Mohamed Ihattaren (M)

Zou 100% een actie van die *** van een Overmars zijn. Verder schat ik de kans dat het nog goed gaat komen tussen trainer en speler laag in, zoals Huez zegt.
Misschien als Ihattaren boven zichzelf uitstijgt, Schmidt het vertrouwen schenkt met een basisplaats, en beide heren die gelegenheid gebruiken om het bij te leggen.
Volgens mij voelt Mo zich miskend, en Roger zijn vertrouwen beschaamd.
Goed verwoord en helaas hebben een hoop voetballers en trainers een te groot ego om na een statement te veranderen. Ik hoop dat ik aangenaam verrast wordt.
 
Ik denk dat de chemie tussen Mo en Schmidt er gewoon, om wat voor reden dan ook, niet gaan komen. Wie er gelijk heeft, of wat de reden ook is, gaan wij buitenstaanders toch nooit volledig begrijpen. Wij dachten/ hoopten een goudmijn in handen te hebben. Ik ben nog steeds positief, misschien tegen beter weten in, over Mo. Misschien is het voor beide partijen beter om afscheid te nemen van elkaar en stoppen we deze soap, krijgt PSV toch nog wat geld en Mo een eerlijke kans op een nieuwe kans bij een nieuwe club.

Begrijp me niet verkeerd ik hoop dat Mo bij ons excelleert maar ik ben bang dat het tussen hem en Schmidt niet meer goed komt. Anders zou er al veel eerder duidelijkheid zijn of hij blijft of niet.

Andersom geredeneerd: Als t echt allemaal zo erg is als de media ons wil doen laten geloven, dan zou hij al lang vertrokken zijn.

De soap is er alleen maar omdat de media er een soap van maken.

Wat ik zie schetst een wat ander plaatje: nl een speler die nu wel afgetraind aan t nieuwe seizoen begint.
Een speler die deze trainer in de armen heeft gevlogen na een goal.
Een speler die het enorm naar zn zin heeft in dit team, afgaande op videootjes vanuit de voorbereiding.

Ook ik heb geen idee wat er precies achter de schermen plaatsvindt e.d.
Maar ik wantrouw het beeld dat de media ons schetst volledig.
 
Andersom geredeneerd: Als t echt allemaal zo erg is als de media ons wil doen laten geloven, dan zou hij al lang vertrokken zijn.

De soap is er alleen maar omdat de media er een soap van maken.

Wat ik zie schetst een wat ander plaatje: nl een speler die nu wel afgetraind aan t nieuwe seizoen begint.
Een speler die deze trainer in de armen heeft gevlogen na een goal.
Een speler die het enorm naar zn zin heeft in dit team, afgaande op videootjes vanuit de voorbereiding.

Ook ik heb geen idee wat er precies achter de schermen plaatsvindt e.d.
Maar ik wantrouw het beeld dat de media ons schetst volledig.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar geef als Mo zijnde dan een signaal af door bij te tekenen als je weer happy de peppy bent.
 
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar geef als Mo zijnde dan een signaal af door bij te tekenen als je weer happy de peppy bent.

Dat is ook weer zo.

Ben benieuwd welke evil rol zn volgevreten zaakwaarnemer Rupsjenooitgenoeg hier in speelt
 
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar geef als Mo zijnde dan een signaal af door bij te tekenen als je weer happy de peppy bent.
Hij wordt waarschijnlijk tegengehouden door Raiola. Die wil cashen of Ihattaren na dit seizoen transfervrij laten vertrekken.
 
Wat er in dat artikel meerdere malen herhaald wordt klopt in mijn ogen wel. "Het lijkt een normaal antwoord, maar VI ziet het anders". VI is tegenwoordig niet veel beter dan een Privé en geilt er op als ze onder de artikelen honderden verhitte discussies uitlokken. Daarnaast zegt Schmidt ook niets wat niet waar is, want het was lastig voor én met Mo. En dat zal Mo zelf ook wel weten. Qua blik op het heden en op de toekomst vind ik zijn uitspraken prima. Mo niet belangrijker maken dan hij is en dat hij net als ieder ander keihard moet werken voor zijn plek.
 
Wat er in dat artikel meerdere malen herhaald wordt klopt in mijn ogen wel. "Het lijkt een normaal antwoord, maar VI ziet het anders". VI is tegenwoordig niet veel beter dan een Privé en geilt er op als ze onder de artikelen honderden verhitte discussies uitlokken. Daarnaast zegt Schmidt ook niets wat niet waar is, want het was lastig voor én met Mo. En dat zal Mo zelf ook wel weten. Qua blik op het heden en op de toekomst vind ik zijn uitspraken prima. Mo niet belangrijker maken dan hij is en dat hij net als ieder ander keihard moet werken voor zijn plek.
Alles voor de clicks, waar het blad vroeger genoeg had aan de inkomsten uit het blad zelf moeten ze nu ook scoren voor de clicks om hun 'relevantie' te behouden. Uiteindelijk kan je het blad niet draaiende houden op abbonees die op inhoudelijke artikelen zitten te wachten.

Aanvulling, zo had je begin deze eeuw de 'Johan' serieuzer dan VI, meer achtergrond, minder actualiteit. hoewel het gros hier zal gruwelen van de naam was dit wat mij betreft een leuk tijdschrift met diepgang, maar daar was dus ook geen markt voor uiteindelijk.
 
Laatst bewerkt:
Wat er in dat artikel meerdere malen herhaald wordt klopt in mijn ogen wel. "Het lijkt een normaal antwoord, maar VI ziet het anders". VI is tegenwoordig niet veel beter dan een Privé en geilt er op als ze onder de artikelen honderden verhitte discussies uitlokken. Daarnaast zegt Schmidt ook niets wat niet waar is, want het was lastig voor én met Mo. En dat zal Mo zelf ook wel weten. Qua blik op het heden en op de toekomst vind ik zijn uitspraken prima. Mo niet belangrijker maken dan hij is en dat hij net als ieder ander keihard moet werken voor zijn plek.
Waarom moet hij zijn mening over Mo steeds in de media ventileren? Iedereen kon in de voorbereiding zien dat hij voor zijn kans en plek wil vechten en gemotiveerd overkomt. Wellicht een idee om dat ook eens te benadrukken - als is het ten behoeve van de transfersom - in plaats van steeds wijzen op allerlei kritiekpunten.
Een eerlijke mening juich ik in beginsel hard toe, maar hij heeft ook nog een beschermende taak voor Mo en de club. In ieder geval is deze relatie volledig bekoeld en zal het beste zijn als hij een transfer krijgt.
 
Waarom moet hij zijn mening over Mo steeds in de media ventileren? Iedereen kon in de voorbereiding zien dat hij voor zijn kans en plek wil vechten en gemotiveerd overkomt. Wellicht een idee om dat ook eens te benadrukken - als is het ten behoeve van de transfersom - in plaats van steeds wijzen op allerlei kritiekpunten.
Een eerlijke mening juich ik in beginsel hard toe, maar hij heeft ook nog een beschermende taak voor Mo en de club. In ieder geval is deze relatie volledig bekoeld en zal het beste zijn als hij een transfer krijgt.
Word toch naar gevraagd?
 
Waarom moet hij zijn mening over Mo steeds in de media ventileren? Iedereen kon in de voorbereiding zien dat hij voor zijn kans en plek wil vechten en gemotiveerd overkomt. Wellicht een idee om dat ook eens te benadrukken - als is het ten behoeve van de transfersom - in plaats van steeds wijzen op allerlei kritiekpunten.
Een eerlijke mening juich ik in beginsel hard toe, maar hij heeft ook nog een beschermende taak voor Mo en de club. In ieder geval is deze relatie volledig bekoeld en zal het beste zijn als hij een transfer krijgt.
Omdat ie een vraag krijgt?
 
Ik bedoel te zeggen, de beantwoording kan ook iets positiever. We zagen allen weer een sprankje van de oude Mo terug, maar de focus ligt weer op hoe lastig die vorig jaar is geweest. Maar goed, het is duidelijk dat Schmidt hem er niet bij hoeft te hebben.
Duitsers zijn gewoon racisten 😁
 
Ik bedoel te zeggen, de beantwoording kan ook iets positiever. We zagen allen weer een sprankje van de oude Mo terug, maar de focus ligt weer op hoe lastig die vorig jaar is geweest. Maar goed, het is duidelijk dat Schmidt hem er niet bij hoeft te hebben.
vind de beantwoording redelijk neutraal. hij is een van de 23 en hij kan nog stappen zetten. Lijkt mij geen woord aan gelogen, of ben jij van mening dat Mo uitgeleerd is?
 
Hebben wij het over deze quote? :

' Waarin hij zich nog moet verbeteren? Dan gaat het over betrouwbaarheid, tactische dingen, mentaliteit en motivatie."

Bron

Veel dodelijker dan deze heb ik ze niet gezien, de afgelopen 50 jaar :ROFL:

( Hoewel ik niets liever zie dan Mo, die dit seizoen zijn talent waarmaakt. Goed voor hem, goed voor PSV ) .
 
Word toch naar gevraagd?
Zeker. Maar ik ben het met Twan eens: Schmidt hoeft geen eerlijk antwoord te geven in de media omdat hij naast zijn eigen meninkje ook nog een verantwoordelijkheid heeft richting PSV. Hij heeft ooit over Rosario gezegd dat hij “ van wereldniveau is”. Niemand geloofde hem maar hij zei het toch, omdat hij Rosario wilde beschermen tegen de kritiek van de pers. Het lijkt er op dat hij altijd iets wil roepen waarmee hij de pers ( dus mij :ROFL: :ROFL: ) dwars wil zitten.
Maar dat is niet zijn taak, hij is geen Tijs Slegers, maar de coach, dus trainer en coach tegelijk. Hij zou op dit moment ten faveure van PSV Mo de hemel moeten in prijzen, roepen dat ie ontzettend goed bezig is en niet dat hij “ betrouwbaarder” moet worden. Wat een domme woordkeuze van hem!
 
Zeker. Maar ik ben het met Twan eens: Schmidt hoeft geen eerlijk antwoord te geven in de media omdat hij naast zijn eigen meninkje ook nog een verantwoordelijkheid heeft richting PSV. Hij heeft ooit over Rosario gezegd dat hij “ van wereldniveau is”. Niemand geloofde hem maar hij zei het toch, omdat hij Rosario wilde beschermen tegen de kritiek van de pers. Het lijkt er op dat hij altijd iets wil roepen waarmee hij de pers ( dus mij :ROFL: :ROFL: ) dwars wil zitten.
Maar dat is niet zijn taak, hij is geen Tijs Slegers, maar de coach, dus trainer en coach tegelijk. Hij zou op dit moment ten faveure van PSV Mo de hemel moeten in prijzen, roepen dat ie ontzettend goed bezig is en niet dat hij “ betrouwbaarder” moet worden. Wat een domme woordkeuze van hem!
Maar jij was sowieso al geen fan.
Jij bent nu een beetje de Schmidt en Schmidt is jouw Mo.

En zo heeft iedereen zijn meninkjes en zijn favorietjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan