Tsja... ze hebben het wel 'ns over IS, maareh... zo'n voetbalshirt..... dáár zou de wereldpolitiek zich eens druk over moeten maken :FP:
 
Ik deel de irritante mening wel, ik hou nooit van teasers, niet bij films, series of bij shirtjes.
Zeg gewoon 13-6-2017 om 18:00 maken we het bekend en klaar :/

 
Nou, daar is ie:

19105889_10155355406758953_3696544741655295549_n.jpg


Dan blijf ik erbij dat de zijkant er niet uitziet...
 
Het is geen geweldig mooi shirt, maar lelijk vind ik het ook niet. Ben dan zoals altijd ook meer benieuwd naar het uitshirt.
 
Wat een gelul allemaal.
Die thuisshirts zijn elke keer bijna hetzelfde.
Maak er toch niet zo'n drama van....

:D:clap:

Hoe bedoel je. Dit shirt heeft verticale witte en rode banen!! De vorige ook! Hoezo hetzelfde...euh.. laat maar :D

Ik vind het wel een verfrissend shirt. Wisselt toch elke keer af zo, ene keer meer wit, andere meer rood. Wat kun je anders. Beter dan die vage halve bogen die we 20 jaar geleden een keer hadden!
 
:D:clap:

Hoe bedoel je. Dit shirt heeft verticale witte en rode banen!! De vorige ook! Hoezo hetzelfde...euh.. laat maar :D

Ik vind het wel een verfrissend shirt. Wisselt toch elke keer af zo, ene keer meer wit, andere meer rood. Wat kun je anders. Beter dan die vage halve bogen die we 20 jaar geleden een keer hadden!

He! Respect voor het gloeilampshirt!
 
Wat een gelul allemaal.
Die thuisshirts zijn elke keer bijna hetzelfde.
Maak er toch niet zo'n drama van....

Uiteindelijk zijn de spelers die erin spelen veel belangrijker. Maar zoals de vooruitzichten nu zijn wordt het voorlopig een uitgekleed team. :shifty:
 
Terug
Bovenaan Onderaan