Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een kutgevoel houd ik over na zo een wedstrijd. Tegen deze tegenstander hadden we kunnen én moeten winnen.

Dit Olympiakos was helemaal niet zó goed, maar dat zegt dus ook wat over ons
Inderdaad dat zegt de rest van Europa over ons. Mochten we door een godswonder een ronde verder komen, dan hoopt iedereen die door is dat ze ons loten.
 
Met middelmaat als Mauro, Thomas, Baumi, Rosario, Max etc. Kom je er niet gewoon. En als je trainer niet ingrijpt wordt het natuurlijk ook nooit wat. Wat een afgang weer tegen een matige Griekse ploeg. Zelf minstens 3 doelpunten weggegeven door slap of beter gezegd niet verdedigen. Elke week denk je dat het niet erger kan en dan lukt dat toch maar mooi weer. Daar zit wel vooruitgang in :zien:
 
Jammer. Was van plan een stuk te kijken maar dat is me niet gelukt. Vrees dat ik van Ajax ook alleen de tweede helft (actief) kan kijken.

Ihattaren, Gakpo en Madueke missen is in aanvallend opzicht ook wel een aderlating. Hoe was Götze?
 
Boscagli ook betrokken bij de tegen goal. In een normaal PSV zou Bocagli een wisselspeler zijn of misschien een reserve middenvelder
Welke tegengoal? De 1e en 2e kwamen grotendeels op het conto van Rosario hoor met zijn ‘ik ben weer net te laat’ houding. Wat een gigantische slapjanus is dat. Geen enkele goede actie van hem weegt nog op tegen die tenenkrommende blunders en fouten waar steeds tegendoelpunten uit vallen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan