Spaans voetbal

De broek van Barcelona ziet toch niet uit. :eek:
Wie verzint nu zoiets bij Nike? :braak: :clown: :ROFL: :lmao:

348x526-CV7863-427-1.jpg
Misschien een (on)bewuste zet van Nike om zonder woorden tegen FC Barcelona te zeggen dat ze voor schut staan en daarmee hun merk ook voor schut zetten.
 
Maar als Barcelona gewoon een normaal salarisbeleid had gevoerd dan had Messi nu ook kunnen verlengen en kunnen blijven. Ik vind Messi niet heilig en het is gewoon een mens. Maar de informatie die nu uitkomt lijkt me dit meer de schuld van het wanbeleid van Barca dan van Messi.
Ik vind de hele situatie toch ook iets waar spelers en hun zaakwaarnemers een rol in hebben gespeeld. Ook zij hebben de salarissen mee omhooggestuwd door handig gebruik te maken van de gekte in transferland. Er worden exorbitante salarissen en transfergelden gevraagd en betaald. Dat een land hier nu paal en perk aan stelt, en een club als PSG er doodleuk van profiteert zorgt alleen maar voor meer scheefgroei. En worden de wensen van spelers niet naar beneden aangepast.
 
Al die PSG loser fans die op het vliegveld staan te wachten bij aankomende vluchten uit Barcelona :lmao: :lmao: :lmao:
Messi komt ff met een lijnvlucht en stapt uit via de normale bagagehal Hahahahahahahaha echt dat is al de reden waarom je niet voor PSG moet kiezen, met zulke debielen in dat land/stad
 

Barça-fans stappen naar Europese Commissie wegens PSG-transfer Messi​

link

Alles wijst erop dat Lionel Messi binnen afzienbare tijd voor Paris Saint-Germain tekent, maar een groep socio's van Barcelona probeert daar een stokje voor te steken. Zij hebben een klacht ingediend bij de Europese Commissie.

Dat heeft advocaat Juan Branco namens de groep Barcelona-leden laten weten op Twitter. Zij eisen dat een Franse rechtbank een overgang van Messi naar PSG blokkeert, omdat de Parijse grootmacht zich niet aan de Financial Fair Play-regels zou houden en er in dat opzicht slechter zou voorstaan dan Barcelona.

Wat een stunt. Het moet niet gekker worden. :maniac:
Niemand kan Messi betalen. :geek:
Stop er maar mee. Het geld heeft het betaald voetbal ingehaald. :ROFL: :lmao:
 
Hoe is het toch eigenlijk mogelijk dat Barcelona überhaupt spelers mocht contracteren terwijl ze vér boven de salarislimiet zaten? En wie in de club bedacht dat het wel een goed idee was? Ik snap er echt he-le-maal niks van.
 
Hoe is het toch eigenlijk mogelijk dat Barcelona überhaupt spelers mocht contracteren terwijl ze vér boven de salarislimiet zaten? En wie in de club bedacht dat het wel een goed idee was? Ik snap er echt he-le-maal niks van.
Ik zou er ook niet aan beginnen, om het te proberen te snappen. Simpelweg geen uitleg voor.

En dan zijn ze Donnarumma en Gini nog misgelopen he, die wilden ze er ook nog bij hebben.
 
Ik zou er ook niet aan beginnen, om het te proberen te snappen. Simpelweg geen uitleg voor.

En dan zijn ze Donnarumma en Gini nog misgelopen he, die wilden ze er ook nog bij hebben.
Ze willen het salaris huis omlaag brengen door een aantal grootverdieners eruit te halen. Dat zijn goede spelers die goed in de markt liggen. Met het vertrek van die spelers zou er ruimte komen zodat ze die andere kunnen halen. Wat er nu gebeurd is dat de geïnteresseerde partijen wachten omdat Barca geen keuze heeft behalve verkopen. Ik gok dat Barca dachten dat verschillende clubs tegen elkaar gingen opbieden maar ik denk dat de salariseisen en duidelijke club voorkeuren van de spelers ervoor zorgen dat er maar één serieuze partij is.

Allemaal geen waarheid, maar dit is mijn gok.
 
Hoe is het toch eigenlijk mogelijk dat Barcelona überhaupt spelers mocht contracteren terwijl ze vér boven de salarislimiet zaten? En wie in de club bedacht dat het wel een goed idee was? Ik snap er echt he-le-maal niks van.
Arrogantie, denken dat voor hun de regels niet gelden, dat de soep niet zo heet wordt gegeten. Dat geen enkele autoriteit het aandurft om hen aan te pakken, zoals al tientallen jaren het geval is met banken en de belastingdienst. Mooi dat er nu eindelijk eens opgetreden wordt, ik hoop dat ze niet gaan toegeven, maar ik heb er weinig verrouwen in. FFP heeft nu een overwinning gehaald met Messi, maar ik vermoed dat ze, tegen de regels in, gewoon Memphis en Aguero in mogen schrijven. We zullen het zien.
 
Hoe is het toch eigenlijk mogelijk dat Barcelona überhaupt spelers mocht contracteren terwijl ze vér boven de salarislimiet zaten? En wie in de club bedacht dat het wel een goed idee was? Ik snap er echt he-le-maal niks van.
Het gedrocht betaald voetbal is niet te begrijpen en uit te leggen. :cautious: :maniac:
 
Hoe is het toch eigenlijk mogelijk dat Barcelona überhaupt spelers mocht contracteren terwijl ze vér boven de salarislimiet zaten? En wie in de club bedacht dat het wel een goed idee was? Ik snap er echt he-le-maal niks van.
Heel naïef inderdaad. Ik was nooit echt een fan van Barca tot ik een jaar of tien geleden wedstrijden ging kijken waar Messi, Alves, Iniesta, Puyol en Xavi de show stalen en waardoor ik verliefd werd op het tiki taka voetbal. Dan had je ook nog jongens als Villa en Neymar bizar gewoon. Het is bijzonder dat de club in zo korte tijd naar de klote is geholpen. Ik ben er van overtuigd dat ze weer terug gaan komen maar het is wel een flinke klap.
 
Sjaak zou zeggen: ik hoop dat ze failliet gaan.
Barcelona is een van de clubs die de tegenstelling tussen rijk en arm heeft vergroot. Natuurlijk willen ze een aparte league, want anders zullen ze een kleiner jasje aan moeten. Lijkt me wel mooi om ze te zien vallen, samen met Real Madrid, Chelsea, City en PSG.
 
Sjaak zou zeggen: ik hoop dat ze failliet gaan.
Barcelona is een van de clubs die de tegenstelling tussen rijk en arm heeft vergroot. Natuurlijk willen ze een aparte league, want anders zullen ze een kleiner jasje aan moeten. Lijkt me wel mooi om ze te zien vallen, samen met Real Madrid, Chelsea, City en PSG.
Ja allemaal de afgrond in. Naar de verdoemenis. :devilish:
 
Hoe is het toch eigenlijk mogelijk dat Barcelona überhaupt spelers mocht contracteren terwijl ze vér boven de salarislimiet zaten? En wie in de club bedacht dat het wel een goed idee was? Ik snap er echt he-le-maal niks van.
Zo zijn ze in Amsterdam nu ook bezig. 2 slechte jaren en ze hebben een probleem.
 

Real Madrid: overstap naar Premier League is nepnieuws​


Real Madrid noemt het verhaal dat de club een overstap naar de Premier League onderzoekt „onjuist, absurd en onmogelijk.” „Het artikel is alleen maar bedoeld om onrust te veroorzaken, voor de zoveelste keer.”

link
 
Terug
Bovenaan Onderaan