Algemene transfergeruchten

Zou me niks verbazen Veerman. Zie ik best zitten als we Rosario en Guti verkopen! Op die manier kan hij voldoende inval minuten maken. Heerenveen kan hem blijkbaar niet verkopen nu voor de vraagprijs dus die zullen vanzelf schappelijker worden
 
Eerlijk gezegd vind ik dat wel een voetballetje voor het volgassfussbal van Schmidt. Zou in mijn ogen ook wel een serieuzere kans mogen krijgen in de voorbereiding. Maar ik denk dat Schmidt het ook niet zo op hem heeft. Bij Slavia Praag zich toch de Tsjechische selectie ingespeeld.
Veel te klein. Kan ook niet echt iets met de bal. Waar wil je hem neerzetten?
 
Veel te klein. Kan ook niet echt iets met de bal. Waar wil je hem neerzetten?
Op middenveld heb je niet per se veel lengte nodig. Hij moet a la Kante gewoon overal tussen zitten met de stofzuiger. Van Bommel heeft hem een valse start gegeven als linksback. Is gewoon een cvm. Mag van mij stand in zijn van Sangare mits hij de nodige stappen heeft gezet. Kan ik lastig beoordelen. Heeft geen kans gehad in de voorbereiding
 
Veerman, ook zo’n loyale werknemer… Gelijk Heerenveen onder druk zetten en roepen dat “ het te gek voor woorden is wat Heerenveen voor hem vraagt”, en dat hij “ erg teleurgesteld was toen PSV, Pröpper haalde”…
Laa gaan…
 
Wat mij betreft verkopen we hem, Mauro en zelfs Thomas vind ik ook werkers en beter dan Sadilek. Alle drie op de loonlijst vind ik een beetje te veel van het goede.
 
  • Leuk
Reactions: IPF

Houden of verkopen medeforummers?
Alles wat geen basismateriaal is verkopen en vervangen.
 
Wat ik nooit begrijp is dat Thomas altijd als halve 10 wordt ingezet. We hebben hem gekocht van PEC toen was hij uitblinker op 6 daar. Ik zou hem daar willen zien als reserve. Sangare, Propper, Van Ginkel, Thomas. Dan 1 aankoop voor toekomst op die positie die dicht tegen basis aan zit. De rest (Sadilek en Guti) verkopen.

Ik weet dat we met Luckassen, Maher, Ramselaar wat voorbeelden hebben van spelers die de stap niet aankunnen maar Veerman heeft bij Heerenveen wel veel indruk gemaakt. Hij lijkt me wat onverstoorbaarder; en past zich sneller aan aan het niveau denk ik ala Dumfries. Hij zou een mooie backup zijn voor zowel de CM positie als de positie van Gotze. Die laatste is toch nog redelijk blessure gevoelig. Veerman kan zowel onze buitenspelers of backs bedienen; als in de korte combinatie met Gotze en Zahavi. Daarnaast is het een Nederlandse speler; en we hebben toch nu weer behoorlijk wat buitenlandse spelers in de selectie. Op zich geen probleem, maar nederlandse talenten heeft altijd mijn voorkeur.

 
Laatst bewerkt:
Wat ik nooit begrijp is dat Thomas altijd als halve 10 wordt ingezet. We hebben hem gekocht van PEC toen was hij uitblinker op 6 daar. Ik zou hem daar willen zien als reserve. Sangare, Propper, Van Ginkel, Thomas. Dan 1 aankoop voor toekomst op die positie die dicht tegen basis aan zit. De rest (Sadilek en Guti) verkopen.

Ik weet dat we met Luckassen, Maher, Ramselaar wat voorbeelden hebben van spelers die de stap niet aankunnen maar Veerman heeft bij Heerenveen wel veel indruk gemaakt. Hij lijkt me wat onverstoorbaarder; en past zich sneller aan aan het niveau denk ik ala Dumfries. Hij zou een mooie backup zijn voor zowel de CM positie als de positie van Gotze. Die laatste is toch nog redelijk blessure gevoelig. Veerman kan zowel onze buitenspelers of backs bedienen; als in de korte combinatie met Gotze en Zahavi. Daarnaast is het een Nederlandse speler; en we hebben toch nu weer behoorlijk wat buitenlandse spelers in de selectie. Op zich geen probleem, maar nederlandse talenten heeft altijd mijn voorkeur.

“Op zich geen probleem, maar nederlandse talenten heeft altijd mijn voorkeur.”
Wat doet die Braziliaan daar dan? :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan