Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 22 september | Eindstand:1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het scenario dat je schetste is een aanname dat het zo is gegaan. Verzin je zelf.
En dat ik een aanname doe zeg ik zelf al.

Zoals ik al zei, wij gaan hier niet uit komen.

(Ik keek trouwens even terug in mn laatste berichten. Die eerste was met een dikke knipoog, hoop toch dat je dat wel door had.
Verder geen gek gebruik van hoofdletters of uitroeptekens en volgens mij overal inhoudelijk.
Een 'hoop gebral' is dan weer subjectief en dus lastig om op in te gaan. Mag je vinden.
Maar ga met het typen van zo'n laatste zin niet zelf klagen dat een ander niet inhoudelijk reageert. Kom op zeg.)

Ik schetste helemaal geen scenario. Ik stelde dat Schmidt invloed heeft op de positie van Teze en daarmee ook op het boodschappenlijstje van JDJ. Heb je hem een keer iets horen zeggen over de noodzaak voor een rechtsback? Nee. Hoe vaak heeft hij in de media geroepen dat er een spits bij moet? Heel vaak. Is een observatie. Geen hypothetische scenario's schetsen.

Jij zette de toon met die post met overdreven uitroeptekens. Kon ik geen knipoog in herkennen. Ik reageer keer op keer gewoon inhoudelijk op je ondanks dat je fel blijft reageren en wat ik beargumenteer wegzet als gebakken lucht. Goed, ieder zijn stijl, maar actie roept reactie uit.
 
Schmidt vond Go Ahead vanavond beter dan Feyenoord... echt... en ik vroeg mijzelf af.. Nu verdien ik mijn centjes niet met voetbal. Maar van Feyenoord hebben we de laatste jaren niet gewonnen. Dat zou ook iets moeten zijn dat Schmidt ook weet. Het feit dat je dan zegt dat Go Ahead beter was dan Feyenoord met de wetenschap dat je thuis met 0-4 hebt verloren, zegt dan ook heel veel over je kwaliteiten als coach.

Nu doen we er lacherig over, maar is het echt zo'n gekke uitspraak? Ik heb de wedstrijd vanavond niet kunnen kijken, dus ik baseer het op afgelopen zondag. Roepen dat Feyenoord beter was dan Go Ahead omdat we daar met 4-0 van verloren is vind ik scorebord journalistiek. De eerste helft was ook van Feyenoord kant echt niet best. Die goal viel heel plotseling, had namelijk echt niet het idee dat Feyenoord nog iets bijzonders ging doen. In de 2e helft stonden echt wel goed georganiseerd, maar ik kan niet zeggen dat ik bij mezelf dacht 'holy shit wat een elftal staat daar te voetballen'. Ze waren dodelijk effectief, getuige de 4 schoten op doel die allemaal raak waren. Qua balbezit domineerde ze niet en maakte ook genoeg fouten. Dus nee, zo bijzonder vond ik het niet. Dat maakte het juist voor mij nog zuurder dat we hier zo hard van verloren.
 
Ik schetste helemaal geen scenario. Ik stelde dat Schmidt invloed heeft op de positie van Teze en daarmee ook op het boodschappenlijstje van JDJ. Heb je hem een keer iets horen zeggen over de noodzaak voor een rechtsback? Nee. Hoe vaak heeft hij in de media geroepen dat er een spits bij moet? Heel vaak. Is een observatie. Geen hypothetische scenario's schetsen.

Jij zette de toon met die post met overdreven uitroeptekens. Kon ik geen knipoog in herkennen. Ik reageer keer op keer gewoon inhoudelijk op je ondanks dat je fel blijft reageren en wat ik beargumenteer wegzet als gebakken lucht. Goed, ieder zijn stijl, maar actie roept reactie uit.
Herken mezelf en mn posts niet in hoe jij ze hier omschrijft.
Dus dan houd ik t bij een wederzijds misverstand, en gaan we weer lekker verder ouwehoeren over andere onderwerpen m.b.t. onze club (Y)
 
Nu doen we er lacherig over, maar is het echt zo'n gekke uitspraak? Ik heb de wedstrijd vanavond niet kunnen kijken, dus ik baseer het op afgelopen zondag. Roepen dat Feyenoord beter was dan Go Ahead omdat we daar met 4-0 van verloren is vind ik scorebord journalistiek. De eerste helft was ook van Feyenoord kant echt niet best. Die goal viel heel plotseling, had namelijk echt niet het idee dat Feyenoord nog iets bijzonders ging doen. In de 2e helft stonden echt wel goed georganiseerd, maar ik kan niet zeggen dat ik bij mezelf dacht 'holy shit wat een elftal staat daar te voetballen'. Ze waren dodelijk effectief, getuige de 4 schoten op doel die allemaal raak waren. Qua balbezit domineerde ze niet en maakte ook genoeg fouten. Dus nee, zo bijzonder vond ik het niet. Dat maakte het juist voor mij nog zuurder dat we hier zo hard van verloren.

Ik geef Schmidt wel gelijk in deze. Feyenoord was organisatorisch erg sterk en dodelijk effectief voor de goal maar dit Go Ahead speelde ons bij vlagen echt van de mat. Gelukkig stonden ze verdedigend wel minder dan Feyenoord!
 
Ik kon deze midweekse pot niet zien. Achteraf maar beter als ik de reacties zo terug lees.
Alsof het ei van Columbus in het adelaarsnest lag en Ginkel die pas laat op z'n kop wist te zetten.
Gelukkig toch drie punten en verder gewoon hopen dat Gertjan Schmidt de rode vlaggen weer op de rit krijgt.
Ik vind het toch wel moeilijk zonder ook maar 1 goede back in de selectie te hebben. Of die Oppengard uit de jeugd moet een balletje kunnen trappen maar die heb ik nog niet aan het werk gezien.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-dat-ajax-veel-meer-budget-heeft-dan-psv.html


Gaan we weer. Ik vond het vorig seizoen, precies een jaar geleden al ergerlijk. Dat geklaag en gezeik over de fitheid van de eigen spelers en daarnaast dat idiote gewijs naar het budget van Ajax.
Je hebt, gvd, een bank waarop internationals zitten. Die heeft Go Ahead niet eens op het veld staan.

Maak er eens een team van!
Daar dragen bovenstaande twee argumenten werkelijk nul aan bij.
Wat een gelul.
Fokking gelul.
 
Laatst bewerkt:
`Na vandaag kan ik Schmidt niet meer serieus nemen. Hij stelt dat GA Eagles beste tegenstander is geweest tot nu toe?????
Klap van de molen gehad denk ik, wat een ongelofelijke goedprater. Zet onze club voor l.... :mad:
Ik zei het vorig seizoen al: hij reduceert PSV tot een soort Feyenoord. Dus blij zijn als je een keertje van Ajax wint, steeds maar aangeven hoe goed de tegenstander was om te kunnen zeggen dat je bij. erg blij bent met een zwaarbevochten overwinning tegen een GAE, blij zijn dat je uiteindelijk toch Europees voetbal hebt gehaald ipv pissig te zijn om het missen van de CL. Maar ook er op los experimenten ipv het resultaat van vandaag voorop te stellen. Echt, bij elke andere topclub was deze man na anderhalf jaar werk en dit chaos allang waarschuwingen gehad met ontslag als gevolg. Want zelfs zijn data hebben niet gebracht wat hij er van dacht namelijk een groep fitte spelers die 90 minuten kunnen spelen. En opnieuw komen er blessures bij daar waar Ajax en Feyenoord alleen maar fitter worden. Zogenaamd niet fit, niet winnen en niet fit en blessures krijgen: het negatieve spiraal.
 
Ik zei het vorig seizoen al: hij reduceert PSV tot een soort Feyenoord. Dus blij zijn als je een keertje van Ajax wint, steeds maar aangeven hoe goed de tegenstander was om te kunnen zeggen dat je bij. erg blij bent met een zwaarbevochten overwinning tegen een GAE, blij zijn dat je uiteindelijk toch Europees voetbal hebt gehaald ipv pissig te zijn om het missen van de CL. Maar ook er op los experimenten ipv het resultaat van vandaag voorop te stellen. Echt, bij elke andere topclub was deze man na anderhalf jaar werk en dit chaos allang waarschuwingen gehad met ontslag als gevolg. Want zelfs zijn data hebben niet gebracht wat hij er van dacht namelijk een groep fitte spelers die 90 minuten kunnen spelen. En opnieuw komen er blessures bij daar waar Ajax en Feyenoord alleen maar fitter worden. Zogenaamd niet fit, niet winnen en niet fit en blessures krijgen: het negatieve spiraal.
Denk overigens dat het geen verkeerde trainer is, maar de top is hij klaarblijkelijk niet gewend.
 
Als hij het al langer deed had je hem niet moeten aanstellen
Ach, ik vind de resultaten belangrijker dan het gelul er naast. Dat JDJ geen fatsoenlijke back heeft gehaald waardoor we weer staan te harken kan ik Schmidt niet kwalijk nemen. Echter hoeft men van mij niet te spreken over t verlengen van zijn contract.
 
Ach, ik vind de resultaten belangrijker dan het gelul er naast. Dat JDJ geen fatsoenlijke back heeft gehaald waardoor we weer staan te harken kan ik Schmidt niet kwalijk nemen. Echter hoeft men van mij niet te spreken over t verlengen van zijn contract.
Eens. Schmidt is aardig bezig zijn krediet te verspelen, maar JdJ heeft nu voor het vierde jaar op rij laten zien geen evenwichtige selectie te kunnen samenstellen.
 
Ach, ik vind de resultaten belangrijker dan het gelul er naast. Dat JDJ geen fatsoenlijke back heeft gehaald waardoor we weer staan te harken kan ik Schmidt niet kwalijk nemen. Echter hoeft men van mij niet te spreken over t verlengen van zijn contract.
Begin van het seizoen dacht ik dat hij zich verbeterd had en begon ik open te staan voor contractverlenging. Nu sta ik daar niet meer positief tegenover.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan