Algemene transfergeruchten

Ga eens snel je mond spoelen, die twee mogen de veters nog niet eens strikken van onze helden Marcelo en Derijck😡
Nog altijd beter dan Koot- Valckx. De vervangers ven Koeman-Nielsen.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Jeetje, dat is echt een achteruitgang! Ik vond valckx een prima verdediger toen hij terug kwam van sporting. Koot….tja toch een nobody geworden, leuke stand in
Ja de 2e periode Valckx was beter. Speelde ook een prima WK tegen Brazilië. Maar zijn eerste periode was drama met zijn afgezakte sokjes.
 
Gaat om de balans. Obispo gaat ‘em niet meer worden. Staat te laag in de pikorde. Viergever voldoet niet en Teze heeft na een prima seizoen toch niet overtuigd.
Blijkbaar. Denk dat het vooral komt omdat hij zichzelf als vervanger van d'n Dumf ziet, terwijl hij op die positie bij lange na niet zo goed is als centraal achterin. Erg jammer. Was wmb de meest stabiele speler afgelopen seizoen, en dus erg raar dat hij nu ineens zo gedegradeerd is.
 
Blijkbaar. Denk dat het vooral komt omdat hij zichzelf als vervanger van d'n Dumf ziet, terwijl hij op die positie bij lange na niet zo goed is als centraal achterin. Erg jammer. Was wmb de meest stabiele speler afgelopen seizoen, en dus erg raar dat hij nu ineens zo gedegradeerd is.
Vind ik niet, Teze en boscagli samen is te onervaren. Beide zijn goed genoeg maar beide hebben een ervaren speler naast hem nodig.
 
Als ik zie hoe Feyenoord speelde tegen Drita, dan is dat echt diep sneu. Dan hebben ze nog wel meer spelers nodig dan Veerman.
 
10M+ voor Veerman ? Srsly ?

Of ie het waard is of niet: hij heeft nog een lang contract en Heerenveen kan het geld goed gebruiken. Die zetten hoog in. Het risico dat je je hand overspeelt is dan aanwezig, maar ik snap het wel. Ik vind Veerman een speler met veel meer potentie dan die Ejuke, en die kregen ze ook voor veel geld verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan