Oefenwedstrijden

Ach oefenwedstrijden zeggen weinig. Voor hetzelfde geld win je 3x met 10 nul en ga je onderuit tegen Gala. Dit geeft tenminste aan dat ze nog hard moeten werken en ook eventuele versterkingen welkom.


Ook belangrijk dat we tegen Gala Gakpo hebben. Dat scheelt ook.
Dat scheelt niet, dat verdoezelt hooguit. Het mist gogme, gif en snelheid. En dat is al een poosje zo.
 
Ach oefenwedstrijden zeggen weinig. Voor hetzelfde geld win je 3x met 10 nul en ga je onderuit tegen Gala. Dit geeft tenminste aan dat ze nog hard moeten werken en ook eventuele versterkingen welkom.


Ook belangrijk dat we tegen Gala Gakpo hebben. Dat scheelt ook.
Zo kun je elke wedstrijd benaderen. Kom op.. dit moet je met minimaal 4-0 kunnen af doen. PSV heeft eigenlijk geen goede kans gehad.
 
Ik vind Ramalho vooralsnog een soort Boscagli 2. Opbouwend prima, maar niet al te snel en eigenlijk te klein voor een CV.
Normaliter zijn dit soort spelers de 12e-13e in de selectie. Het is werkelijk rampzalig dat je zulke spelers met zo’n status en zoveel tekortkomingen in het hart van de verdediging van PSV moet zien voetballen. Met een selectie met zelfs Denzel en Malen, werden we tweede. Zonder hen en met de vervangers van zulk niveau, moet je met Feyenoord uitvechten wie 3e wordt. Geen doemscenario hoor, gewoon realiteit. Hopelijk krijg ik gewoon ongelijk!
 
Ik lees dit topic. Het is raar maar waar: tijdens het lezen heb ik barstensvol vertrouwen in komend seizoen gekregen.
Waarschijnlijk omdat de toppers/vedettes niet thuisgeven vandaag, of zo? Ik weet het ook niet waarom.
 
We missen een Bommel / Guardado type op het middenveld. Graag bij vertrek van Malen een topspits erbij en liefst nog een echte CV. Desnoods een gokje als VD Ven.
 
Zo kun je elke wedstrijd benaderen. Kom op.. dit moet je met minimaal 4-0 kunnen af doen. PSV heeft eigenlijk geen goede kans gehad.
Nee zo kun je elke oefenwedstrijden benaderen. Kijk alleen al naar het verschil in teams. Vaak is de trainingintensiteit ook wat hoger. Oefenwedstrijden gaat het niet om resultaat. Maar juist ritme krijgen.
 
Nee zo kun je elke oefenwedstrijden benaderen. Kijk alleen al naar het verschil in teams. Vaak is de trainingintensiteit ook wat hoger. Oefenwedstrijden gaat het niet om resultaat. Maar juist ritme krijgen.
Tuurlijk, maar de uitslag erbuiten gelaten, het was echt slecht. Ze hebben nog 11 dagen om ritme te krijgen. Het is wel een teken aan de wand dat je tegen een 5de klasser nog geen 10 kansen kan creëren, of ze er dan ingaan daargelaten.
 
Normaliter zijn dit soort spelers de 12e-13e in de selectie. Het is werkelijk rampzalig dat je zulke spelers met zo’n status en zoveel tekortkomingen in het hart van de verdediging van PSV moet zien voetballen. Met een selectie met zelfs Denzel en Malen, werden we tweede. Zonder hen en met de vervangers van zulk niveau, moet je met Feyenoord uitvechten wie 3e wordt. Geen doemscenario hoor, gewoon realiteit. Hopelijk krijg ik gewoon ongelijk!
Moet ook nog een beetje vorm krijgen. Selectie nog niet helemaal rond. Als malen en dumfries daadwerkelijk vertrekken zal er ook wel een aanvallende impuls bij komen. In ieder geval lijken sommige posities wel een stuk beter bezet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Totaal oninteressant zo’n midzomermiddagoefenpotje.
Mij zal het niet verbazen als het 4-0 wordt tegen Galatasaray. Voor PSV.

Met Van Ginkel, Pröpper, Boscagli van vorig jaar, Ramalho is toch gekke Henkie niet, Gakpo een jaartje beter, Max, Götze, Madueke die door gaat breken, Zahavi gaat ze er echt wel inschieten, Teze; ik zie niet in dat met hen de pleuris gaat uitbreken. Ik zie het niet.

edit: Ja, lach maar. Onthou je het? 4-0.

edit2: het zijn allemaal internationaal gelouterde teamspelers en aankomende/aanstormende talenten. Als dit een team wordt zoals Louis dat ziet en waarom zal dat niet gebeuren: twee duimpjes omhoog. Prima dat daarom Malen verkocht gaat worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan