Donyell Malen (A)

Dan krijgt Raiola dus toch de 9 miljoen…
Als hij het bedrag volledig wil hebben wel ja. Zou ook kunnen zijn dat hij iets water bij de wijn heeft gedaan. :rolleyes:
Maar dat doet hij anders nooit. :cautious: Dus in dit geval waarschijnlijk ook niet.
 
6 miljoen salaris per jaar. Ook belachelijk.
Inderdaad, maakt ie het niet waar dan is het een flinke last, maakt ie het waar ben je de sjaak bij opwaarderen. Sowieso geeft een dermate hoog salaris kans op scheve gezichten (of is dit gewoon bij die club..)
 
Inderdaad, maakt ie het niet waar dan is het een flinke last, maakt ie het waar ben je de sjaak bij opwaarderen. Sowieso geeft een dermate hoog salaris kans op scheve gezichten (of is dit gewoon bij die club..)
Het is zelfs voor BL fors, vergelijkbaar met wat Götze in zijn goede jaren kreeg (6.4 dacht ik kreeg die voor zijn stap naar Bayern), maar tijden zijn veranderd.
 
Het is zelfs voor BL fors, vergelijkbaar met wat Götze in zijn goede jaren kreeg (6.4 dacht ik kreeg die voor zijn stap naar Bayern), maar tijden zijn veranderd.
Yups, inkomsten zijn minder zeker door een onzekere economie tgv covid, logisch dat de lonen derhalve stijgen...
 
Yups, inkomsten zijn minder zeker door een onzekere economie tgv covid, logisch dat de lonen derhalve stijgen...

Voor wat t waard is qua betrouwbaarheid, Reus en Haaland zitten er nog n flinke stap boven (en Sancho ook), maar t blijft n flinke smak geld natuurlijk.
 

Voor wat t waard is qua betrouwbaarheid, Reus en Haaland zitten er nog n flinke stap boven (en Sancho ook), maar t blijft n flinke smak geld natuurlijk.
Arme club; nu snap ik waarom ze zo'n moeite hadden om 30 miljoen voor Donyell af te tikken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is zelfs voor BL fors, vergelijkbaar met wat Götze in zijn goede jaren kreeg (6.4 dacht ik kreeg die voor zijn stap naar Bayern), maar tijden zijn veranderd.
Goede spitsen zijn zeldzaam...en peperduur. Daarom had ik ook eerder op 35 miljoen gerekend. Maar dat is dan ook wel de max.
Donyell heeft één hele CL wedstrijd gespeeld en vijf invalbeurten. Ik sta niet te juichen maar kan het ook weer geen braswerk noemen.
 
Vertessen verhuren en geen Luuk de jong, kan idd alleen maar tegenvallen.maar voor weinig misschien wel doen.andere spits als zahavi dus kan misschien wel iets open breken als het niet werkt met zahavi in de wedstrijd.toch heb je een soort balans dan voorin. Zoiezo nog centrale verdediger en toch stiekem hoop op een nieuwere jongere spits. We zullen het zien.
 
Vertessen verhuren en geen Luuk de jong, kan idd alleen maar tegenvallen.maar voor weinig misschien wel doen.andere spits als zahavi dus kan misschien wel iets open breken als het niet werkt met zahavi in de wedstrijd.toch heb je een soort balans dan voorin. Zoiezo nog centrale verdediger en toch stiekem hoop op een nieuwere jongere spits. We zullen het zien.
Zo'n 50 wedstrijden te gaan dit jaar, Vertessen gaat genoeg minuten krijgen dit seizoen.
 
Vertessen verhuren en geen Luuk de jong, kan idd alleen maar tegenvallen.maar voor weinig misschien wel doen.andere spits als zahavi dus kan misschien wel iets open breken als het niet werkt met zahavi in de wedstrijd.toch heb je een soort balans dan voorin. Zoiezo nog centrale verdediger en toch stiekem hoop op een nieuwere jongere spits. We zullen het zien.
Waarom Vertessen verhuren? Lijkt me juist dat we hem goed kunnen gebruiken.

Nu hebben Madueke, Gakpo, Zahavi, Doan(?) en Vertessen. Dat zijn 5 spelers voor 3 posities. Dus niet dubbel bezet. Eventueel nog Ledezma en Romero maar beide vind ik erg lastig om op te gokken. Mooi als ze van waarde zijn dit seizoen. Maar ik zou graag de drie voorste posities dubbel bezetten.
 
Genoeg om een vervanger te halen in ieder geval. Zahavi vertrekt mogelijk na dit seizoen (hoewel ik bij een goed seizoen nog wel een +1 verwacht vanuit PSV) en je hebt verder alleen Madueke en Maxi voorin. Laatstgenoemde is vanwege zijn verleden niet betrouwbaar voor een heel seizoen, laat staan dat ik zijn niveau nu kan inschatten. Dan heb je nog Vertessen, maar dat vind ik geen basisspeler. Mag van mij dus wel een extra optie bijkomen. Het liefst geen Luuk (te hoog "kan alleen maar tegenvallen" + geen restwaarde). Ik ben echter bang dat er verder niet zoveel op de radar van onze meesterscouts staat, of Schmidt moet nog een of andere Duitse spits kennen.
Ik ben geen Vertessen fan maar hij kan mij wel eens gaan verrassen.
 
30 mln + 4 mln aan bonus en minder naar Raiola. Als er ook nog een flink doorverkooppercentage op zit lijkt me dat in huidige corona markr redelijk.

Blijft jammer dat die debiel van een de boer hem nier als basisspeler had op ek. Kost ons 10 mln
 
Terug
Bovenaan Onderaan