Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Romero heeft in totaal 32 wedstrijdminuten gespeeld voor PSV sinds hij eind 2017 is vastgelegd. Wel kwam hij in de tussentijd nog voor Jong PSV uit en werd hij een jaar aan zijn oude club Vélez Sarsfield verhuurd. Daar kwam hij weer op niveau. Voormalig technisch directeur Marcel Brands haalde Romero voor ruim 10 miljoen euro vanuit Argentinië. Zijn huidige marktwaarde wordt nog becijferd op enkele miljoenen.
 
Romero heeft in totaal 32 wedstrijdminuten gespeeld voor PSV sinds hij eind 2017 is vastgelegd. Wel kwam hij in de tussentijd nog voor Jong PSV uit en werd hij een jaar aan zijn oude club Vélez Sarsfield verhuurd. Daar kwam hij weer op niveau. Voormalig technisch directeur Marcel Brands haalde Romero voor ruim 10 miljoen euro vanuit Argentinië. Zijn huidige marktwaarde wordt nog becijferd op enkele miljoenen.
En toch, zonder hem waren we dit seizoen 3e geworden, mochten we (door n wonder) door de voorronde CL heenkomen dan heeft ie zichzelf al terugbetaald :D
 
Romero heeft in totaal 32 wedstrijdminuten gespeeld voor PSV sinds hij eind 2017 is vastgelegd. Wel kwam hij in de tussentijd nog voor Jong PSV uit en werd hij een jaar aan zijn oude club Vélez Sarsfield verhuurd. Daar kwam hij weer op niveau. Voormalig technisch directeur Marcel Brands haalde Romero voor ruim 10 miljoen euro vanuit Argentinië. Zijn huidige marktwaarde wordt nog becijferd op enkele miljoenen.
Aankomend seizoen gewoon minuten geven, niet alles dat kan die niet aan denk ik maar prima om een keer een goede back up spits te hebben die je tegen clubs als Fortuna en Emmen kan opstellen als je ook nog Europees speelt doordeweeks. Tuurlijk is het niet gelopen zoals het moest lopen, maar hij is ook nog maar 22. Even 1 seizoen aankijken. Ik zou hem in ieder geval nog niet afschrijven.
 
Laatst bewerkt:
Aankomend seizoen gewoon minuten geven, niet alles dat kan die niet aan denk ik maar prima om een keer een goede back up spits te hebben die je tegen clubs als Fortuna en Emmen kan opstellen als je ook nog Europees speelt doordeweeks. Tuurlijk is het niet gelopen zoals het moest lopen, maar hij is ook nog maar 22. Even 1 seizoen aankijken. Ik zou hem in ieder geval nog niet afschrijven.
Ik vond hem begin dit seizoen in die paar minuten aardig spelen. Maar ja, hoe komt hij terug van zijn blessure?
 
Fotolia-Burning-Dollar.jpg
 
Ik vond hem begin dit seizoen in die paar minuten aardig spelen. Maar ja, hoe komt hij terug van zijn blessure?

Kon mij inderdaad ook goed herinneren dat ik even op het puntje van mijn stoel ging zitten en dacht: 'zou het?'. Hij liet echt even wat momenten zien van zijn potentie en dat zag er echt goed uit. Kan mij ook herinneren dat hij in zijn eerste seizoen in de voorbereiding in geloof ik Brazilië waar PSV een toernooi afwerkte dat medespelers en de keeper zeiden onder de indruk te zijn van hem op de training met name bij de afwerkvormen. Hij scheen een hele vaste trap te hebben.

Het blessureleed blijft zich maar opstapelen. Die jongen heeft alle pech van de wereld. Maar gelukkig zijn wij geen medicus. Wie weet komt hij er toch bovenop. Dan wacht ons misschien stiekem toch nog een verrassing volgend seizoen na vermoedelijk een transferzomer waarbij we vooral oud-spelers terug zien komen...
 
Verrassend. Voor 10 miljoen mag het.
Dat gaat het niet worden. :rolleyes: PSV heeft hem destijds voor een veel te hoge prijs gekocht. Voor € 10 mln toen hij een marktwaarde had van € 4 mln.
Zijn marktwaarde is nu € 3,6 mln. Udinese zal niet zet zo gek zijn als PSV en zeker geen € 10 mln betalen. :cautious:
 
Jammer, heeft door blessures nooit echt de kans gehad. Ik denk dat hij hier best had kunnen slagen.

Ook bijzonder dat er een club geïnteresseerd is, terwijl hij geblesseerd is.

Dat gaat het niet worden. :rolleyes: PSV heeft hem destijds voor een veel te hoge prijs gekocht. Voor € 10 mln toen hij een marktwaarde had van € 4 mln.
Zijn marktwaarde is nu € 3,6 mln. Udinese zal niet zet zo gek zijn als PSV en zeker geen € 10 mln betalen. :cautious:
Achteraf makkelijk praten. Transfermarkt is ook niet heilig. Vond het toen best een begrijpelijke transfer
 
Terug
Bovenaan Onderaan