Denzel Dumfries (V)

Bij blijven wordt t wel tijd voor contractverlenging, ligt nu nog 2 jaar vast. Overigens ga ik er vanuit dat als Denzel vertrekt er nog een echte vervanger komt en dat Mwene in beginsel slechts de backup is voor die positie.
Riskant. CL proberen te halen met je backup. Ik vrees dat Teze en Mwene het moeten gaan doen op rechts.
 
Bij blijven wordt t wel tijd voor contractverlenging, ligt nu nog 2 jaar vast. Overigens ga ik er vanuit dat als Denzel vertrekt er nog een echte vervanger komt en dat Mwene in beginsel slechts de backup is voor die positie.

Denk het niet. Teze en Mwene, dubbel bezette positie.
 
Riskant. CL proberen te halen met je backup. Ik vrees dat Teze en Mwene het moeten gaan doen op rechts.
Ja, de opvolger kopen op t moment dat vertrek niet zeker is is ook niet risicovrij. Met Mwene / Teze op RB haal je CL misschien wel, maar in de CL...
 
Ik wil de teamspirit en drive naar voren van Dumfries er nog wel een jaartje bij in het elftal van gisteren.
Snap wat je bedoeld, ik denk alleen dat we dit jaar er het meeste geld voor krijgen dankzij zijn EK. Aan de andere kant als het verschil niet te groot is heb je voor relatief weinig geld een redelijke tot goede rechtsback..
 
Ik ook, maar in dit team lijkt zowel hij als Malen niet meer te passen.

Voor wat betreft Malen kan ik erin meegaan, ik denk dat Dumfries nog steeds past. En dat er ook met Madueke vast wel een goede samenwerking te bewerkstelligen is. Nu was het commentaar op Dumfries natuurlijk vaak dat hij verdedigend juist tegenvalt, maar volgens mij doet niet onder voor de vervanging, al is dat een hele snelle conclusie na 1 wedstrijd. Bovendien ben ik meer fan van veel aanvallen, tegendoelpunten kan ik dan mee leven. Ik schat overigens de kans dat hij nog een jaar blijft wel heel laag in.
 
Ik ook, maar in dit team lijkt zowel hij als Malen niet meer te passen.
Denk het ook.
Voor wat betreft Malen kan ik erin meegaan, ik denk dat Dumfries nog steeds past. En dat er ook met Madueke vast wel een goede samenwerking te bewerkstelligen is. Nu was het commentaar op Dumfries natuurlijk vaak dat hij verdedigend juist tegenvalt, maar volgens mij doet niet onder voor de vervanging, al is dat een hele snelle conclusie na 1 wedstrijd. Bovendien ben ik meer fan van veel aanvallen, tegendoelpunten kan ik dan mee leven. Ik schat overigens de kans dat hij nog een jaar blijft wel heel laag in.
Dumfries stond er vorig jaar vaak al, terwijl Mwene er nu komt. Of dat opdracht of kunde is, weet ik niet.
 
Voor wat betreft Malen kan ik erin meegaan, ik denk dat Dumfries nog steeds past. En dat er ook met Madueke vast wel een goede samenwerking te bewerkstelligen is. Nu was het commentaar op Dumfries natuurlijk vaak dat hij verdedigend juist tegenvalt, maar volgens mij doet niet onder voor de vervanging, al is dat een hele snelle conclusie na 1 wedstrijd. Bovendien ben ik meer fan van veel aanvallen, tegendoelpunten kan ik dan mee leven. Ik schat overigens de kans dat hij nog een jaar blijft wel heel laag in.
Ik ben geneigd te denken dat wanneer PSV na de groepsfase had laten doorschemeren dat Denzel niet te koop was, dat hij al weg was geweest. Voor een prima bedrag. #pokerface
 
Denk het ook.

Dumfries stond er vorig jaar vaak al, terwijl Mwene er nu komt. Of dat opdracht of kunde is, weet ik niet.
Precies, volgens mij hadden we met Denzel en Max gisteren niet met 5-1 gewonnen. Dan hadden we weer een gammele verdediging gehad, die overal tekort komt. En waren de voorzetten weer uitsluitend van Max en Denzel gekomen, ipv Gotze en Madueke . Verkoop Dumfries nou maar gewoon, 15m is heel mooi, volgens mij is er helemaal niet zoveel belangstelling voor hem, volgens mij alleen Brands geinteresseerd, alle ander 'geruchten' zijn niet geinteresseerd/doorgeschakeld naar andere spelers
 
Terug
Bovenaan Onderaan