PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Iedereen denk ik wel. Het is echter 1 grote teleurstelling geworden, en het geld is op. PSV zal een suikeroompje moeten gaan zoeken om niet voorgoed af te haken als topclub na wederom zo'n dramatisch slecht seizoen dat bol staat van faalhazerij en mislukking, toch twee woorden die inmiddels wel synoniem zijn aan PSV.
Als we Gotze nog 'n jaartje kunnen houden en Ginkel volgend jaar fit is, hebben we nog steeds een best leuk elftal. Malen verkopen voor de pesos, Madueke volgend jaar vaste basisspeler. Dumfries verkopen voor de pesos. Heb je alleen nog 'n degelijke rechtsback nodig en met Obispo krijgen we een goede CV erbij.

Zie het niet heel somber in, maargoed.. Gebaseerd op niks natuurlijk.
 
Ik merk wel dat deze uitschakeling me niet zoveel doet als eerdere

misschien mentaal wat afgehaakt bij dit team? Jammer, kan me ook niet zo goed identificeren met team en veel spelers

Ik ook. Al komt dat waarschijnlijk ook omdat je met dit team totaal geen connectie hebt gehad in het stadion.
 
Dat zeggen ze in de studio ook, maar dat was helemaal niet zijn man.

Los daarvan wederom veel te slordig. Zonde, al weken op rij ondermaats.
Ze doen zonedekking toch? Hij komt nog minder van de grond dan mijn tuinhek waardoor die vent kan inkoppen. Buiten dat zoals ik al zei laten Thomas en Dumfries ook hun man lopen. En Mvogo moet die bal naar de zijkant wegstompen of klem pakken. Dit was het net niet.
 
Laatst bewerkt:
Wat hebben we een kut keeper.
1 bal moet ie wegstompen naar de zijkant en het gaat mis.
Hier ben ik doodziek van.
Nog maar te zwijgen over de arbitrage vandaag, want die Turpin kan beter bananen gaan rapen in Rotterdam.
Die gast heeft gewoon een hekel aan Nederlandse clubs.
 
Ja ga lekker een zondebok zoeken.
Zo'n lage bal als keeper zijnde is gewoon lastig. Hij pakt hem. Rebound ben je gezien. Ligt aan die mannen voor hem...en het wisselbeleid in deze wedstrijd.

Ja joh. Komt goed. Mvogo zal ooit wel een keertje een goede redding maken. Tegen RKC waar we niks meer om spelen.
 
5 keer goed in en uit ademen, dat scheelt een hoop.

Ik snap heel goed dat mensen even hun gal kwijt moeten. Is prima, hoort erbij. Niet per se mijn stijl, maar ok.
Moeten ze zelf weten alleen die paar die mij persoonlijk aan gaan spreken op mijn mening kunnen voor mijn part wel echt kapot vallen. Uitlokkend gedrag en daar heb ik echt even geen zin in. Van die puberale keyboard warriors die al krabbend aan hun puistjes zitten te gniffelen wanneer ze iemand de kast op hebben gejaagd. :sick: :braak:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan