Derrick Luckassen (V)

Ooit gehaald als talent van vijf miljoen op basis van een half seizoen AZ. Hij zou op het middenveld en in de verdediging uit de voeten kunnen maar kwam hier nooit verder dan 1327 minuten speeltijd (14,74 wedstrijden). Een miskoop pur sang dus het one two trio zal waarschijnlijk binnenkort weer aan de bak mogen
 
Eerst zien dan geloven. Die raak je toch aan de straatstenen niet kwijt. Dit was dus ook Brands…
Transfervrij laten vertrekken dan spaar je nog zijn salaris.
Als hij dat tenminste wil, want hij kotst op PSV dus de kans is ook aanwezig dat hij zijn contract gewoon uitdient
2 jaar thuis gaat zitten en zijn salaris uit laat betalen.
 
Hij kotst op PSV.
PSV kotst op hem.
Verlies incasseren, en gratis laten vertrekken naar Telstar.
Als ze hem willen tenminste.
 
Of in de dying seconds van de transfermarkt nog verhuren aan een wanhopige club, zoals wij er ook aan zijn gekomen, bespaar je zijn salaris en pak je nog iets terug van je verlies. Er zal geen club komen die hem weloverwogen wil kopen ben ik bang. Mocht dat wel gebeuren weten we welke club een slechte TD heeft.
 
Of in de dying seconds van de transfermarkt nog verhuren aan een wanhopige club, zoals wij er ook aan zijn gekomen, bespaar je zijn salaris en pak je nog iets terug van je verlies. Er zal geen club komen die hem weloverwogen wil kopen ben ik bang. Mocht dat wel gebeuren weten we welke club een slechte TD heeft.
Kijk maar uit, dalijk koopt PSV hem nog een keer :cautious:
 
Ik zie dit en verder klik ik niet ;)

Bekijk bijlage 3620
Ik zou willen zeggen 'doe je eigen onderzoek' maar aangezien die tekst een smetje heeft... onder de foto in het artikel (welke ook in de tweet staat) staat het volgende bijschrift "Derrick Luckassen in duel met Yorbe Vertessen tijdens het trainingskamp van PSV 1 in Duitsland, vorige maand. © ANP"
 
Zou voor Hamilton ook de oplossing zijn, heeft ie geen last van mensen die willen racen
Toch nog even kunnen lachen toen hij gigantisch voor lul stond bij de herstart, ook al wist ik al dat hij uiteindelijk toch wel weer op het podium zou belanden, terwijl Max uiteraard weer alle pech van de wereld had.
 
Ik zou willen zeggen 'doe je eigen onderzoek' maar aangezien die tekst een smetje heeft... onder de foto in het artikel (welke ook in de tweet staat) staat het volgende bijschrift "Derrick Luckassen in duel met Yorbe Vertessen tijdens het trainingskamp van PSV 1 in Duitsland, vorige maand. © ANP"
Vooruit….. ik had ook wel zoiets verwacht. Maar in de korte versie komt het m.i. oenig over
 
Terug
Bovenaan Onderaan