Algemene transfergeruchten

Boateng van Bayern München mag zeker transfervrij naar Eindhoven komen. Beslist een aanwinst voor PSV...!!
 
Ach, aan de andere kant, twitter had vorig jaar Götze veel eerder in beeld dan Elfrink, geruchten zijn leuk om bij te mijmeren.
De voorpret is al een paar jaar leuker dan het seizoen zelf. ;)
Toch denk ik dat als PSV echt ambitie heeft, dat je niet moet denken in welke spelers dan en dan teveel concurrentie krijgen of niet mogen banken. Je ziet gisteren dat je niet 12, maar zeker 18 basiswaardige spelers nodig hebt. Thomas, Mauro, Viergever zijn dat bijvoorbeeld al niet.
 
Hoe leuk Boateng ook zou zijn, je gaat dan wel erg leunen op oudere ervaren spelers. Daar zitten met het oog op de toekomst een hoop nadelen aan.
Gaat om de balans. Obispo gaat ‘em niet meer worden. Staat te laag in de pikorde. Viergever voldoet niet en Teze heeft na een prima seizoen toch niet overtuigd.
 
Je zult met dat soort spelers wel een paar ronde CL moeten overleven zodat je geld hebt te investeren. Met zulke spelers de EL in is de doodsteek voor je club.
Hoezo? Neem aan dat er gewoon een salaris plafond is, PSV gaat niet opeens gek doen om Boateng erbij te halen hij moet gewoon veel inleveren.
PSV heeft vrij duidelijk gemaakt niet op op CL niveau te investeren
 
Hoezo? Neem aan dat er gewoon een salaris plafond is, PSV gaat niet opeens gek doen om Boateng erbij te halen hij moet gewoon veel inleveren.
PSV heeft vrij duidelijk gemaakt niet op op CL niveau te investeren
Dat is voor de bühne denk ik. Worden voor bepaalde spelers echt wel uitzonderingen gemaakt.
 
Hoezo? Neem aan dat er gewoon een salaris plafond is, PSV gaat niet opeens gek doen om Boateng erbij te halen hij moet gewoon veel inleveren.
PSV heeft vrij duidelijk gemaakt niet op op CL niveau te investeren
Geld om nieuwe spelers te kopen. Boateng ga je nooit meer verkopen. Van de EL opbrengsten koop je nog geen PSV shirt.
 
Hoe zit het met Arias eigenlijk? Misschien eens polsen mocht Dumfries weggaan? Volgens de transfermarkt is hij 6 miljoen waard met een contract van 2 jaar, lijkt me haalbaar.Hij is daarnaast nog maar 29 dus kan eventueel nog restwaarde bevatten. Leverkusen is nou toch ook niet zijn droomclub lijkt me.
 
Hoe zit het met Arias eigenlijk? Misschien eens polsen mocht Dumfries weggaan? Volgens de transfermarkt is hij 6 miljoen waard met een contract van 2 jaar, lijkt me haalbaar.Hij is daarnaast nog maar 29 dus kan eventueel nog restwaarde bevatten. Leverkusen is nou toch ook niet zijn droomclub lijkt me.
Laten we de scouting een keer aan he werk zetten i.p.v. oud gediende terughalen.
 
Laten we de scouting een keer aan he werk zetten i.p.v. oud gediende terughalen.
Ja klopt, echter wet Mwene me nog niet helemaal te overtuigen als basisspeler. Daarnaast vind ik het een beetje eng als ik Rik Elfrink zie tweeten dat de verdediging klaar is.
 
Ja klopt, echter wet Mwene me nog niet helemaal te overtuigen als basisspeler. Daarnaast vind ik het een beetje eng als ik Rik Elfrink zie tweeten dat de verdediging klaar is.

Vrij kort door de bocht om Mwene te beoordelen op 2 a 3 potjes. In die potjes kon Gomes vroeger ook niet bekoren. We weten allemaal hoe dat verder verlopen is.
 
Ja klopt, echter wet Mwene me nog niet helemaal te overtuigen als basisspeler. Daarnaast vind ik het een beetje eng als ik Rik Elfrink zie tweeten dat de verdediging klaar is.
Rik is inderdaad vol lof over Mwene en blijkbaar ziet Schmidt het ook erg in hem zitten aangezien Teze uit de basis wordt gelaten. Ik ben bang dat er inderdaad geen aankopen meer volgen. De backposities vind ik nog heel kwetsbaar als Dumfries weggaat.
 
Rik is inderdaad vol lof over Mwene en blijkbaar ziet Schmidt het ook erg in hem zitten aangezien Teze uit de basis wordt gelaten. Ik ben bang dat er inderdaad geen aankopen meer volgen. De backposities vind ik nog heel kwetsbaar als Dumfries weggaat.
CV ook, als je ziet dat Viergever opdraaft als Boscagli afhaakt.
 
CV ook, als je ziet dat Viergever opdraaft als Boscagli afhaakt.
Er is een tijd geweest dat Viergever in de basis stond bij PSV en nu moet hij met de basis cv van Vitesse afgelopen seizoen concurreren wie de back up lcv mag zijn. Op zich niet verkeerd. En Teze als back up rcv ook vooruitgang tov vorig seizoen. Backs mogen er van mij wel twee stuks bij als Dumfries vertrekt
 
Hoe zit het met Arias eigenlijk? Misschien eens polsen mocht Dumfries weggaan? Volgens de transfermarkt is hij 6 miljoen waard met een contract van 2 jaar, lijkt me haalbaar.Hij is daarnaast nog maar 29 dus kan eventueel nog restwaarde bevatten. Leverkusen is nou toch ook niet zijn droomclub lijkt me.
Met Mwene en Teze zijn we al voorzien. Denk dat Mwene wel eens de nieuwe Arias kan worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan