Denzel Dumfries (V)

Prima dat je hem een transfer gunt, maar je hoeft toch godsakker niet bij het eerste beste bod meteen ja te zeggen. Stelletje klunzen

Ok, dat het kennelijk is opgetekend uit de mond van Elfrink is geen goede voorbode. Maar wie weet!

(Weet ik veel... probeer ook maar weer vertrouwen te hebben)
 
Wat maakt het Dumfries nou uit of wij 25 miljoen i.p.v. 10 miljoen voor hem krijgen. Als je 25 krijgt is dat net zo billijk voor hem, gaat hem om wat voor salaris hij krijgt. Ik ben die schijterige vraagprijzen zo beu. Volgend jaar weer een extra sponsor zoeken om Ajax bij te benen. Het zal mij niet verbazen als zij meer voor Mazraoui gaan ontvangen dan wij voor Dumfries.
 
Geloof hier geen reet van; ja we laten hem gaan deze zomer maar de markt doet zijn werk.. hij presteert enorm goed op ek en er is meer en meer interesse. Dus goed werkgeverschap is nog steeds je mag verkocht worden maar wel tegen de juiste prijs
 
Wat maakt het Dumfries nou uit of wij 25 miljoen i.p.v. 10 miljoen voor hem krijgen. Als je 25 krijgt is dat net zo billijk voor hem, gaat hem om wat voor salaris hij krijgt. Ik ben die schijterige vraagprijzen zo beu. Volgend jaar weer een extra sponsor zoeken om Ajax bij te benen. Het zal mij niet verbazen als zij meer voor Mazraoui gaan ontvangen dan wij voor Dumfries.

Tja, lagere transfersom is meer geld over voor hoger salaris?
 
Geloof hier geen reet van; ja we laten hem gaan deze zomer maar de markt doet zijn werk.. hij presteert enorm goed op ek en er is meer en meer interesse. Dus goed werkgeverschap is nog steeds je mag verkocht worden maar wel tegen de juiste prijs
Ik snap dat ook niet zo. Dit was al het verhaal voor het EK, maar toen begreep ik het nog. Als er dan maar een club zou komen, dan zou PSV niet moeilijk doen. Want Dumfries wilt graag een stap maken. Maar als nu Bayern, Everton, Arsenal, Inter, Napoli allemaal interesse hebben, dan heb je allemaal clubs die elkaar af willen troeven. Dus gaat die stap er sowieso komen, ook met een hogere prijs dan vooraf gedacht.
 
Ik snap dat ook niet zo. Dit was al het verhaal voor het EK, maar toen begreep ik het nog. Als er dan maar een club zou komen, dan zou PSV niet moeilijk doen. Want Dumfries wilt graag een stap maken. Maar als nu Bayern, Everton, Arsenal, Inter, Napoli allemaal interesse hebben, dan heb je allemaal clubs die elkaar af willen troeven. Dus gaat die stap er sowieso komen, ook met een hogere prijs dan vooraf gedacht.
En een lage prijs leidt er alleen maar toe dan ze je makkelijker kunnen afserveren, op de bank zetten of “een echte speler“ halen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het ergste is nog dat men daar kennelijk mee te koop wil lopen en al van te voren aan iedereen duidelijk maakt “je hoeft echt niet meer te betalen hoor!”

En dat Elfrink dat dan ook nog kritiekloos opschrijft. Dat vind ik ook erg.

Misschien komt het door het weer, en heeft De Jong een zonnesteek opgelopen. Anders kan ik dit niet verklaren. Toch niet genoeg gezonnebankt dus.
 
:mad::mad::mad:, daar word je toch pislink van? PSV is weer het sukkeltje van de onderhandeltafel, maar ze zijn wel 'netjes en eerlijk':FP:. Zo geïrriteerd door dit nieuws dat ik mijn gedachten erover even niet goed in woorden kan omzetten.

Het is inderdaad van de zotte. :maniac: Daar gaan we weer met onze Brabantse gemoedelijkheid van de Herdgang. :coffee:
Voor uitgaande transfers kunnen ze het beste een autoverkoper aanstellen
of Sywert van Lienden. :rolleyes: ;)
 
Tegenwoordig heet het Goed werkgeverschap...dus, JDJ neemt genoegen met 15 miljoen euro voor Dumfries, ook al speelt hij nog 4 topwedstrijden op het EK...het is toch niet te geloven. Als een speler van Ajax een leuke wedstrijd in de CL speelt, is die gelijk 5 miljoen euro meer waard en bij PSV streeft men Goed werkgeverschap na...nog Roomser dan de Paus in Eindhoven...BAH !!
 
Tegenwoordig heet het Goed werkgeverschap...dus, JDJ neemt genoegen met 15 miljoen euro voor Dumfries, ook al speelt hij nog 4 topwedstrijden op het EK...het is toch niet te geloven. Als een speler van Ajax een leuke wedstrijd in de CL speelt, is die gelijk 5 miljoen euro meer waard en bij PSV streeft men Goed werkgeverschap na...nog Roomser dan de Paus in Eindhoven...BAH !!
Dit dus. De geïnteresseerde clubs zullen :clown:PSV:clown: prijzen om hun instelling... en zich achter de rug van PSV om de ballen uit de broek lachen om hoe die sukkels zichzelf in de voet schieten met die instelling. :mad:
 
Dit dus. De geïnteresseerde clubs zullen :clown:PSV:clown: prijzen om hun instelling... en zich achter de rug van PSV om de ballen uit de broek lachen om hoe die sukkels zichzelf in de voet schieten met die instelling. :mad:
Zo been je Ajax wel bij ja, met "goed werkgeversschap". Geld is maar overrated, dus laat Ajax maar spelere voor het dubbele verkopen. De topspelers komen straks allemaal naar het warme PSV, let maar op... :clown:
 
Dumfries voor dit soort bedragen verkopen… onder het mom goed “werknemerschap”. Snap niks van dit soort berichten als het überhaupt waar is. Het is wel heel scheef dat we 50 miljoen moeten lenen om een beetje stabiel te blijven als club en daarna spelers wellicht voor dit soort bedragen weg laten gaan. Mocht dit echt gaan gebeuren dan mag ik toch echt hopen dat er mensen in het stadion gaan zitten met spandoeken erop met JDJ OUT. Want we praten hier over een professionele voetbalclub en potentiële miljoenen die we laten liggen.
Daarbij zou het weer verschrikkelijk dom en naïef zijn om dit soort afspraken dat je de prijs niet te veel laat stijgen van te voren te maken. De club bepaald wat je voor een speler vraagt niet de speler zelf.
 
Elfrink. Geloof er niks van. Die word vermoedelijk betaald/beoordeelt door t ED voor het aantal clicks en andere bronnen die hun verhaal overnemen. Götze had hij ook niets van meegekregen. Geloof er nul van dat die sinds t eind van de competitie hier mensen van PSV over gesproken heeft. We gaan t zien.
 
20-25 miljoen. Geen enkele gek had het gegeven na afgelopen seizoen, zo reëel moet je ook zijn. Maar na dit WK is dat echt iets wat je eruit moet halen, en dat moet gewoon lukken ook.

Edit: las zojuist wel dat Bayern al geen zin heeft om 15 miljoen voor hem neer te leggen. 11 is ook goed, of nie Johnnie ponnie!
 
Laatst bewerkt:
20-25 miljoen. Geen enkele gek had het gegeven na afgelopen seizoen, zo reëel moet je ook zijn. Maar na dit WK is dat echt iets wat je eruit moet halen, en dat moet gewoon lukken ook.

Edit: las zojuist wel dat Bayern al geen zin heeft om 15 miljoen voor hem neer te leggen. 11 is ook goed, of nie Johnnie ponnie!
Tijd gaat snel gisteren keek ik nog naar het EK.
 
Elfrink. Geloof er niks van. Die word vermoedelijk betaald/beoordeelt door t ED voor het aantal clicks en andere bronnen die hun verhaal overnemen. Götze had hij ook niets van meegekregen. Geloof er nul van dat die sinds t eind van de competitie hier mensen van PSV over gesproken heeft. We gaan t zien.
als het in de pers staat wordt het inderdaad door velen zonder kennis van verdere details als "wereldwaarheid" aangenomen .............
 
20-25 miljoen. Geen enkele gek had het gegeven na afgelopen seizoen, zo reëel moet je ook zijn. Maar na dit WK is dat echt iets wat je eruit moet halen, en dat moet gewoon lukken ook.

Edit: las zojuist wel dat Bayern al geen zin heeft om 15 miljoen voor hem neer te leggen. 11 is ook goed, of nie Johnnie ponnie!
Aan de andere kant betaalt hij ook geen 10 miljoen voor Pröpper wat de vraagprijs was. Denk dat hij zijn lesje wel geleerd heeft na Baumgartl en Bruma.
De volgende les is verkopen. Misschien even Overmars inhuren om hem dat te leren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan