Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lachen met jou met je positieve geest heb je geen aanknopingspunten gezien?
Eigenlijk zouden we inderdaad allemaal puur negatieve berichten moeten plaatsen. Want een positieve noot, dat kan natuurlijk niet. Ik zal eens in de forumleiding ter sprake brengen dat we positieve berichten verwijderen zodat dit een puur negatief en pessimistisch forum wordt, de natte droom van ons aller Sailors.
 
Eigenlijk zouden we inderdaad allemaal puur negatieve berichten moeten plaatsen. Want een positieve noot, dat kan natuurlijk niet. Ik zal eens in de forumleiding ter sprake brengen dat we positieve berichten verwijderen zodat dit een puur negatief en passimistisch forum wordt, de natte droom van ons aller Sailors.

Ik ken nog wel iemand die daar een stijve plasser van zou krijgen hoor.
 
Eigenlijk zouden we inderdaad allemaal puur negatieve berichten moeten plaatsen. Want een positieve noot, dat kan natuurlijk niet. Ik zal eens in de forumleiding ter sprake brengen dat we positieve berichten verwijderen zodat dit een puur negatief en pessimistisch forum wordt, de natte droom van ons aller Sailors.
Onzin begon dit seizoen positief maar is er nog iets goed te melden dan? Stop allemaal lekker je kop in het zand.
 
Onzin begon dit seizoen positief maar is er nog iets goed te melden dan? Stop allemaal lekker je kop in het zand.

Steekt er hier ook maar iemand zijn kop in het zand? Iedereen zit alles af te zeiken. Of zijn jullie negatieve keyboard warriors zo negatief dat jullie zelfs alle negatieve reacties hier nog als positief zien?
 
Jammer. Was van plan een stuk te kijken maar dat is me niet gelukt. Vrees dat ik van Ajax ook alleen de tweede helft (actief) kan kijken.

Ihattaren, Gakpo en Madueke missen is in aanvallend opzicht ook wel een aderlating. Hoe was Götze?
Leedvermaak? Andere reden kan ik niet bedenken waarom iemand die geen fan is van PSV uit vrije wil naar dit prutselftal zou gaan willen kijken. Ik zei laatst nog dat ik nooit fan zou kunnen worden van FC Eindhoven, omdat die nooit ergens om spelen, maar dat begint nu bij PSV ondertussen ook wel een beetje zo te worden.
 
Zal allemaal wel joh. Lekker door blijven gaan met de negatieveling uit hangen, heb je alleen jezelf mee. Maar laat anderen dan ook hun eigen mening hebben ;)
Zeg ik dat jij je mening niet mag hebben? Je vind dat ik weg moet en niks mag zeggen dus tja
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan