Olympiakos Piraeus - PSV | Donderdag 18 februari | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een klote verdediging. Nu 4 goals tegen, tegen ADO 2 goals tegen, Tegen Ajax 3 en 2 goals tegen, tegen AZ 3 goals tegen. Dit kan je aanvallend nooit goedmaken. De lol gaat er wel vanaf.
Verdediging wordt al jaren verwaarloost, wat dat betreft mogen we al onze handen stijf dichtknijpen dat Teze en Boscagli zich beter ontwikkelen dan menigeen had verwacht, anders hadden we helemaal n schiettent achterin.
 
Jammer. Was van plan een stuk te kijken maar dat is me niet gelukt. Vrees dat ik van Ajax ook alleen de tweede helft (actief) kan kijken.

Ihattaren, Gakpo en Madueke missen is in aanvallend opzicht ook wel een aderlating. Hoe was Götze?
Geen verdedigers ook.
 
Wat een klote verdediging. Nu 4 goals tegen, tegen ADO 2 goals tegen, Tegen Ajax 3 en 2 goals tegen, tegen AZ 3 goals tegen. Dit kan je aanvallend nooit goedmaken. De lol gaat er wel vanaf.
Weet je ook eens wat een Feijenoord supporter al jaren voelt.
 
Rosario 1-0
Baumgartl 3-2
Baumgartl&Max 4-2

Met zulke vrienden heb je geen vijand nodig.
Met fatsoenlijke verdedigers hadden we dichtbij ajax gestaan in de competitie en hier zeker niet verloren.

Ben er nou ook wel klaar mee. Als je zulke kutverdedigers hebt, dan maar puur countervoetbal gaan spelen.
Tegen zulke idioten valt niet tegenop te voetballen, welk systeem je ook wil spelen verder.
 
Jammer. Was van plan een stuk te kijken maar dat is me niet gelukt. Vrees dat ik van Ajax ook alleen de tweede helft (actief) kan kijken.

Ihattaren, Gakpo en Madueke missen is in aanvallend opzicht ook wel een aderlating. Hoe was Götze?
Hebt geen zak gemist. Los zand. Heeft Gotze meegedaan?
 
Nooit, maar dan ook echt nooit meer Baumgartl.

Persoonlijke fouten doen je vandaag echt de das om. Voordeel is wel dat je thuis wel kan winnen van dit team.
Dat is wat ze op de radio ook zeiden. 'Het is treurig om te moeten zeggen, maar het zijn steeds maar weer persoonlijke fouten die PSV de das om doen.'
 
Wel fijn dat Gotze weer speelde; dat is toch een verademing. Hopelijk Gakpo dit weekend terug. Voor nu is er niks meer te winnen maar ik zou al blij zijn met wat leuke aanvallen...
 
Goh, weer verloren van een tegenstander die geen PEC Zwolle of iets dergelijks heet.

Topclub? Wij? Hou toch op man. Met zulke flapdrollen waar ik de namen niet nog een keer ga herhalen, ga je nooit verder komen. En dan heb je ook een popie jopie van een trainer die maar vast blijft houden aan zijn verschrikkelijke 4222 formatie. Al stelt die 8 ingestelde verdedigende spelers op, dan nog krijgt iedere tegenstander teveel kansen tegen dit PSV.

Kan Gerbrands weer een mooi boek over schrijven hoe we met ze alle zo blij waren voor de winterstop dat we op 3 fronten actief waren en dat het er allemaal goed uit zag, naar 18 februari en al uit de beker, competitie kansloos en volgende week vlieg je in de EL ook eruit. Leuk man, erg top. Als de salarissen maar gestort worden op de bankrekening wordt van de spelers.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan