Mohamed Ihattaren (M)

Tja als je bij PSV niet hard wil werken, dan hoef je al helemaal niet te verwachten dat je kunt spelen bij de Europese top. Zelfs Ajax zou dan twee, drie keer denken om Mo te halen. Want Ziyech heeft uiteindelijk ook het nodige werk verricht, kijk ook bijv naar Bergwijn die nu bij Tottenham zoveel verdedigende taken op zich neemt. Leert de jongen zich meer professioneel op te stellen, dan zie ik het nog goedkomen met hem. Maar zoals hij dit jaar zich heeft gedragen, is onacceptabel.

Ik had nog de hoop dat hij zich zou terugwerken na de winterstop, maar is nu al meerdere keren ziek geweest (vreemd). Daarnaast met al dat Ajax-geflirt helpt hij de club ook niet, wat doet de zaakwaarnemer daar dan tegen? Of is dit juist zijn plan?

Schmidt mag morgen wel van mij laten zien wie de baas is, laat die jongen gewoon uit de selectie. Als je hart niet bij PSV ligt, dan verdien je het gewoon niet om bij de mooiste club in Nederland te spelen.
Precies. Gewoon niet bij de selectie halen. Zal me niks verbazen wanneer hij een eigen goal maakt.
 
Precies. Gewoon niet bij de selectie halen. Zal me niks verbazen wanneer hij een eigen goal maakt.
En dan na afloop Ajax feliciteren op Instagram😠.

Maar goed, zoals al gezegd, als hij geen mentaliteit toont en geen greintje gevoel bij PSV heeft, laat hem.lekker vertrekken.
Jammer, het is een mooie voetballer, maar zo kan het niet.
 
Gewoon opstellen, Mo zal morgen extra geprikkeld zijn om een goede wedstrijd te spelen en Schmidt z’n ongelijk te geven
Als dit echt gebeurt is dan moet je hem op de bank zetten, thuis wel te verstaan! En dan lekker bij jong mee laten doen. Nee lekker een paar miljoen vangen over een paar maanden en hem naar een grote club in het buitenland laten gaan om hem na 2 jaar bij Westerloo te zien spelen
 
Gewoon opstellen, Mo zal morgen extra geprikkeld zijn om een goede wedstrijd te spelen en Schmidt z’n ongelijk te geven
Lijkt mij niet dat we deze Pipo moeten belonen voor zijn walgelijke gedrag en slappe instelling. Lekker opstellen in de keuken thuis zou ik zeggen. Even terug naar Jong PSV voorlopig en laten zien dat je mentaliteit hebt.
 
Tja

Wat er ook waar is van dit specifieke bericht, Ihattaren speelt een waardeloos seizoen

Jammer

(het bericht biedt in ieder geval iets van een verklaring waarom hij donderdag gedurende de tweede helft niet werd ingebracht; daar begreep ik toen gezien het wedstrijdverloop helemaal niets van. Heb ik Schmidt vanaf de bank thuis een paar keer heel duidelijk op gewezen 😌)
 
Laatst bewerkt:
Tja

Wat er ook waar is van dit specifieke bericht, Ihattarren speelt een waardeloos seizoen

Jammer

(het bericht biedt in ieder geval iets van een verklaring waarom hij donderdag niet werd ingebracht; daar begreep ik toen gezien het wedstrijdverloop helemaal niets van. Schmidt vanaf de bank thuis een paar keer heel duidelijk op gewezen 😌)
Gezien zijn gedrag en instelling dit seizoen is er ongetwijfeld iets aan de hand. Waar rook is is vuur meestal. Ik neem aan dat Elfrink dit soort dingen ook niet roept als er niets van klopt.
maar verklaart wel het één en ander en wat mij betreft treden Schmidt en PSV er keihard tegen op. Zeker als hij zoals gesuggereerd al met Ajax gesproken zou hebben.
 
Waarom zou hij zich expres ziek gemeld hebben?
Hij kreeg juist steeds meer vertrouwen en speeltijd en was waarschijnlijk gewoon tegen Olympiakos opgesteld.

Dat werkweigering was aan het begin van het seizoen logischer geweest, toen hij veel minder speeltijd en kansen kreeg, dat is namelijk iets waar je ontevreden over kan zijn.

Snap dit totaal niet.
 
Waarom zou hij zich expres ziek gemeld hebben?
Hij kreeg juist steeds meer vertrouwen en speeltijd en was waarschijnlijk gewoon tegen Olympiakos opgesteld.

Dat werkweigering was aan het begin van het seizoen logischer geweest, toen hij veel minder speeltijd en kansen kreeg, dat is namelijk iets waar je ontevreden over kan zijn.

Snap dit totaal niet.
Er zal iets gebeurd zijn tussen speler en trainer.
 
Pfff dit valt toch vies tegen.
Kwam al kilo's te zwaar terug van zomervakantie. Maar ging daar aan werken, gaf de trainer ook gelijk. Toen dacht ik nog dat t wel goed zou komen met hem.

Maar dit maakt toch dat dat vertrouwen wel weg is.

Te groot gemaakt in de media, onder meer door de analisten?
Te grote rol gehad onder V. Bommel, waardoor ie naast zn schoenen is gaan lopen?
Opgenaaid door een Afellay vol met rancune?
Niemand in zn omgeving die hem kan helpen stabiel te houden?

Of een mix van dit alles?

Doodzonde.
Als ie niet heel rap gaat snappen hoe ie zich wel hoort te gedragen, dan is t een dikke streep door een potentieel fantastische carrière.

Wilde nog wel recordtransfer voor PSV zijn ooit. Maar is hard op weg niet meer dan een voetnoot in de clubhistorie te worden.:sad:
 
Pfff, dan denk je eindelijk een verstandige jongen te hebben krijg je dit weer. Ik vind Schmidt soms echt een eigenwijze lul, maar ik kan me ergens gewoon niet voorstellen dat hij een jonge gast met veel talent de deur probeert uit te werken. Het is verdomme iedere keer wel iets met deze gast. Ben er wel klaar mee. Gun die jongen echt het beste na alles wat is gebeurd maar de laatste tijd heb ik echt alle hoop verloren. Ik wil eigenlijk ook niet met het vingertje wijzen naar wie de schuldige is, maar het doet me vermoeden dat hij hier zelf compleet verantwoordelijk voor is.
 
Pfff, dan denk je eindelijk een verstandige jongen te hebben krijg je dit weer. Ik vind Schmidt soms echt een eigenwijze lul, maar ik kan me ergens gewoon niet voorstellen dat hij een jonge gast met veel talent de deur probeert uit te werken. Het is verdomme iedere keer wel iets met deze gast. Ben er wel klaar mee. Gun die jongen echt het beste na alles wat is gebeurd maar de laatste tijd heb ik echt alle hoop verloren. Ik wil eigenlijk ook niet met het vingertje wijzen naar wie de schuldige is, maar het doet me vermoeden dat hij hier zelf compleet verantwoordelijk voor is.
Het is vooral bijzonder dat er rondom andere talenten als Madueke, Gakpo, Teze nooit wat is, geen gezeik niks. Malen soms niet tevreden om een wisseltje maar dag dr na ook weer prima, maar met Mo is er elke maand wel iets, mentaliteits dingetje
 
Misschien toch maar stoppen met die Marokkaanse talenten, op afellay na is het altijd gezeik en gezeur geweest en hebben ze een te slappe mentaliteit om er echt voor te gaan.. Jammer want Mo is zo ontzettend goed als hij zich er toe zou zetten
 
Misschien toch maar stoppen met die Marokkaanse talenten, op afellay na is het altijd gezeik en gezeur geweest en hebben ze een te slappe mentaliteit om er echt voor te gaan.. Jammer want Mo is zo ontzettend goed als hij zich er toe zou zetten
Of PSV is gewoon niet hard genoeg tegen die jochies. Begint al in de jeugd. Als je merkt dat zo'n ventje begint te ontsporen moet je hem hard aanpakken. Verandert hij niet, dan meteen afschrijven. Want dan wordt het toch nooit iets. Wel triest dat het inderdaad meestal Marokkaanse talenten zijn met zo'n slappe mentaliteit. Erg ondankbaar.
 
Misschien toch maar stoppen met die Marokkaanse talenten, op afellay na is het altijd gezeik en gezeur geweest en hebben ze een te slappe mentaliteit om er echt voor te gaan.. Jammer want Mo is zo ontzettend goed als hij zich er toe zou zetten

Ja en Ziyech, al begon die zichzelf pas op zijn 26ste volwassen te gedragen.
 
Waarom zou hij zich expres ziek gemeld hebben?
Hij kreeg juist steeds meer vertrouwen en speeltijd en was waarschijnlijk gewoon tegen Olympiakos opgesteld.

Dat werkweigering was aan het begin van het seizoen logischer geweest, toen hij veel minder speeltijd en kansen kreeg, dat is namelijk iets waar je ontevreden over kan zijn.

Snap dit totaal niet.
Hij wil gewoon naar Ajax, en hoopt door dit gedrag te vertonen dat sneller te bereiken.
 
Dit is zo ongelooflijk zonde, Mo is een voetballer waarvoor je naar het stadion gaat, een kind van onze club, waar je extra trots op bent omdat hij een van ons is en geen financiële investering.
De harde opstelling heeft nog nooit geholpen en geeft alleen maar verliezers. Ik vind dat de leiding inclusief Schmidt (die is ook niet groter dan de club) er alles aan moeten doen om Mo binnen te houden en weer gemotiveerd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan