Coronavirus

Dus je hebt respect voor de daders van 9/11? Dat was namelijk een heel weloverwogen keuze...
Tristan van der V. ook, Karst T. ook. Volkert van der G. vraag ik het mij af, hersenen van een veganist zijn mogelijk minder in staat tot rationele besluiten.

Vind je vergelijking overigens wel wat opruiend van aard...
 
Tristan van der V. ook, Karst T. ook. Volkert van der G. vraag ik het mij af, hersenen van een veganist zijn mogelijk minder in staat tot rationele besluiten.

Vind je vergelijking overigens wel wat opruiend van aard...

Ook jij kan te ver gaan hè...... :mad:

Maar van een verkeersdeskundige hoef je misschien ook niet veel te verwachten (a)
 
Ook jij kan te ver gaan hè...... :mad:

Maar van een verkeersdeskundige hoef je misschien ook niet veel te verwachten (a)
T woord mogelijk gemist, kan de fabel dat wortels goed voor de ogen zijn ook bij t vuilnis :maniac:

ps t is verkeerskundige

Maar goed, corona dus, das klote maar er komt een einde aan de maatregelen.
 
Dus ik MOET mij van jou laten vaccineren terwijl mijn moeder er doodziek van geworden is, zelf 0 symptomen had bij Corona en mij adviseert om niet dat vaccin te nemen. Moet ik me dan laten vaccineren of ben ik een slechter mens dat ik het niet doe? Want dat suggereer je met de opmerking dat je geen respect voor mij hebt. Fijn he die tweedeling in Nederland. De goede mensen laten zich vaccineren, de slechte mensen horen niet in de maatschappij?
Toch jammer dat je nou net alleen reageert op posts die je niet tegenstaan. Er zijn een hoop forumers die jou inzichtelijk proberen te maken waarom er op een bepaalde manier gereageerd wordt en die begrip voor je tonen. Die negeer je echter volkomen en het enige wat je doet is schreeuwen.
Dan lijkt het erop alsof je niet serieus genomen wil worden.
 
Met dat B12 gebrek weet je het uiteraard niet..

Hij ging veel te ver. Iedereen weet dat veganisten geen hersenen hebben.

T woord mogelijk gemist, kan de fabel dat wortels goed voor de ogen zijn ook bij t vuilnis :maniac:

ps t is verkeerskundige

Maar goed, corona dus, das klote maar er komt een einde aan de maatregelen.

Gut o gut, de meatheads weten elkaar wel te vinden.
Elkaar weer de hand boven het hoofd houden..!
Walge... afijn, die hadden we al gehad...

Next!

ps. Past idd beter. Want deskundig zijn ze niet. :drumroll:
 
Gut o gut, de meatheads weten elkaar wel te vinden.
Elkaar weer de hand boven het hoofd houden..!
Walge... afijn, die hadden we al gehad...

Next!

ps. Past idd beter. Want deskundig zijn ze niet. :drumroll:
Mocht ik willen. Mijn vrouw eet vegetarisch. Minstens 3 keer per week eten we hier iets wat echt niet te rammen is, maar wel beter voor de wereld.
 
Gut o gut, de meatheads weten elkaar wel te vinden.
Elkaar weer de hand boven het hoofd houden..!
Walge... afijn, die hadden we al gehad...

Next!

ps. Past idd beter. Want deskundig zijn ze niet. :drumroll:
Voel je je trots om iemand belachelijk te maken? Echt een goed gevoel geeft dat he? 😥
 
Voel je je trots om iemand belachelijk te maken? Echt een goed gevoel geeft dat he? 😥
Eerst er met gestrekt been in gaan en mensen voor van alles wat uitmaken, en vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Wat ontzettend zielig voor je.

Het is simpel: gedraag je, communiceer normaal en wijs niet naar anderen. En anders nemen we maatregelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan