Algemene transfergeruchten

Ja hebben ze dadelijk Berghuis op de bank, die zelfs bij dat bagger team van Feyenoord 18 doelpunten en 14 assists haalt. Prutsers. Wij hebben tenminste uhh... uh... uhhhhmmm.... welke buitenspeler van dat kaliber kunnen wij volgend seizoen inbrengen? Bruma?

Als Ajax hem voor 4 miljoen kan binnen hengelen, dan hebben ze daar echt wel een goeie speler aan. Hoe misselijk je hem ook vindt als speler, dit is een back-up in de breedte die ervoor kan zorgen dat je je wedstrijden makkelijker gaat winnen.
Ja, nou, nee, doe maar gewoon niet, dankje.
 
Maha...ik wens ze veel succes met Berghuis bij Bayern aan de Amstel. Zeker als ie op de bank moet zitten.
 
Ja hebben ze dadelijk Berghuis op de bank, die zelfs bij dat bagger team van Feyenoord 18 doelpunten en 14 assists haalt. Prutsers. Wij hebben tenminste uhh... uh... uhhhhmmm.... welke buitenspeler van dat kaliber kunnen wij volgend seizoen inbrengen? Bruma?

Als Ajax hem voor 4 miljoen kan binnen hengelen, dan hebben ze daar echt wel een goeie speler aan. Hoe misselijk je hem ook vindt als speler, dit is een back-up in de breedte die ervoor kan zorgen dat je je wedstrijden makkelijker gaat winnen.

Is geen slechte speler, dat klopt.
Maar hij is ook zo gek als een deur, aandachtsopeisend en laat zn team net wat te vaak in de steek.
No thanks, ik hoef m niet in een PSV shirt te zien.

Mbt het lachen: dat was meer omdat die :SC: voor de driehonderdmiljoenste keer (+/- 1) achter een speler aan zit die eerst bij PSV is genoemd.
 
Berghuis is 28, die zie ik eerder nog een keer naar t buitenland gaan dan nu al de bank te verwarmen in Amsterdam
 
Berghuis is 28, die zie ik eerder nog een keer naar t buitenland gaan dan nu al de bank te verwarmen in Amsterdam
Die is bij Watford zo ongelukkig geweest, dat ie een buitenlands avontuur niet heel aantrekkelijk meer vindt, dacht ik ooit gelezen te hebben.
 
Ja hebben ze dadelijk Berghuis op de bank, die zelfs bij dat bagger team van Feyenoord 18 doelpunten en 14 assists haalt. Prutsers. Wij hebben tenminste uhh... uh... uhhhhmmm.... welke buitenspeler van dat kaliber kunnen wij volgend seizoen inbrengen? Bruma?

Als Ajax hem voor 4 miljoen kan binnen hengelen, dan hebben ze daar echt wel een goeie speler aan. Hoe misselijk je hem ook vindt als speler, dit is een back-up in de breedte die ervoor kan zorgen dat je je wedstrijden makkelijker gaat winnen.
Lijkt me best iemand die herrie kan maken als die consequent op de bank zit. Niettemin goede aankoop op basis van statistieken maar ik denk wel dat hij een basisplek verwacht.
 
Tja, geen sympathieke speler

Wel een speler die voor PSV een directe versterking zou zijn. Mooie voorzet, balvast, goed schot. Met name dat laatste wapen ontbrak vorig jaar bij ons

EUR 4 mln voor een zekerheidje lijkt dan niet veel (+salaris, ik weet het)
 
Laatst bewerkt:
Tja, geen sympathieke speler

Wel een speler die voor PSV een directe versterking zou zijn. Goede voorzet, balvast, goed schot. Met name dat laatste wapen ontbrak vorig jaar bij ons

EUR 4 mln voor een zekerheidje lijkt dan niet veel (+salaris, ik weet het)
Heb liever dat hij naar Wolfsburg of Ajax gaat. Verwacht niet dat hij een voorbeeldig prof is als hij op de bank zit. Bij PSV zou hij alleen Noni of Mo (als hij weer in het gareel komt) in de weg zitten. Ook geen restwaarde. Daar hebben we er nu al genoeg van.
 
Heb liever dat hij naar Wolfsburg of Ajax gaat. Verwacht niet dat hij een voorbeeldig prof is als hij op de bank zit. Bij PSV zou hij alleen Noni of Mo (als hij weer in het gareel komt) in de weg zitten. Ook geen restwaarde. Daar hebben we er nu al genoeg van.
Alleen waarom er vanuit gaan dat ie op de bank terecht komt bij Ajax? Neres en Antony zijn niet aantoonbaar beter. Zit meer potentie in Antony, dat wel, Neres niet; behendige speler, maar weinig effectief. Stats van Berghuis zijn veel beter.
 
Als JDJ toch bezig is om oud-PSV'ers terug te halen naar Eindhoven, dan kunnen we binnenkort ook een terugkeer van Jethro Willems, Jorrit Hendriks en Andres Guardado verwachten.
 
Als JDJ toch bezig is om oud-PSV'ers terug te halen naar Eindhoven, dan kunnen we binnenkort ook een terugkeer van Jethro Willems, Jorrit Hendriks en Andres Guardado verwachten.
Willy en René van de Kerkhof, Huub Stevens, Ruud Gullit, Gerald Vanenburg en Wim Kieft. :rolleyes: :geek:
 
Alleen waarom er vanuit gaan dat ie op de bank terecht komt bij Ajax? Neres en Antony zijn niet aantoonbaar beter. Zit meer potentie in Antony, dat wel, Neres niet; behendige speler, maar weinig effectief. Stats van Berghuis zijn veel beter.
Exact met Berghuis halen ze nog meer doelpunten in huis, Tadic,Haller,Antony,Klaasen domweg veel meer goals in de selectie dan wij dan. JDJ moet flink zijn best gaan doen om Berghuis te overtuigen. Anders weer een verloren seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan