoutzakken achteraan te waggelen. Volgens mij doet een Fred Grim (om er maar eens eentje te noemen) niets onder voor onze Herr Schmidt.

En Van Ginkel is onze aanvoerder, maar ook meteen de grootste zoutzak die wegspringt als er een tegenstander langskruist. Net alsof ie bang is weer geblesseerd te raken.
 
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien, maar als ik de uitslag en het verslag + de reacties hier lees, geloof ik dat het niet al te best was.
Zo vreemd. Zo'n voorbereiding draaien en bij een tegenslag wéér in elkaar donderen.
 
Blijft toch vreemd Feyenoord heeft evenveel wedstrijden gespeeld maar ziet er veel frisser uit, ik mis de passie en strijd die er eerder wel was bij onze spelers.
 
Vanaf dat Sangaré geblesseerd raakte.
Ja dat ook. Maar dan nog: een team mag niet in elkaar donderen doordat 1 speler weg valt. Ik snap dat sommige spelers het verschil maken, maar dat een hele spelinstelling door het wegvallen verandert, vind ik nogal apart.
 
Blijft toch vreemd Feyenoord heeft evenveel wedstrijden gespeeld maar ziet er veel frisser uit, ik mis de passie en strijd die er eerder wel was bij onze spelers.
Feyenoord heeft 1 wedstrijd minder gespeeld. Ze hebben van 29 aug tot 14 sep niet gespeeld. Waar wij nog een extra eredivisie duel tegen AZ hadden op 11 sep.
 
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien, maar als ik de uitslag en het verslag + de reacties hier lees, geloof ik dat het niet al te best was.
Zo vreemd. Zo'n voorbereiding draaien en bij een tegenslag wéér in elkaar donderen.
Ik had het ditmaal niet verwacht. Maar we kennen dit van de afgelopen seizoenen.
 
+ een fruitschaalduel kom je op 4, op een totaal van PSV van 14 (voor de wedstrijd tegen Feyenoord was het dus 10 om 6) is dat wel aanzienlijk. Anderszijds, je hebt maar fit te zijn aan het begin van het seizoen.
Er zijn skiërs die wedstrijden schrappen vanwege de belasting. En dan hebben we het over 2 maal 1 tot 3 minuten skiën.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan