PSV - Olympiakos Piraeus | Donderdag 25 februari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Goed, ik heb er niet veel vertrouwen in.
Het vertrouwen van het team is te broos om een resultaat neer te kunnen zetten.
Niet dat die Grieken nou zo goed zijn.
Maar ze scoren vermoedelijk wel. En dan moeten we dus aan de bak...

Maar als naïeveling heb ik toch nog stiekem de illusie dat het dus wél lukt en dat we gaan genieten van een klassieke Europa cup avond. Met een goede afloop voor ons mooie PSV.

Zoals geschiedde met:
PSV - Lyon. Na penalties door

PSV - Tottenham (niet Leeds...). Na penalties door

PSV - Bayern München: 2-1 winst met die geweldige goal van Nilis.

PSV - man United. Twee voorbeelden zelfs: 2-1 winst tegen van Gaal en 3-1 winst met van Bommel en Kezman.


Heel naïef, ik weet het. Maar als voetbalsupporter is het soms goed om te dromen en te hopen.
Hoop doet tenslotte leven.
 
Laatst bewerkt:
Goed, ik heb er niet veel vertrouwen in.
Het vertrouwen van het team is te broos om een resultaat neer te kunnen zetten.
Niet dat die Grieken nou zo goed zijn.
Maar ze scoren vermoedelijk wel. En dan moeten we dus aan de bak...

Maar als naïeveling heb ik toch nog stiekem de illusie dat het dus wél lukt en dat we gaan genieten van een klassieke Europa cup avond. Met een goede afloop voor ons mooie PSV.

Zoals geschiedde met:
PSV - Lyon. Na penalties door

PSV - Leeds. Na penalties door


PSV - Bayern München: 2-1 winst met die geweldige goal van Nilis.

PSV - man United. Twee voorbeelden zelfs: 2-1 winst tegen van Gaal en 3-1 winst met van Bommel en Kezman.


Heel naïef, ik weet het. Maar als voetbalsupporter is het soms goed om te dromen en te hopen.
Hoop doet tenslotte leven.

PSV - Tottenham bedoel je...;)
 
Die Olympilosers kunnen er helemaal niks van. In de uitwedstrijd was 't ook 10x niks (wat waren wij dan wel niet :ROFL:). Als we gewoon scherp zijn kunnen we gewoon door. Zin in!
 
Hopen dan maar op...Mo-Gotze-Malen-Zahavi voorin en Thomas naast Rosario op middenveld.
Thomas en Rosario... ik knijp mijn billen vast bij elkaar en de Grieken kunnen een glimlach niet onderdrukken. Daar ligt de achilleshiel weer natuurlijk. Zolang daar niet 2 echte kerels staan die ook nog eens kunnen voetballen en wat meer handelingssnelheid hebben ga je het elke wedstrijd moeilijk krijgen. Ik hoop dat ik ongelijk krijg maar heb er een hard hoofd in.
 
Kan Mario centraal naast Rosario? Of is dat zonde van zijn aanvallende kwaliteiten ?
(puur hypothetisch natuurlijk want Schmidt kiest daar toch niet voor)
 
Vanmorgen met een goed gevoel wakker geworden, heb veel vertrouwen in vanavond.

We pakken ze met 4-1.
Ik heb ook best vertrouwen, (ligt eraan of ook Gotze speelt ondermeer) maar we hebben net een tegengoal teveel tegen gekregen ben ik bang..
 
Voordeel van de schorsing van Sangaré is dat hij na weken eindelijk met twee aanvallende spelers op het middenveld kan gaan spelen. Met Ihattaren, Götze, Malen en Zahavi voorin: 3-1.
 
Kan Mario centraal naast Rosario? Of is dat zonde van zijn aanvallende kwaliteiten ?
(puur hypothetisch natuurlijk want Schmidt kiest daar toch niet voor)
Juist eentje die de link wél wist te verzorgen tussen ons centrale blok op het middenveld en de spitsen, zou hem daar daarom niet zomaar weghalen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan