PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV heeft vandaag echt een goede pot gespeeld. Tweede helft in een Europees duel waar je met de huidige stand nipt door bent zal voor iedere club lastig zijn. De druk van de tegenstander bouwt op en daar moet je je tegen zien te weren. Dit lukte aardig op één moment na. En dat ene moment was helaas de neerslag. Alles en iedereen die nu individueën de schuld gaat geven van deze pot, krijg 't.
Ongelofelijk dat jij toch weer een goede wedstrijd ziet liggen eruit hè tegen een B ploeg. Als we zondag verliezen zal jij wel weer iets goeds zien
 
Heb de TV uit gezet. Zeg ook nergens dat Rosario wél goed speelde. Alleen dat een individu niet de reden is van een verlies. Een zondebok zoeken in het voetbal is de grootste bullshit ooit en gebeurt hier zó vaak. Winnen en verliezen doe je met z'n allen.
Ook een opsomming van, Baumgartl momentjes bijvoorbeeld die niet op het beeldscherm van een grafisch rekenmachine passen.
 
Iedereen ziet dat Rosario weer verzaakt, ook de analyse is daarin glashelder maar jij blijft Rosario verdedigen? Onbegrijpelijk.

Ik snap echt niet dat de trainer hem niet gewoon wisselt. In de 2e helft allemaal gevaarlijke ballen op het middenveld weggeven....simpele ballen zelfs. Iedereen ziet het, behalve de trainer. Daarin laat je Olympiakos er weer in geloven. Zulke dingen kunnen eeen wedstrijd doen kantelen. I
 
Dat zeggen ze in de studio ook, maar dat was helemaal niet zijn man.

Los daarvan wederom veel te slordig. Zonde, al weken op rij ondermaats.
Wie stond hij dan te dekken? Volgens mij had hij wel de kopper moeten hebben.
Wel oprecht bijzonder dat Schmidt in de ED prat gaat op z'n wisselbeleid en het halve elftal er in de 60e minuut uithaalt, om in deze wedstrijd pas na 89!!! minuten de eerste wissels te brengen.
Het stond redelijk goed, we gaven weinig weg. Maar waarom dan nu niet als je in de ED ook het vertrouwen hebt in Guti, Mauro of Vertessen? Onnavolgbaar..
Ik vond het ook prima staan. Altijd vertrouwen in de snelheid van Malen. Pas toen Thomas begon te wankelen was het te laat. Het is ook niet dat wel heel blij worden van de mogelijke wissels.
 
Godverdetering wat baal ik hiervan zeg. Tegen zo'n tegenstander van likmevestje. Onnodig.
Rest ons alleen nog de tweede plaats.. 6 maanden wachten op 't nieuwe seizoen voor weer een beetje spanning. Had me er meer van voorgesteld.
Iedereen denk ik wel. Het is echter 1 grote teleurstelling geworden, en het geld is op. PSV zal een suikeroompje moeten gaan zoeken om niet voorgoed af te haken als topclub na wederom zo'n dramatisch slecht seizoen dat bol staat van faalhazerij en mislukking, toch twee woorden die inmiddels wel synoniem zijn aan PSV.
 
Hij redt nog goed? Pleur op man. Een fatsoenlijke keeper had hem klem vastgehouden of meer naar de hoek. Unnerstall had hem 100%. Gewoon een dramatische keeper die aan alle kanten je punten inlevert.
Wat dacht je van gewoon uitkomen en de voorzet ala Gomes uitde lucht plukken rond het 5 meter gebeid
 
Ik merk wel dat deze uitschakeling me niet zoveel doet als eerdere

misschien mentaal wat afgehaakt bij dit team? Jammer, kan me ook niet zo goed identificeren met team en veel spelers

Ik ook hoor, jammer vind ik het wel maar het verpest mijn avond niet meer.
 
Ongelofelijk dat jij toch weer een goede wedstrijd ziet liggen eruit hè tegen een B ploeg. Als we zondag verliezen zal jij wel weer iets goeds zien
Goed veldspel valt of staat niet bij het resultaat. Als dat zo zou zijn zouden we op dit moment onderaan staan in de competitie.
 
Hij redt nog goed? Pleur op man. Een fatsoenlijke keeper had hem klem vastgehouden of meer naar de hoek. Unnerstall had hem 100%. Gewoon een dramatische keeper die aan alle kanten je punten inlevert.
Ja ga lekker een zondebok zoeken.
Zo'n lage bal als keeper zijnde is gewoon lastig. Hij pakt hem. Rebound ben je gezien. Ligt aan die mannen voor hem...en het wisselbeleid in deze wedstrijd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan