Nick Viergever (V)

Wat praat je een onzin. Heb je een bron?
Die jinx moet weg zijn.
Had vanmorgen dus de site van Greuther Furth bekeken en daar was niets te lezen. Ook vanuit PSV was er geen melding meer geweest.
Aangezien de transfer-deadline vannacht was ging ik ervanuit dat het dus niet door was gegaan.
 
Als het gebeurt dan moet Nick er toch ook wel om kunnen lachen? Of zou hij van frustratie alle haren uit zijn hoofd trekken?
Nick kan gewoon naar z'n bankrekening kijken. Dan lacht hij zich de ballen uit z'n broek
 
Nick kan gewoon naar z'n bankrekening kijken. Dan lacht hij zich de ballen uit z'n broek
Hij zal wel wat hebben, maar alleen in Nederland gespeeld toch? Vraag me af of ie op zeker financieel onafhankelijk is..
 
Ik heb geen idee of ie slim met zn geld omgaat. Maar een bepaalde levensstijl kan veel kosten. Op het moment dat het opdroogt.. afijn.
Ik weet het ook niet. Maar hij komt me niet dom of roekeloos over. Daarnaast zie ik hem ook nog wel (jeugd)trainer worden, dus dan heb je nog zolang een baan als dat je wilt.
 
Ik weet het ook niet. Maar hij komt me niet dom of roekeloos over. Daarnaast zie ik hem ook nog wel (jeugd)trainer worden, dus dan heb je nog zolang een baan als dat je wilt.
Schuift dat goed, jeugdtrainer? Ik weet niet wat die gasten bij ons verdienen bijvoorbeeld.
 
Zal geen vetpot zijn, zeker niet vergeleken met wat je verdient als voetballer. Maar je kunt je gezin wel voeden neem ik aan.
ik heb geen idee. Het lijkt me vooral een opstapbaantje. Zoals Nistelrooij nu doet en Cocu en Bommel voor hem..
 
Okee, hij is weg dus.
Succes Nick, en bedankt voor je vertrek. Nu kunnen we eindelijk kampioen worden!

Maar serieus, volgens mij heeft hij het hier gewoon goed gedaan. Iets beter dan ik verwacht had eigenlijk.
Maar tegelijkertijd hadden ze moeten weten dat er een vloek rust op deze jongen.
4 jaar AZ, 4 jaar Ajax, 4 jaar PSV, geen enkele titel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan