Denzel Dumfries (V)

Teveel, te weinig, precies goed. Ik zeg dikke streep eronder en hopen op nog een paar echte aanwinsten.
Eens. Zeker omdat we het definitieve bedrag nog niet weten. Misschien is het wel 12.5 wat PSV er aan overhoudt, dus na de 10% naar Heerenveen.
En missichien zijn die bonussen heel makkelijk te halen, dus meer een verkapte manier om later te betalen voor het noodlijdende Inter? Allemaal what if's.

Wet moeten door. Rik en Marco hebben het over 4 a 5 versterkingen. Ik weet niet over die jongens voor Jong daarbij horen. Daarnaast moeten er nog een stuk of 4 a 5 weg. Drukke tijden.
 
Nou, hij maakt een mooie stap. Sparta, Heerenveen, PSV en nu Inter Milan. En dat voor en speler waarvan bijna iedereen riep dat het een beperkte voetballer was. Ik gun het hem van harte, hopelijk slaagt hij daar.
In 3 jaar altijd voorop gegaan in de strijd, altijd alles gegeven. Mooie speler. Veel succes….
 
10% zou over de meerwaarde zijn, dus dan heb je 6,5 miljoen.
Ook gelezen dat de transfersom 12,5 miljoen was met 2,5 aan bonus.
Nou, laten we van het slechtste uitgaan en zeggen dat er geen bonus is. Dan betekent dat het transferbedrag 12,5 miljoen is (10% van de meerwaarde is dan 0,7 miljoen.

heeft ie 6,2 gekost, 12,5 opgebracht.
Volgens onderstaande link is het gebruikelijk over de transfersom en niet over de meerwaarde. Of stond dat laatste specifiek benoemd voor Dumfries.

klik
 
Ik wens de echte leeuw Denzel heel veel succes bij Inter. Opdat hij alle monden gaat snoeren die vinden dat PSV eigenlijk zijn niveau is en dat ie niet meer kan groeien enz. Hij wordt een van de beste rechtsbacks van de Serie A. Mark my words!

Helemaal mee eens! Zoals hij ook het niveau van Sparta, het niveau van Heerenveen en het niveau van het Nederlands elftal niet aan zou kunnen...

Telkens weer bewees hij het tegendeel, laat hem dat nu ook maar doen bij Inter. Mooie club, rijke historie en fantastisch stadion!
 
Volgens onderstaande link is het gebruikelijk over de transfersom en niet over de meerwaarde. Of stond dat laatste specifiek benoemd voor Dumfries.

klik
Ik had gelezen dat het inzake Dumfries alleen over de meerwaarde ging. Kan ook anders zijn hoor, geen idee.
 

Dumfries heeft toptransfer naar Inter te pakken​

link

Denzel Dumfries vervolgt zijn carrière bij Internazionale. De 25-jarige rechtsback gaat de overstap maken vanuit PSV. De Eindhovense club is op hoofdlijnen akkoord met Inter, dat een transfersom van vijftien miljoen euro inclusief bonussen neertelt. Dumfries wordt vrijdag medisch gekeurd.

Inclusief bonussen. Bonussen die zelden of nooit betaald worden. :rolleyes: :cautious:
Inter heeft een koopje. Die lachen zich kapot dat PSV ermee akkoord gaat.

PSV sluit deal met Inter en casht in totaal 15 miljoen euro voor Dumfries​

link

PSV heeft gewikt en gewogen en besloten om in te stemmen met een transfer. De club had niet de indruk dat er op korte termijn veel meer geld op Dumfries geboden zou worden, gezien de ontwikkelingen op de transfermarkt.

En daarom krijgt PSV nooit de absolute hoofdprijs. Ze zijn niet hard genoeg in onderhandelen en dat weet de
tegenpartij. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Nou dan.
Everton was ook in de markt, maar wilde eerst huren.
Brands heeft nog altijd moeite om centen meer te leggen voor een verdediger, schijnbaar.
 
Een beetje meer had gemogen maar zeker ook niet verkeerd. En het zou zomaar meer kunnen blijken over een week of drie.

Waar ik eigenlijk ook blij mee ben, maar nooit opgenoemd wordt, is het momentum in de transfers. We zitten in een goede flow.
 

Dumfries heeft toptransfer naar Inter te pakken​

link

Denzel Dumfries vervolgt zijn carrière bij Internazionale. De 25-jarige rechtsback gaat de overstap maken vanuit PSV. De Eindhovense club is op hoofdlijnen akkoord met Inter, dat een transfersom van vijftien miljoen euro inclusief bonussen neertelt. Dumfries wordt vrijdag medisch gekeurd.

Inclusief bonussen. Bonussen die zelden of nooit betaald worden. :rolleyes: :cautious:
Inter heeft een koopje. Die lachen zich kapot dat PSV ermee akkoord gaat.

PSV sluit deal met Inter en casht in totaal 15 miljoen euro voor Dumfries​

link

PSV heeft gewikt en gewogen en besloten om in te stemmen met een transfer. De club had niet de indruk dat er op korte termijn veel meer geld op Dumfries geboden zou worden, gezien de ontwikkelingen op de transfermarkt.

En daarom krijgt PSV nooit de absolute hoofdprijs. Ze zijn niet hard genoeg in onderhandelen en dat weet de
tegenpartij. :rolleyes:
De kopers stonden niet in de rij..
 
maxresdefault.jpg


Denzel Dumfries bedankt voor alles. :biceps: :)
Veel succes in Italië bij Inter. (Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan