Nick Viergever (V)

Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben ontzettend blij dat Viergever weer zo goed als fit is.
Alles beter dan Baumgartl als eerste backup voor de CV positie.

Bovendien haalt Viergever bijna altijd wel een 6-je.
Een 6-je hadden we gister wel kunnen gebruiken als invaller voor Boscagli....

En ja, ik besef me hoe treurig het gesteld is met de verdediging als we blij moeten zijn met de terugkeer van Viergever. Maar dat is hoe het nu is.
Op Football Manager is vaak het eerste wat ik doe Nick Viergever verkopen.. Heb een hekel aan die gast maar inderdaad.. Ik ben ook blij als 'ie terug is.

Ik hoop trouwens dat Obispo ook een kans gaat krijgen als back-up van Boscagli, lijkt me ook wel wat.
 
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben ontzettend blij dat Viergever weer zo goed als fit is.
Alles beter dan Baumgartl als eerste backup voor de CV positie.

Bovendien haalt Viergever bijna altijd wel een 6-je.
Een 6-je hadden we gister wel kunnen gebruiken als invaller voor Boscagli....

En ja, ik besef me hoe treurig het gesteld is met de verdediging als we blij moeten zijn met de terugkeer van Viergever. Maar dat is hoe het nu is.
Viergever is ook een gemakkelijk doelwit , aan hem ligt het zeker niet , speelt altijd zijn match zonder meer.
Ook zonder Viergever liep het dit seizoen zo mank als een paard met een houten been. Het is dus zeker niet zijn fout dat we gisteren weer verloren tegen een topper. Onze beste ?? aanwinst Sangaré is opbouwend en aanvallend gewoon niks aanwezig slecht inspelen geen schot op goal en ondanks zijn lengte bij stilstaande fases ook nog niks klaargemaakt. Hendrix werd weggehoond zijn de vervangers dan zoveel beter ??? of zelfs evengoed .
 
Leuke speler voor AZ. Eigenlijk ook niets tegen Viergever, zou een aardige 4-5e CV zijn. Helaas staat hij voor mij wel symbool voor het verval van het technisch beleid bij PSV. De inzet op subtop ipv het kampioenschap.
En wie staat er aan het roer van dat beleid; een ex-AZ-er :unsure:
Dat gezegd hebbende, als iemand nou zou zeggen, JdJ en Gerbrands ruilen voor Huiberts en Eenhoorn, zou ik waarschijnlijk 'doe maar' zeggen.:confused:
 
En wie staat er aan het roer van dat beleid; een ex-AZ-er :unsure:
Dat gezegd hebbende, als iemand nou zou zeggen, JdJ en Gerbrands ruilen voor Huiberts en Eenhoorn, zou ik waarschijnlijk 'doe maar' zeggen.:confused:
Die Huiberts komt niet eens zo verkeerd over en lijkt me een behoorlijk geslepen manager. En als ik naar de selectie kijk van AZ en dat op een begroting van een derde van PSV.. ook niet verkeerd. Zet daartegenover de Jong...
 
laten we nu als regel instellen: niemand van AZ meer. Er moeten toch een TD en AD te vinden zijn, die niet van AZ komen?
Helemaal mee eens, daarom begon ik ook met ex AZ-er, maar toen bedacht ik me dat ik JdJ en Gerbrands zo slecht vind dat ik de AD en TD van AZ wel hoger inschat dan die van ons. Bij hun zie je wel een beleid met een idee erachter en een TD die een elftal kan samenstellen.
 
Helemaal mee eens, daarom begon ik ook met ex AZ-er, maar toen bedacht ik me dat ik JdJ en Gerbrands zo slecht vind dat ik de AD en TD van AZ wel hoger inschat dan die van ons. Bij hun zie je wel een beleid met een idee erachter en een TD die een elftal kan samenstellen.
Gerbrands en Brands waren ook prima voor AZ, maar dat wil niet zeggen dat ze geschikt zijn voor PSV
 
Gerbrands en Brands waren ook prima voor AZ, maar dat wil niet zeggen dat ze geschikt zijn voor PSV
Waar gaat dat dan mis, hè? Als je van goedkope spelers een prima team (AZ doet het toch zeer behoorlijk de laatste jaren) kunt samenstellen, moet dat toch ook kunnen bij PSV? Misschien moeten ze dan maar goedkopere spelers halen ;)
 
Gerbrands en Brands waren ook prima voor AZ, maar dat wil niet zeggen dat ze geschikt zijn voor PSV
Dat is ook weer zo. Ik pleit verder ook voor niemand meer van AZ, alleen ben een beetje radeloos door de combi Gerbrand-JdJ, en hoe we daar ooit van af gaan komen, aangezien die twee elkaar de hand boven het hoofd houden.
 
Feyenoord wil Viergever

Zoals eerder gezegd: Van mij hoeft hij niet weg. Maar als hij daar graag heen wil, vind ik het prima. Goeie jongen, prima voor achter de hand en voorbeeldprof. Niet de beste voetballer die ik ooit in een PSV-shirtje heb gezien.

EDIT: Whoops, staat ook al in Algemene Transfergeruchten. Aan de mods waar het verder besproken wordt :S:
 
Feyenoord wil Viergever

Zoals eerder gezegd: Van mij hoeft hij niet weg. Maar als hij daar graag heen wil, vind ik het prima. Goeie jongen, prima voor achter de hand en voorbeeldprof. Niet de beste voetballer die ik ooit in een PSV-shirtje heb gezien.

EDIT: Whoops, staat ook al in Algemene Transfergeruchten. Aan de mods waar het verder besproken wordt :S:
En je Jinkx maar feyenoord sturen is natuurlijk altijd een goede set.
 
Feyenoord wil Viergever

Zoals eerder gezegd: Van mij hoeft hij niet weg. Maar als hij daar graag heen wil, vind ik het prima. Goeie jongen, prima voor achter de hand en voorbeeldprof. Niet de beste voetballer die ik ooit in een PSV-shirtje heb gezien.

EDIT: Whoops, staat ook al in Algemene Transfergeruchten. Aan de mods waar het verder besproken wordt :S:
Ik gun het hem wel. Alleen wil Feyenoord dan weer niet betalen:
"Het contract van Viergever bij PSV loopt aan het einde van het seizoen af, maar Feyenoord wil hem voor die tijd al transfervrij overnemen, klinkt het."

Dan houden we hem toch nog maar even ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik gun het hem wel. Alleen wil Feyenoord dan weer niet betalen:
"Het contract van Viergever bij PSV loopt aan het einde van het seizoen af, maar Feyenoord wil hem voor die tijd al transfervrij overnemen, klinkt het."

Dan houden we hem toch nog maar even ;)
Ja idd. We laten hem niet gratis gaan lijkt me. Want prima 3de back up. Maar ik gun hem de transfer wel.
 
Ja prima.

Voor Viergever van de PSV bank naar de Feyenoord bank? Lijkt me vreemd.

Nu is Nick hier zo onderhand geen 3e of 4e keuze meer maar 5e keuze, terwijl hij bij Feyenoord misschien 3e keuze wordt. Ook is Senesi geblesseerd geraakt, geen idee voor hoe lang, maar dat vergroot ook zijn kansen wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan