Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
"Schmidt out" en "iedereen is kut" noem ik geen argumenten. Sorry
89_gevoel-602x851.jpg


;)
 
Onzin begon dit seizoen positief maar is er nog iets goed te melden dan? Stop allemaal lekker je kop in het zand.
Kijk, het is prima als jij het negatief inziet, dat is je goed recht. En ikzelf zie inmiddels ook weinig positieve punten meer. Al komen Gakpo, Madueke etc terug dan is het leed waarschijnlijk al geleden.

Dat gezegd hebbende: gun een ander z'n positievere mening, hoe belachelijk je dat ook vindt. Bestrijd het met argumenten in plaats van "de positivo's" alleen maar belachelijk te maken.
 
Kijk, het is prima als jij het negatief inziet, dat is je goed recht. En ikzelf zie inmiddels ook weinig positieve punten meer. Al komen Gakpo, Madueke etc terug dan is het leed waarschijnlijk al geleden.

Dat gezegd hebbende: gun een ander z'n positievere mening, hoe belachelijk je dat ook vindt. Bestrijd het met argumenten in plaats van "de positivo's" alleen maar belachelijk te maken.
Kan ik mee leven hoor
 
Jammer. Was van plan een stuk te kijken maar dat is me niet gelukt. Vrees dat ik van Ajax ook alleen de tweede helft (actief) kan kijken.

Ihattaren, Gakpo en Madueke missen is in aanvallend opzicht ook wel een aderlating. Hoe was Götze?
Slecht, deelde in de malaise, kon zien dat hij 8 weken niet gespeeld had
 
Slecht, deelde in de malaise, kon zien dat hij 8 weken niet gespeeld had
Je zag wel dat hij met zijn ervaring/slimmigheid PSV makkelijker liet voetballen. Bood zich aan bij de bal en bewoog veel zodat er ruimte vrij kwam (beide zeer uniek bij ons). Niet alles lukte bij 'm, maar je ziet wel dat Götze heel erg belangrijk voor PSV kan zijn/(hopelijk) gaat worden
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan