Denzel Dumfries (V)

Is er iemand op het forum die kijkt of het shirt wel bij de speler past?
Ralf Edström controleert de naam en drukt er meteen een stempel op als het zijn goedkeuring kan verdragen. Me dunkt een verantwoordelijkheid die hij met verve pakt.

Maar staat het zwart/blauw van Inter wel goed bij Denzel Dumfries?
 
Heel veel succes bij Inter, bedankt voor de fantastische inzet. Hopelijk leer je bij inter de balans te vinden tussen aanvallen en verdedigen. Geniet ervan en over 8 jaar terug bij psv aub.
 
Is er iemand op het forum die kijkt of het shirt wel bij de speler past?
Ralf Edström controleert de naam en drukt er meteen een stempel op als het zijn goedkeuring kan verdragen. Me dunkt een verantwoordelijkheid die hij met verve pakt.

Maar staat Denzel Dumfries wel in een zwart/blauw shirt?
Blauw -wit en Blauw wel. Zelfs zijn vriendin.
900
dit-is-de-vriendin-van-bliksemschicht-denzel-dumfries-1-480x600.jpg
denzel.jpg
Dan zal Zwart/Blauw ook wel gaan.
 
Eens. Maar ik snap ook zeker de geluiden van IPF die gefrustreerd raken door het feit dat Ajax structureel meer vangt voor haar spelers. Ook de B-garnituur wandelt daar voor nog zeer redelijke bedragen de deur uit. Ik snap die frustraties wel, en als dat verschil in zakendoen structureel blijkt, is dat wellicht toch iets om mee aan de slag te gaan. Vooralsnog lijken Overmars en Huiberts betere zakenmannen dan JdJ.
Zou het ook niet helpen als PSV gewoon een keertje presteert inde CL? De groepsfase zou al wat helpen, en dan ons niet 6 wedstrijden onszelf belachelijk maken. Als we dat nou eens een paar jaar doen, dan kunnen we gaan klagen dat topclubs geen buitensporige bedragen betalen voor onze spelers.
 
Zou het ook niet helpen als PSV gewoon een keertje presteert inde CL? De groepsfase zou al wat helpen, en dan ons niet 6 wedstrijden onszelf belachelijk maken. Als we dat nou eens een paar jaar doen, dan kunnen we gaan klagen dat topclubs geen buitensporige bedragen betalen voor onze spelers.

Klopt zo ontzettend dit.
 
Misschien moeten wij dan ook wel meer gaan betalen voor de koopjes die we nu doen. Denk aan Propper en Marco. Maar dan kan je ook in andere vijver vissen en de risco's als een Bruma laten gaan. Ook een Thomas, sadilek en viergever was je dan niet aan begonnen.
 
Zou het ook niet helpen als PSV gewoon een keertje presteert inde CL? De groepsfase zou al wat helpen, en dan ons niet 6 wedstrijden onszelf belachelijk maken. Als we dat nou eens een paar jaar doen, dan kunnen we gaan klagen dat topclubs geen buitensporige bedragen betalen voor onze spelers. Hi
Klinkt plausibel. ;)
 
Zou het ook niet helpen als PSV gewoon een keertje presteert inde CL? De groepsfase zou al wat helpen, en dan ons niet 6 wedstrijden onszelf belachelijk maken. Als we dat nou eens een paar jaar doen, dan kunnen we gaan klagen dat topclubs geen buitensporige bedragen betalen voor onze spelers.
Zoals ajax, die de groepsfase CL in 2015 niet overleefde en toen een Milik met een transfereerde van 12 miljoen voor een witwassende 32 miljoen verkocht. :unsure:
 
Hij meldt 15 mlj netto voor PSV daar zou dan al zaakwaarnemer en Hveen vanaf zijn. Dus meer dan het minimum ;)

Das dan ook voor het eerst dat het zo vermeld word, een werkelijk netto bedrag exclusief zaakwaarnemer/oude clubs en tig clausules..
Naar mijn weten word het bedrag altijd genoemd wat betaald is en mag de club zelf gaan aftrekken met overige kostes.
 
Das dan ook voor het eerst dat het zo vermeld word, een werkelijk netto bedrag exclusief zaakwaarnemer/oude clubs en tig clausules..
Naar mijn weten word het bedrag altijd genoemd wat betaald is en mag de club zelf gaan aftrekken met overige kostes.
Lijkt mij ook, maar Rik melde het zo.

Hoe dan ook, weer een speler van Raiola minder, 3 down 2 to go.
 
Hij meldt 15 mlj netto voor PSV daar zou dan al zaakwaarnemer en Hveen vanaf zijn. Dus meer dan het minimum ;)


In het artikel van Elfrink in het ED staat : "Van het bedrag moet nog een doorverkooppercentage naar sc Heerenveen."
Wat dan +/- 8 ton zou zijn.

Dus lijkt er op dat er uiteindelijk 14 van overblijft, afhankelijk van hoeveel Mollige Mino opstrijkt.
 
Ben een groot fan van Denzel.
Geweldige aanvoerder geweest. Altijd goed voor de camera. Zelfs z'n schwalbes en 'aanstelleritis' kon ik van hem hebben, want ja.. het was Denzel!
Fantastische drive, verdedigend prima, en zijn blik als hij wat boos kijkt is gewoon op zichzelf al minstens €5 miljoen waard.

Na het EK een nog grotere fanboy geworden.

Hoop dat ie alle criticasters de mond snoert en het helemaal gaat maken bij Inter. En dat Van Gaal niet zo scheel is dat hij onze Denzel over het hoofd gaat zien.

Had gehoopt op meer €€ voor deze klasbak eerste klas.
Maar er is te weinig animo. Ik geloof dat in die context deze €15 miljoen het hoogst haalbare is geweest.
Frustrerend is het wel, om onze klasbakken voor gewoon net te weinig weg te zien gaan.
Maar so be it.

All The Best, Denzel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan