Mohamed Ihattaren (M)

En toch, ik weet dat iedereen uitgekeken is op Mo en blij is dat ie weg is. Maar ik denk dat hij in geen betere team had kunnen zitten momenteel om zich te ontwikkelen. Ik vraag me af wat als hij nou wel de stap had gemaakt naar JPSV en pas dit seizoen was aangesloten bij het eerste. Dan had hij met jongens als Götze, Gakpo en Madueke spelers aan wie hij zich kon optrekken ipv meteen in zijn eerste seizoen de kar te moeten trekken als 17-jarige. Dat is gewoon funest gebleken voor zijn zelfbeeld en ego. Van bepalende speler een statusdowngrade naar talent zie je ook zelden. Enerzijds nu het zo goed draait kun je hem makkelijker missen, maar tegelijk wordt mijn verbeelding juist geprikkeld bij de gedachte dat hij in het hierboven geschetste scenario hier nog had gespeeld. Helaas gaan we daar geen antwoord meer op krijgen
 
En toch, ik weet dat iedereen uitgekeken is op Mo en blij is dat ie weg is. Maar ik denk dat hij in geen betere team had kunnen zitten momenteel om zich te ontwikkelen. Ik vraag me af wat als hij nou wel de stap had gemaakt naar JPSV en pas dit seizoen was aangesloten bij het eerste. Dan had hij met jongens als Götze, Gakpo en Madueke spelers aan wie hij zich kon optrekken ipv meteen in zijn eerste seizoen de kar te moeten trekken als 17-jarige. Dat is gewoon funest gebleken voor zijn zelfbeeld en ego. Van bepalende speler een statusdowngrade naar talent zie je ook zelden. Enerzijds nu het zo goed draait kun je hem makkelijker missen, maar tegelijk wordt mijn verbeelding juist geprikkeld bij de gedachte dat hij in het hierboven geschetste scenario hier nog had gespeeld. Helaas gaan we daar geen antwoord meer op krijgen
Helemaal eens, jammer voor die jongen, had n maand geleden nog hoop dat t goed zou komen, maar dat is wel vervlogen.
 
En toch, ik weet dat iedereen uitgekeken is op Mo en blij is dat ie weg is. Maar ik denk dat hij in geen betere team had kunnen zitten momenteel om zich te ontwikkelen. Ik vraag me af wat als hij nou wel de stap had gemaakt naar JPSV en pas dit seizoen was aangesloten bij het eerste. Dan had hij met jongens als Götze, Gakpo en Madueke spelers aan wie hij zich kon optrekken ipv meteen in zijn eerste seizoen de kar te moeten trekken als 17-jarige. Dat is gewoon funest gebleken voor zijn zelfbeeld en ego. Van bepalende speler een statusdowngrade naar talent zie je ook zelden. Enerzijds nu het zo goed draait kun je hem makkelijker missen, maar tegelijk wordt mijn verbeelding juist geprikkeld bij de gedachte dat hij in het hierboven geschetste scenario hier nog had gespeeld. Helaas gaan we daar geen antwoord meer op krijgen
Is hij al weg dan? Volgens mij vertoeft hij zo nu en dan nog ergens op De Herdgang.
Spelers als Götze, Gakpo en Madueke waren er vorig seizoen ook al.
Ihattaren heeft helaas aangetoond niet de mentaliteit voor topvoetbal.
 
Laatst bewerkt:
07-08-2021vvlpc_gsimage.png
 
Is hij al weg dan? Volgens mij vertoeft hij zo nu en dan nog ergens op De Herdgang.
Spelers als Götze, Gakpo en Madueke waren er vorig seizoen ook al.
Ihattaren heeft helaas aangetoond niet de mentalitiet voor topvoetbal.

Alleen toen vond hij zich al een grote meneer ingegeven door zijn seizoen onder Van Bommel. En vorig seizoen was hij ook lichamelijk niet fit en speelde er teveel in zijn privéleven. Soms vallen dingen perfect samen zoals in het geval van Madueke. Madueke had al laten weten per se te willen spelen. Stel hij had niet de huidige vorm om dat ook bij de trainer af te dwingen dan had je daar ook gedoe aan gehad. Maar gelukkig valt het bij hem wel perfect. En hoe een grote liefhebber ik ook ben van de voetballer Mo en hoe leuk ik het ook zou vinden dat er weer een Marokkaanse Nederlander slaagt bij PSV, ik zou altijd de doorbraak van Madueke verkiezen omdat zijn impact voor psv niet te evenaren is voor Mo.
 
En toch, ik weet dat iedereen uitgekeken is op Mo en blij is dat ie weg is. Maar ik denk dat hij in geen betere team had kunnen zitten momenteel om zich te ontwikkelen. Ik vraag me af wat als hij nou wel de stap had gemaakt naar JPSV en pas dit seizoen was aangesloten bij het eerste. Dan had hij met jongens als Götze, Gakpo en Madueke spelers aan wie hij zich kon optrekken ipv meteen in zijn eerste seizoen de kar te moeten trekken als 17-jarige. Dat is gewoon funest gebleken voor zijn zelfbeeld en ego. Van bepalende speler een statusdowngrade naar talent zie je ook zelden. Enerzijds nu het zo goed draait kun je hem makkelijker missen, maar tegelijk wordt mijn verbeelding juist geprikkeld bij de gedachte dat hij in het hierboven geschetste scenario hier nog had gespeeld. Helaas gaan we daar geen antwoord meer op krijgen
Daar zit wel wat waarheid in natuurlijk , zo is het met Bakkali ook gegaan , 17 jaar en al bij het eerste aangesloten , bewierookt en de hemel ingeprezen
 
Daar zit wel wat waarheid in natuurlijk , zo is het met Bakkali ook gegaan , 17 jaar en al bij het eerste aangesloten , bewierookt en de hemel ingeprezen
Och, en dan gooit een deel het op de roots van de jongens, maar de kans dat het met een speler met NLse roots ook zo loopt is net zo goed aanwezig.
 
Noem er eens een dan
Hoeveel NLse spelers zijn er bij PSV al op hun 17e doorgebroken danwel op een voetstuk geplaatst? En als er een voorbeeld komt van 10 jaar terug, voor de socials, voor de hypes dan doet dat ff niet mee.

Kortom, geen recent voorbeeld van een NLer die op zijn 17e op dusdanige wijze gepositioneerd werd.
 
Ik zou gewoon Raiola dumpen en me na een goed gesprek lekker weer aansluiten bij dit team. Voor Mo is plezier nu het allerbelangrijkste. Nu meedraaien en volgend seizoen de plek van Götze overnemen. Helaas denkt hij daar anders over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan