Pablo Rosario (M)

Blijft doneren over...
Niet naar Frankrijk :eek:

corona-frankrijk.jpg

Jullie kunnen me niet missen. :geek: Als jullie er maar op trainen. ;)
 
Toch vind ik dat rosario wat meer respect verdiend. Ondanks dat hij een dooie cavia op zn hoofd heeft, maar een half jaar aardig gespeeld heeft en vooral het pispaaltje was. Heeft hij niet vervelend over wat dan ook bij psv uitgelaten en altijd 100% gegeven. En daarom gun ik hem deze transfer van harte, hij kan ook met opgeheven hoofd door de voordeur vertrekken. En hopelijk bouwt hij daarop zijn carrière uit, Pablo het gaat je goed!
 
Toch vind ik dat rosario wat meer respect verdiend. Ondanks dat hij een dooie cavia op zn hoofd heeft, maar een half jaar aardig gespeeld heeft en vooral het pispaaltje was. Heeft hij niet vervelend over wat dan ook bij psv uitgelaten en altijd 100% gegeven. En daarom gun ik hem deze transfer van harte, hij kan ook met opgeheven hoofd door de voordeur vertrekken. En hopelijk bouwt hij daarop zijn carrière uit, Pablo het gaat je goed!
Prima gozer en nooit negatief, heb je gelijk in. Jammer dat ie niet kan voetballen. Volgens mij waren de meesten daar negatief over :unsure:
 

Zijn niveau bij Jong PSV en Almere City heeft hij nooit meer gehaald.
Hij was bij beide wekelijks de uitblinker.
Hopelijk krijgt zijn zelfvertrouwen een boost , wie weet komt hij weer bij Oranje. Miracles do happen.
Zijn wereldgoal tegen Inter is het enige positieve wat me van hem zal bijblijven, en natuurlijk zijn regelmatige balverlies, balletjes breed en terug en sommige vooruit. Goed karakter, dat ook.
Mooi en nu doorselecteren.
Rigo, Thomas, Sadilek, Mauro, zelfs Guti, niet goed genoeg.
Alle 5 te weinig rendement.
 
Laatst bewerkt:
Beste voor beide partijen, Pablo werd bij PSV niet meer beter en hij maakte PSV ook niet beter. In een iets sterkere competitie met een nieuwe omgeving zou hij zomaar eens kunnen opbloeien. Ik gun hem een mooie carrière in het buitenland.
 
Veel Succes Pablo. Je niveau bij Jong PSV en Almere City heb je helaas nooit meer gehaald.
Je was bij beide wekelijks de uitblinker.
Hopelijk krijgt je zelfvertrouwen een boost , wie weet kom je dan weer bij Oranje.
Nog bedankt voor jouw wereldgoal tegen Inter. Je kan het dus wel.
Ik vind juist wel dat hij wekelijks zijn niveau van bij Jong PSV en Almere City haalde. ;)
Desalniettemin gunnen we hem natuurlijk deze mooie stap met hopelijk veel speeltijd en een prachtig avontuur.
 
Dus ik zoeken bij de spelers, is zijn topic al te vinden bij Historie.
Hele diepe zucht van opluchting.
Bij iedereen, denk ik.

Behalve bij Ajax en diverse (middelmatige) eredivisiecoaches.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan