Algemene transfergeruchten

4 tot 5 spelers; dan denk ik dat ze toch ook uitgaan van vertrek Doan. Zou ik persoonlijk wel jammer vinden. Denk dat Doan wel als backup voor 10 zou kunnen doorgaan.

Verder juich ik het toe; hopelijk vertrekken de net niet spelers als Luckassen Rigo Guti Bruma en halen we een topspits en een aantal toptalenten ervoor terug. Dan hebben we een geweldige transferzomer. En dat na een duur corona jaar. Zou knap management zijn
Ik gun Doan ook nog wel een kans, maar als hij op de bank gaat zitten, wordt hij ook niet beter en meer waard. Als hij tegenvalt, is het sws klaar.
Nu heeft hij wat momentum en wat waarde. Bij een goed bod zou ik het zeker overwegen.
 
Tja, John de Jong zal hopelijk nog wat spelers uit het bakje ‘niet goed genoeg’ weten te verkopen. Tot nu is dat deze periode alleen Rosario geweest. Logisch dat ook daarvoor vervangers nodig zijn, naast een spits, rechtsachter en linker centrale verdediger.
 
Tja, John de Jong zal hopelijk nog wat spelers uit het bakje ‘niet goed genoeg’ weten te verkopen. Tot nu is dat deze periode alleen Rosario geweest. Logisch dat ook daarvoor vervangers nodig zijn, naast een spits, rechtsachter en linker centrale verdediger.
Zie geen nieuwe LCV komen ook geen RB
 
Tja, John de Jong zal hopelijk nog wat spelers uit het bakje ‘niet goed genoeg’ weten te verkopen. Tot nu is dat deze periode alleen Rosario geweest. Logisch dat ook daarvoor vervangers nodig zijn, naast een spits, rechtsachter en linker centrale verdediger.
Piroe toch ook?
 
Zie geen nieuwe LCV komen ook geen RB
Idd, gaan we Obispo en Teze dan verkopen? Of terugzetten naar JPSV? Wat er nog zou kunnen /moeten gebeuren is een vervanger voor Rosario (=backup Sangare) en wellicht een voorhoedespeler. En aub geen Luuk
 
Idd, gaan we Obispo en Teze dan verkopen? Of terugzetten naar JPSV? Wat er nog zou kunnen /moeten gebeuren is een vervanger voor Rosario (=backup Sangare) en wellicht een voorhoedespeler. En aub geen Luuk
Denk dat de kans best groot is dat Luuk komt, is inderdaad geen jonge speler met restwaarde. Maar je weet wel zeker dat hij wat doelpuntjes zal inprikken.
 
Gaan we dan Zahavi op de bank zetten? Of komt Luuk voor de bank?
Jahoor, gewoon afwisselen Luuk heeft een jaar niet gespeeld dan kan je de klassieke smoes gebruiken "Hij is nog niet helemaal wedstrijd fit." en Zahavi is al 35 kan je nu al zeggen dat hij geen 50 wedstrijden gaat spelen, hoe fit hij ook mag zijn.
 
Als we ook Europees iets willen bereiken kunnen we niet met Max / Boscagli of Max / Obispo aankomen. Daar moet echt een verdedigend sterke speler bij (en dat lijkt me dan de LCV te moeten zijn)
 
Als we ook Europees iets willen bereiken kunnen we niet met Max / Boscagli of Max / Obispo aankomen. Daar moet echt een verdedigend sterke speler bij (en dat lijkt me dan de LCV te moeten zijn)
Ze hebben Max voor 8m gekocht die gaan ze niet vervangen en Boscagli alleen met een Boateng ofzo anders blijft hij ook staan
 
Nog 4 a 5 spelers gaan ze halen volgens de media. Corona heeft ons weer perspectief gegeven veel clubs zitten met grote financiële problemen doordat inkomsten achter blijven. Ajax heeft niets groots verkocht wat men graag wil en noodzakelijk is. Wij hebben twee goede verkoop deals gedaan Malen en Rosario en daarnaast goedkoop ingekocht.Corona is voor PSV sportief een zegen.
 
Als ze hun konden verkopen dan hadden ze dat wel gedaan lijkt me

Tuurlijk, maar dat is mijn kritiek op John de Jong: hij weet de spelers die niet goed genoeg blijken niet of nauwelijks te verkopen.
Malen en Dumfries (goed) verkopen lukt jou en mij ook. Het gaat juist om de Guti’s, Baumgartl’s, Bruma’s, Luckassen’s, Thomassens, Mouro’s, Doan’s etc uit de selectie. Verder dan verhuur lijkt John niet te komen, en daarmee ben je ze niet kwijt, drukken ze volgend jaar mogelijk weer op het salarishuis en is er geen te besteden transfersom.

Kopen is veel minder een kunst, dat kan mijn vrouw bijvoorbeeld ook heel goed.
 
Laatst bewerkt:
Eens, Max blijft staan en dus hebben we een verdedigend sterke LCV nodig.
In de wedstrijden die we nu hebben gezien lijkt Sangaré verder terug te zakken bij balverlies om zo het verdedigend gebrek van Max op te vangen. Zo kan Boscagli mooi blijven staan, die zo veel waarde heeft met zijn kopkracht en passing
 
Tuurlijk, maar dat is mijn kritiek op John de Jong: hij weet de spelers die niet goed genoeg blijken niet of nauwelijks te verkopen.
Malen en Dumfries (goed) verkopen lukt jou en mij ook. Het gaat juist om de Guti’s, Baumgartl’s, Bruma’s, Luckassen’s, Thomassens, Mouro’s, Doan’s etc uit de selectie. Verder dan verhuur lijkt John niet te komen, en daarmee ben je ze niet kwijt, drukken ze volgend jaar mogelijk weer op het salarishuis en is er geen te besteden transfersom.

Kopen is veel minder een kunst, dat kan mijn vrouw ook heel goed.
Ben geen enorme fan van John, maar doet het deze window best goed! Maar je hebt gelijk hij moet de rest ook kunnen lozen, maar heeft nog paar weken de tijd
 
Terug
Bovenaan Onderaan