Algemene transfergeruchten

Götze is onvervangbaar. Ja, misschien door Mo, maar dat is geen optie meer. Ik denk dat PSV volgend jaar met de punt naar achteren gaat spelen en Van Ginkel en Pröppen de twee vooruitgeschoven middenvelders gaan worden met Sanga erachter.
Op dit moment denk ik dat Gotze nog een jaartje langer blijft. Zal allemaal afhangen van de rest van het seizoen en de resultaten.
 
Op dit moment denk ik dat Gotze nog een jaartje langer blijft. Zal allemaal afhangen van de rest van het seizoen en de resultaten.
Ik denk ook dat Gotze pas gaat beslissen na het seizoen. Wat natuurlijk voor ons helemaal klote is. Want vanaf Januari mogen andere clubs vrijelijk hem een contract aanbieden.
Eigenlijk wil je gewoon duidelijkheid, en moet je vanaf september met hem aan tafel gaan zitten.

We gaan het zien. Zoals ik het nu kan inschatten, bekijkt hij het rustig allemaal. Vorig jaar kwam hij ook pas op de laatste dag, hij wist de dag daarvoor niet eens of hij een contract zou tekenen.
 
Op dit moment denk ik dat Gotze nog een jaartje langer blijft. Zal allemaal afhangen van de rest van het seizoen en de resultaten.
Als hij met PSV dit seizoen kampioen wordt, de beker wint en de CL, dan kan ik me voorstellen dat hij al zijn doelen heeft verwezenlijkt en verder wil kijken :cool:
 
Maar ook PSV wil alles dubbelbezet hebben, lijkt mij. Natuurlijk kan PSV niet alleen maar toppers in de selectie hebben, maar dubbele bezetting lijkt me verstandig. Er komen schorsingen, blessures, spelers die uit vorm raken. Daarnaast heb je binnen een selectie gewoon prestatiedruk nodig.

Ik vind Vertessen iemand voor op de flanken. Je zag tegen Ajax duidelijk dat hij alleen gevaarlijk is, als hij in de diepte wordt aangespeeld. Heel ander spel dan met een spits, als bijv. Zahavi. En ondanks zijn doelpunt van zaterdag, zou ik niet willen rekenen op zijn goals.

In de aanval is nu de basis: Madueke - Götze - Zahavi - Gakpo. Hartstikke sterk. De back-up is momenteel Vertessen - Doan - Fofana - Mauro. Dat vind ik te licht. Maxi Romero komt er misschien nog aan, maar je hebt gewoon zekerheid op goals nodig. Ook van invallers. Doan mag van mij weg en Fofana achteraan aansluiten.
Ik mis Ledezma in het laatste rijtje. Hij leek zich toch aardig te ontwikkelen tot zijn grote blessure.
 
  • Geweldig
Reactions: DrJ
Götze is onvervangbaar. Ja, misschien door Mo, maar dat is geen optie meer. Ik denk dat PSV volgend jaar met de punt naar achteren gaat spelen en Van Ginkel en Pröppen de twee vooruitgeschoven middenvelders gaan worden met Sanga erachter.
Ligt eigenlijk ook een beetje hoe Ledezma terugkomt van z'n blessure, maar dat is zo'n type die daar kan spelen. En talent heeft ie.
 
Ligt eigenlijk ook een beetje hoe Ledezma terugkomt van z'n blessure, maar dat is zo'n type die daar kan spelen. En talent heeft ie.
En een heerlijke naam weer.

Richie Ledezma, Chukwunonso Madueke, Armando Obispo, Shurandy Sambo .. Heerlijke namen. En dan is Pablo Rosario net weg. Dichterij is het bijna.
 
Ligt eigenlijk ook een beetje hoe Ledezma terugkomt van z'n blessure, maar dat is zo'n type die daar kan spelen. En talent heeft ie.
Uit het oog, uit het hart. Kan me wel herinneren dat hij het goed deed, alleen al helemaal vergeten hoe eruit ziet, laat staan hoe hij speelde..
 
Götze is onvervangbaar. Ja, misschien door Mo, maar dat is geen optie meer. Ik denk dat PSV volgend jaar met de punt naar achteren gaat spelen en Van Ginkel en Pröppen de twee vooruitgeschoven middenvelders gaan worden met Sanga erachter.

Mo mag nog niet eens zijn (Götze) veters strikken. Mo heeft totaal niet de spel intelligentie die Mario heeft. Dat zijn er overigens wel heel weinig daarnietvan.

Edit: Wil niet zeggen dat ik die jongen het niet gun. Want na de tegenslagen die hij vooral privé voor zijn kiezen heeft gehad, gun ik hem vooral een keer een succes.

Hij moet eens wat positieve energie gaan aantrekken en dat vast te houden. Het is constant na heel veel negativiteit weer heel kort positief en vervolgens door zijn mindset weer alle positivity (die hij zelf creëert) naar de klote. Structureel dingetje is het. Persoonlijkheid en omgeving is moeilijk te veranderen, ik ken die jongen verder niet maar je hoeft geen gecertificeerd psycholoog te zijn om te merken dat er op dat vlak het helemaal verkeerd zit en dat uitstraalt naar het veld. PSV biedt deze begeleiding echt wel, maar de club kan het hem enkel aanreiken. Hij zal het moeten uitvoeren.

Het is jammer maar ik hoop echt dat hij een club vind (liefst in het buitenland) waar hij helemaal op 0 kan beginnen. Dus ook vertrekken uit zijn omgeving, meteen een hele verandering wat heel mooi voor hem kan uitpakken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: znq
4 tot 5 spelers; dan denk ik dat ze toch ook uitgaan van vertrek Doan. Zou ik persoonlijk wel jammer vinden. Denk dat Doan wel als backup voor 10 zou kunnen doorgaan.

Verder juich ik het toe; hopelijk vertrekken de net niet spelers als Luckassen Rigo Guti Bruma en halen we een topspits en een aantal toptalenten ervoor terug. Dan hebben we een geweldige transferzomer. En dat na een duur corona jaar. Zou knap management zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan