Nick Viergever (V)

Deze jongen moet gisteren toch een vreselijke wedstrijd hebben gehad. Heeft normaal al de handen vol aan zichzelf maar nu heeft hij links van hem Sadilek staan waar hij continu moet ingrijpen omdat die echt niet kan verdedigen. En wanneer Viergever vervolgens rechts van hem kijkt ziet hij Luckassen staan (help) en draaft Dumfries als een wilde knol over de rechterflank en rent hij op alles af wat beweegt. Dan moet Luckassen opeens over 40 meter verdedigen en die zou zelfs met een 3 mans centrum al in de problemen komen.

En ondertussen staat Viergever daar, smekend om hulp. Smekend om fatsoenlijke verdedigers bij hem in de linie zodat hij zich gewoon op zijn eigen spel kan focussen, maar helaas. John en Mark keken toe en concludeerden dat het wel goed zat, het zijn alleen wat details.
 
Zou Faber het dan wel aandurven om Nicky op de bank te zetten? Ik zie niet in hoe hij het dit seizoen beter heeft gedaan dan Baumgartl, behalve dat hij toevallig met links schiet. Meer dan genoeg topclubs spelen met twee rechtspoten centraal achterin, dus vanaf nu graag onze twee Duitsers centraal achterin.
 
Zou Faber het dan wel aandurven om Nicky op de bank te zetten? Ik zie niet in hoe hij het dit seizoen beter heeft gedaan dan Baumgartl, behalve dat hij toevallig met links schiet. Meer dan genoeg topclubs spelen met twee rechtspoten centraal achterin, dus vanaf nu graag onze twee Duitsers centraal achterin.
Nick gaat gewoon vanaf nu linksback spelen.
 
Hebben ze eindelijk iets positiefs over Viergever gevonden.
Ik denk dat Phoxy houderij in Eindhoven binnenkort verboden wordt. Eerst greep hij Baumgartl in z'n nek en nu beet hij Viergever in z'n kont. Ook op de Herdgang bij de kippenren van Guus Hiddink zijn er al een paar kadavers gevonden. En Guus maar koffie drinken.
 

Bijlagen

  • cid6824_50611_PSVPhoxyClubdag2013-4681.jpg
    cid6824_50611_PSVPhoxyClubdag2013-4681.jpg
    79,8 KB · Weergaven: 1
Misschien mis ik iets, maar waar is Viergever? Ik zie hem niet tussen de speelgerechtigden staan, maar ook niet tussen de geblesseerden. Ben niet zn grootste fan, maar een verdediger op de bank is geen overbodige luxe.
 
Misschien mis ik iets, maar waar is Viergever? Ik zie hem niet tussen de speelgerechtigden staan, maar ook niet tussen de geblesseerden. Ben niet zn grootste fan, maar een verdediger op de bank is geen overbodige luxe.
Wat heb je aan een verdediger op de bank? :confused:
 
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben ontzettend blij dat Viergever weer zo goed als fit is.
Alles beter dan Baumgartl als eerste backup voor de CV positie.

Bovendien haalt Viergever bijna altijd wel een 6-je.
Een 6-je hadden we gister wel kunnen gebruiken als invaller voor Boscagli....

En ja, ik besef me hoe treurig het gesteld is met de verdediging als we blij moeten zijn met de terugkeer van Viergever. Maar dat is hoe het nu is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan