PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als we Gotze nog 'n jaartje kunnen houden en Ginkel volgend jaar fit is, hebben we nog steeds een best leuk elftal. Malen verkopen voor de pesos, Madueke volgend jaar vaste basisspeler. Dumfries verkopen voor de pesos. Heb je alleen nog 'n degelijke rechtsback nodig en met Obispo krijgen we een goede CV erbij.

Zie het niet heel somber in, maargoed.. Gebaseerd op niks natuurlijk.
Het grote probleem zal worden dat we voor Denzel en Malen idd peso’s gaan vangen, in euris gaat dat heel erg tegenvallen. Wellicht dat het EK wat gaat helpen, maar in deze vorm zitten ze beiden op de bank ( en oranje gaat niks klaarmaken op het EK).
 
5 keer goed in en uit ademen, dat scheelt een hoop.

Ik snap heel goed dat mensen even hun gal kwijt moeten. Is prima, hoort erbij. Niet per se mijn stijl, maar ok.

Er zijn wel een aantal mensen die er een sport van maken om gal te blijven spuwen. Ook een beetje op een vervelend toontje. Dus in dat geval snap ik Jur wel, maar hij moet het inderdaad lekker links laten liggen.
 
Het grote probleem zal worden dat we voor Denzel en Malen idd peso’s gaan vangen, in euris gaat dat heel erg tegenvallen. Wellicht dat het EK wat gaat helpen, maar in deze vorm zitten ze beiden op de bank ( en oranje gaat niks klaarmaken op het EK).
Bank nou dat is al een zegen
 
Hoe kan je dat nou zeggen, we spelen een prima eerste helft en een waardeloze 2e helft. En dat een coach dit niet ziet en niet wisselt vind ik heet vreemd

Zo slecht was t niet 2e helft. Slecht is als je kans op kans weggeeft. Vergeleken met 1e helft voetballend wel een stuk minder.
Ergerde me wel dat de bal na verovering snel weer werd ingeleverd. Een wissel lost dat niet per se op. En zeker niet deze bank. Enige kwalitatief goede wissel zou Mo zijn, maar die blinkt nou ook niet echt uit in bijhouden van de bal dit seizoen.

Ik vind het dus heel makkijke kritiek.

Dit tweeluik is verloren door defensieve blunders vorige week. Niet door de trainer wiens plannen op zich prima werkten.
 
Paal lat en bruma met 100% kansen haha en dan teleurgesteld zijn nee terrecht eruit met dit flut team.

Nee maar veel hier wel
Volgens mij is het niet zo raar dat mensen hier teleurgesteld zijn toch? Het is immers een PSV forum waar mensen met een zwak voor onze mooie club discussiëren.

Dat jij dat niet hebt, maakt nog niet dat het raar is dat mensen hier teleurgesteld zijn.
 
Mvogo die niet red, Baumgartl met dure fouten, trainer die niet ingrijpt, Malen was het niet, achteruit hobbelen met z'n allen. Uiteindelijk is het ook een collectief falen.
Als we Gotze nog 'n jaartje kunnen houden en Ginkel volgend jaar fit is, hebben we nog steeds een best leuk elftal. Malen verkopen voor de pesos, Madueke volgend jaar vaste basisspeler. Dumfries verkopen voor de pesos. Heb je alleen nog 'n degelijke rechtsback nodig en met Obispo krijgen we een goede CV erbij.

Zie het niet heel somber in, maargoed.. Gebaseerd op niks natuurlijk.
Precies, al twijfel ik nog wel een beetje aan Obispo en Van Ginkel eerlijk gezegd.
 
Moeten ze zelf weten alleen die paar die mij persoonlijk aan gaan spreken op mijn mening kunnen voor mijn part wel echt kapot vallen. Uitlokkend gedrag en daar heb ik echt even geen zin in. Van die puberale keyboard warriors die al krabbend aan hun puistjes zitten te gniffelen wanneer ze iemand de kast op hebben gejaagd. :sick: :braak:
Teken de petitie van Gordon😉. Grapje. Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig nee, wordt niemand wijzer van.

Nu maar 3-0 van Ajax winnen. Maakt de week weer wat beter voor iedereen💪🏻
 
Er zijn wel een aantal mensen die er een sport van maken om gal te blijven spuwen. Ook een beetje op een vervelend toontje. Dus in dat geval snap ik Jur wel, maar hij moet het inderdaad lekker links laten liggen.
Nee klopt, die zie je ook online komen op het moment dat er een tegengoal komt. Maarja, dat is een beetje een gegeven, dus daar kan je niks aan doen. Hoe je ermee omgaat daarentegen wel.
 
Moeten ze zelf weten alleen die paar die mij persoonlijk aan gaan spreken op mijn mening kunnen voor mijn part wel echt kapot vallen. Uitlokkend gedrag en daar heb ik echt even geen zin in. Van die puberale keyboard warriors die al krabbend aan hun puistjes zitten te gniffelen wanneer ze iemand de kast op hebben gejaagd. :sick: :braak:
Jij reageert toch ook op onze mening en dat is prima maar jouw mogen we niet bekritiseren, vreemd!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja joh. Komt goed. Mvogo zal ooit wel een keertje een goede redding maken. Tegen RKC waar we niks meer om spelen.
Is allemaal het gevolg uit het meester brein van JDJ 2 jaar huur voor een reserve keep. Stel dat hij wel verrast heb je geen k.t aan. Hij valt lelijk door de mand en is gewoon een matige keep. JDJ heeft het weer voor elkaar een onsamenhangende selectie voor heel veel geld en die nu niet en nooit niet om een prijs gaat meedoen,
 
Het grote probleem zal worden dat we voor Denzel en Malen idd peso’s gaan vangen, in euris gaat dat heel erg tegenvallen. Wellicht dat het EK wat gaat helpen, maar in deze vorm zitten ze beiden op de bank ( en oranje gaat niks klaarmaken op het EK).
Kan me niet voorstellen dat er een club in Dumfries geïnteresseerd is op dit moment. Die is echt puur voor zichzelf aan het voetballen, en daar gaat het dan ook direct helemaal mis. Malen idem dito. Eigen BV'tjes. Geen team.
 
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo slecht wat PSV liet zien. Ik heb veel erger gezien in de achterliggende periode.

Malen was te veel bezig met zichzelf. Als hij wat meer overzicht zou hebben gehad stonden we er nu wellicht anders voor. Toch heb ik -ondanks het verlies- geen slecht gevoel over de wedstrijd an sich.
Het is wat het is, we zijn niet afgedroogd.
 
Zo slecht was t niet 2e helft. Slecht is als je kans op kans weggeeft. Vergeleken met 1e helft voetballend wel een stuk minder.
Ergerde me wel dat de bal na verovering snel weer werd ingeleverd. Een wissel lost dat niet per se op. En zeker niet deze bank. Enige kwalitatief goede wissel zou Mo zijn, maar die blinkt nou ook niet echt uit in bijhouden van de bal dit seizoen.

Ik vind het dus heel makkijke kritiek.

Dit tweeluik is verloren door defensieve blunders vorige week. Niet door de trainer wiens plannen op zich prima werkten.
Vandaag gewoon mazzel gehad dat het gepruts niet direct wordt afgestraft. Paal,lat en Bruma verbloemen alles
 
Als we Gotze nog 'n jaartje kunnen houden en Ginkel volgend jaar fit is, hebben we nog steeds een best leuk elftal. Malen verkopen voor de pesos, Madueke volgend jaar vaste basisspeler. Dumfries verkopen voor de pesos. Heb je alleen nog 'n degelijke rechtsback nodig en met Obispo krijgen we een goede CV erbij.

Zie het niet heel somber in, maargoed.. Gebaseerd op niks natuurlijk.
Ik zie het wel somber in. Er gaan weer spelers weg voor een habbekrats en we kopen er weer voor veel te veel geld.
PSV glijdt af en is niet meer herkenbaar als topclub. Het is geen team. Het zijn losse individuen die op een veld wat rond rennen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan