Binnenlandse Politiek

1 Provincie voor FvD lijkt me prima. Maar nemen we wel Flevoland. Dat is wat eenvoudiger af te sluiten. Gaat hij daar maar zitten met z‘n gulden en zijn gesloten grenzen.
Kan je m niet aandoen, provincie staat bol van de moderne architectuur die een leegte in je ziel geeft joh.
 
Kan je m niet aandoen, provincie staat bol van de moderne architectuur die een leegte in je ziel geeft joh.
Halen we Almere en Lelystad eraf. Dan is er niet meer zoveel te klagen voor hem. En het voordeel is dat z‘n bolwerk Urk er al in ligt.
 
Het wordt steeds gekker. We kunnen dan wel weer olie gaan pompen. Die hersens kunnen toch niet meer door elkaar schudden.
 
Het wordt steeds gekker. We kunnen dan wel weer olie gaan pompen. Die hersens kunnen toch niet meer door elkaar schudden.
Tja, wat dat betreft twijfelde ik al of ik t wilde delen. Meneer wil vooral aandacht, die krijgt is zo wel. Aan de andere kant is het benoemen van het absurde van hem wel de manier om mensen misschien hun stem te laten heroverwegen.
 

Een maximum snelheid is dus weerzinwekkend en Baudet wil van Groningen Forumland maken, sterkte CNG MrKrateos

Is Baudet niet gewoon een opvolger van Koot en Bie die per ongeluk wel in de kamer terecht is gekomen?
De Tegenpartij stond op een bepaald moment op een stuk of 20 zetels of zo in de peilingen. De grote reden voor Koot en Bie om ermee op te houden. Ze waren visionairs. Ook het einde van F. Jacobse en Tedje van Es was visionair: ze werden doodgeschoten
 
Terug
Bovenaan Onderaan